They were executed after being convicted by the court of having raped a 13-year old boy.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:19 schreef Brum_brum het volgende:
[ afbeelding ]
2 homo's hangen aan een kraan.. 16 en 18 jaar oud. Voor de rest zijn homo's veilig natuurlijk.
Dat maakt het niet minder achterlijk, als hier een gebied verboden wordt voor moslims is de wereld te kleinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:01 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Sommige gebieden = Mekka
En dat is voor niet-moslims (toeristen) verboden, dat heeft niks te maken met westerlingen.
God heeft het verboden. God's Wil.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat maakt het niet minder achterlijk, als hier een gebied verboden wordt voor moslims is de wereld te klein
Alleen God bestaat niet, dus primitief en achterlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
God heeft het verboden. God's Wil.
Atheïstische prietpraatjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Alleen God bestaat niet, dus primitief en achterlijk.
En ze waren beide zelf ook minderjarig toen ze seks hadden. Als jij op je 13e gehoor had gegeven aan een van je fantasieën dan had jij dat wel eerlijk durven opbiechten in een islamitisch land?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
They were executed after being convicted by the court of having raped a 13-year old boy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Asgari_and_Ayaz_Marhoni
Gaap.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:25 schreef Brum_brum het volgende:
En ze waren beide zelf ook minderjarig toen ze seks hadden. Als jij op je 13e gehoor had gegeven aan een van je fantasieën dan had jij dat wel eerlijk durven opbiechten in een islamitisch land?
Grappig hoe god het beter voorheeft met seculiere landen. Jammer dat we hier serieuze discussies moeten houden met iemand die stemmen in zijn hoofd heeft.quote:
Niet-moslims zijn nog steeds niet welkom in Mekka.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:27 schreef Brum_brum het volgende:
Grappig hoe god het beter voorheeft met seculiere landen. Jammer dat we hier serieuze discussies moeten houden met iemand die stemmen in zijn hoofd heeft.
Rationeel nadenken.quote:
Niet voor lang meer als het aan een paar achterlijke users in dit topic ligt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Overigens mag jij geloven in een sprookjesboek, in Nederland ben je daar vrij in en word je met rust gelaten. Dat is het verschil met het achterlijke Saudi Arabië
Nonsens, je hebt als gelovige hier niks te vrezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet voor lang meer als het aan een paar achterlijke users ligt in dit topic.
Wij kunnen aangeven waarom je achterlijk bent. Jij scheldt alleen maar wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet voor lang meer als het aan een paar achterlijke users in dit topic ligt.
Human Rights Watch has stated "There is no evidence that this was a consensual act," and observed that "The bulk of evidence suggests that the youths were tried on allegations of raping a 13-year-old, with the suggestion that they were tried for consensual homosexual conduct seemingly based almost entirely on mistranslations and on cursory news reporting magnified by the Western press."[10] Human Rights Watch also stated that it was "deeply disturbed by the apparent indifference of many people to the alleged rape of a 13-year old."[10]quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:25 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
En ze waren beide zelf ook minderjarig toen ze seks hadden. Als jij op je 13e gehoor had gegeven aan een van je fantasieën dan had jij dat wel eerlijk durven opbiechten in een islamitisch land?
Halalvlees onmogelijk maken, besnijdenis verbieden, moskeeën sluiten, islamitische scholen sluiten, Koran verbieden, kopvoddentaks, niqaabverbod etc. Dit zijn maar een paar maatregelen/plannen, maar voor de rest heb je niks te vrezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Nonsens, je hebt als gelovige hier niks te vrezen.
Halalvlees, besnijdenis en je scholen zijn allemaal rechten die ten koste gaan van kinderen en levende wezens die nog geen nee kunnen zeggen tegen je barbaarsheid. Niemand wil besnijdenis verbieden als er een medische noodzaak voor is of bij volwassenen die de keuze zelf kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Halalvlees onmogelijk maken, besnijdenis verbieden, moskeeën sluiten, islamitische scholen sluiten, Koran verbieden, kopvoddentaks, niqaabverbod etc. Dit zijn maar een paar maatregelen/plannen, maar voor de rest heb je niks te vrezen.
Allemaal lulkoek die je uitkraamt, dankzij de parlementaire democratie word je beschermd en kun je rustig verder gaan met je rituelen. Je hebt in Nederland niks te vrezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Halalvlees onmogelijk maken, besnijdenis verbieden, moskeeën sluiten, islamitische scholen sluiten, Koran verbieden, kopvoddentaks, niqaabverbod etc. Dit zijn maar een paar maatregelen/plannen, maar voor de rest heb je niks te vrezen.
Je zegt hier dat die meneer niks te vrezen heeft als hij lichaamsdelen van baby's afsnijdt en ze vervolgens wekenlang in de gruwelijke pijn laat zitten. Ik mag hopen dat we in Nederland dit niet langer toe gaan staan. Als ik morgen een kerel in de kroeg drogeer en hem besnijd dan mag ik hopen dat ze me opsluiten. Baby's verdienen dezelfde bescherming.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Allemaal lulkoek die je uitkraamt, dankzij de parlementaire democratie word je beschermd en kun je rustig verder gaan met je rituelen. Je hebt in Nederland niks te vrezen.
Besnijdenis is inderdaad een achterlijke uitwas van godsdienstwaanzinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je zegt hier dat die meneer niks te vrezen heeft als hij lichaamsdelen van baby's afsnijdt en ze vervolgens wekenlang in de gruwelijke pijn laat zitten. Ik mag hopen dat we in Nederland dit niet langer toe gaan staan. Als ik morgen een kerel in de kroeg drogeer en hem besnijd dan mag ik hopen dat ze me opsluiten. Baby's verdienen dezelfde bescherming.
Je hebt in de parlementaire democratie Nederland niks te vrezen, Anne..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Allemaal lulkoek die je uitkraamt, dankzij de parlementaire democratie word je beschermd en kun je rustig verder gaan met je rituelen. Je hebt in Nederland niks te vrezen.
Lijkt mij prima. Wie van hoofddoekjes, niqaabs en rituaal slachten houdt, gaat maar naar een islamitisch land. Genoeg is genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dus, wanneer ga je je repressieve wetten invoeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Lijkt mij prima. Wie van hoofddoekjes, niqaabs en rituaal slachten houdt, gaat maar naar een islamitisch land. Genoeg is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |