in principe download alleen een video bestand, daar kan geen rotzooi inzitten, daarna gooi m weer weg. Als je streamt download je uiteindelijk ook het hele bestand..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is waar, ik heb een dubbele beveiliging, die tot op heden goed werkt, maar anders had ik mijn pc vol met rotzooi gehad.
inderdaad waar lullen we over en ja hoor ik stem nog steeds Piratenpartijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
in principe download alleen een video bestand, daar kan geen rotzooi inzitten, daarna gooi m weer weg. Als je streamt download je uiteindelijk ook het hele bestand..
Maar het maakt eigenlijk ook niet zo veel uit, maar stem wel op de Piratenpartij
Ik ook, ik wil recht hebben om te downloadenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
in principe download alleen een video bestand, daar kan geen rotzooi inzitten, daarna gooi m weer weg. Als je streamt download je uiteindelijk ook het hele bestand..
Maar het maakt eigenlijk ook niet zo veel uit, maar stem wel op de Piratenpartij
juist, want muziek download ik welquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil recht hebben om te downloaden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zullen we al onze berichten verwijderen?
denk dat liesje dan flipt schat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zullen we al onze berichten verwijderen?
ik stem altijd op de spquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
ik stemde voorheen altijd partij van de dieren, toen ze nog geen zetels hadden
en ineens kregen ze macht![]()
dus wie weet lukt het met de Piratenpartij ook wel
en ja ik weet dat ik geen invloed heb op het stemmen, ik bedoel dat ik vroeger altijd dacht ik stem wel op hun want veel zullen dat niet doen. maar toen bleken meer mensen zo te denken als ik
en nu merk ik dat ook met de piratenpartij
en waarom voel ik toch iedere keer de behoefte om mezelf uit te leggen
Vind Liesje dat niet leuk ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
denk dat liesje dan flipt schat.
hou je in
met een roze markeer stift?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
Liesje print ook hele SC's uit hoorde ik laatst, die leest ze dan in haar bedje
Hoe spel je die dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
dan zal ik der eens goed bezig houden
ik wist pas in groep 7 hoe ik mijn achternaam spelde
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
dan zal ik der eens goed bezig houden
ik wist pas in groep 7 hoe ik mijn achternaam spelde
das kut dan jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
kan er ook niets tegen doen dat die fucked up lang en frans is
Zie weer een leuk spelletje aankomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
kan er ook niets tegen doen dat die fucked up lang en frans is
al mijn vriendjes hete jansen of janssen met hun achternaam als ze nederlands warenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das kut dan ja
ik heb alleen maar hollandse achternamen gehad en nog steeds
Hoeveel heb je er gehad dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das kut dan ja
ik heb alleen maar hollandse achternamen gehad en nog steeds
neeeee ook geen frans, die ken ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zie weer een leuk spelletje aankomen.
Net als met Joey, dat wij die lange achternaam hier met zijn allen gaan maken.
Alleen is mijn frans niet zo goed.
zet hem opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zie weer een leuk spelletje aankomen.
Net als met Joey, dat wij die lange achternaam hier met zijn allen gaan maken.
Alleen is mijn frans niet zo goed.
klopt wel ja, ik denk dat ook bij zo'n achternaamquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
al mijn vriendjes hete jansen of janssen met hun achternaam als ze nederlands waren![]()
kwam ik aan met mijn ultra fancy achternaam.
voordeel van zo'n moeilijke naam: iedereen denkt meteen dat ik ook fancy ben.
ik werd daarom ook vaak uitgenodigd voor gesprekkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt wel ja, ik denk dat ook bij zo'n achternaamzo hee die is fancy, echt cool
er zat een ou in dus ja fout danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Isax du mayonaise ....
Of begin ik nu al gelijk fout
juist handig toch, zou me er zeker niet voor schamenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik werd daarom ook vaak uitgenodigd voor gesprekken
quote:
en verwarrend voor andere mensenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goffer, best moeilijk, maar Isax spelde haar naam zelf ook fout, dus dan mag het.
Paturainquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:43 schreef Punkman het volgende:
Isax du mayonaise, la trottoir Oui....
Wie maakt hem af ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |