Lelijke versie van yolanthe/en die Hunkemöller slet(naam kwijt.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou nou nou. Truus is een geweldige vrouw.
Het Broertje van Amsterdam.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lelijke versie van yolanthe/en die Hunkemöller slet(naam kwijt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:05 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Ja hele tijd lachen zou me pik eerst in dr mond douwe om dr bek digt te laten houden en daarna tussen dr lekkere dikke tieten schuiven
Sorry. Maar zij is mijn sabia.quote:
En je moeder wanneer ik haar op zijn hondjes neem.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn maar twee goede honden:
Zeehond
Dode hond.
en Maurice de Hondquote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn maar twee goede honden:
Zeehond
Dode hond.
Terug je hok in, snitchdog.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En je moeder wanneer ik haar op zijn hondjes neem.
Kan gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
Sorry liet me ff gaan. Ik herken mezelf niet wanneer ik mijn comment terug lees.
Dood.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou het met de hond van Piet de Visser zijn?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou het met de hond van Piet de Visser zijn?
Vul 'm zelf maar in.quote:
Deed hij met behulp van mij.quote:
Sowieso. Helemaal vergeten. Jammer dat Van Gaal dat ook doet. Had best een goed seizoen.quote:
Anita deed het ook goed bij Newcastlequote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso. Helemaal vergeten. Jammer dat Van Gaal dat ook doet. Had best een goed seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |