Het is een logische conclusie dat S-A er bij betrokken was.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:15 schreef Charismatisch het volgende:
Ze hebben een oorlog gevoerd gebaseerd op leugens. Alles is mogelijk.
Nee, dat is het niet. Ik weet niet of je het weet, maar Iran heeft juist geprofiteerd van de twee regime changes na 911.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:08 schreef SadPanda het volgende:
Het is een logische conclusie dat S-A er bij betrokken was.
Dat klopt, maar er is geen enkele aanwijzing dat ze er ook maar iets mee te maken hebben. Dat is bij S-A wel anders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik weet niet of je het weet, maar Iran heeft juist geprofiteerd van de twee regime changes na 911.
Vorige week heeft ISIL al-Qaeda's relatie met Iran ontmaskert.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:14 schreef SadPanda het volgende:
Dat klopt, maar er is geen enkele aanwijzing dat ze er ook maar iets mee te maken hebben. Dat is bij S-A wel anders.
Meen je dit nou serieus? Jij gelooft ISIS?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vorige week heeft ISIL al-Qaeda's relatie met Iran ontmaskert.
'Iran owes al Qaeda invaluably,' ISIS spokesman says
Al Qaeda has ordered its fighters and branches to refrain from attacking the Iranian state in order to preserve the terror group's network in the country.
http://www.longwarjournal(...)qaeda_invaluably.php
Hoe dan ook, een regime change (gebaseerd op leugens) in KSA, daar zeg ik geen nee tegen. Maak je (voormalige) puppets maar dood net als in Irak. Ik ben geen fan van Saddam of al-Saoed.
ISIL bevestigt alleen maar wat ik al jaren geleden heb gehoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef SadPanda het volgende:
Meen je dit nou serieus? Jij gelooft ISIS?
Dus je gelooft ISISquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
ISIL bevestigt alleen maar wat ik al jaren geleden heb gehoord.
Ze kunnen natuurlijk totaal niet liegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien hoe ze elkaars vuile was buiten zetten.
Was jij niet degene die eerder in dit topic de Amerikaanse senators blind geloofde?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:28 schreef SadPanda het volgende:
Ze kunnen natuurlijk totaal niet liegen.
Als het om 4 verschillende senatoren gaat die het report hebben gezien en bepaalde pagina's uit het report verboden zijn lijkt het me logisch om ze te geloven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Was jij niet degene die eerder in dit topic de Amerikaanse senators blind geloofde?
Ik wacht liever totdat het rapport openbaar is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef SadPanda het volgende:
Als het om 4 verschillende senatoren gaat die het report hebben gezien en bepaalde pagina's uit het report verboden zijn lijkt het me logisch om ze te geloven.
Ja die zullen ze ook echt openbaar maken...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik wacht liever totdat het rapport openbaar is.
Tot die tijd moet ik het doen met de feiten zoals het feit dat Bin Laden zowel anti-Saoed (near enemy) als anti-Amerikaans regime (verre vijand) was.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:34 schreef SadPanda het volgende:
Ja die zullen ze ook echt openbaar maken...
Ik dacht dat je overdreef maar idd ze staan nu derde na de VS en China.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Volgens mij is het defensiebudget van Saoedi-Arabie een factor 8x hoger dan dat van Nederland.
Onzin.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Tot die tijd moet ik het doen met de feiten zoals het feit dat Bin Laden zowel anti-Saoed (near enemy) als anti-Amerikaans regime (verre vijand) was.
Hoogste militair Tom Middendorp bezorgd om slagkracht legerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik dacht dat je overdreef maar idd ze staan nu derde na de VS en China.
Mwa een deuk in een pakkie boter lukt nog welquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoogste militair Tom Middendorp bezorgd om slagkracht leger
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)om-slagkracht-leger/
De Saoedi's falen hard in het noorden van Jemen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Mwa een deuk in een pakkie boter lukt nog wel
Hij heeft in deze wel gelijk. Als je als land het verschil tussen een regering en een parlementariër niet weet dan ben je ook een apenland.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Nederland.dhtml
Wel erg, een politicus die zijn eigen boodschap stelt boven de belangen van het land en zijn inwoners.
Een terroristische groep die wat zegt zie jij wel als bewijs. Maar 4 senators die het report hebben ingezien niet. Waarbij het niet toevallig is dat er wat pagina's verboden zijn.quote:
Dat geeft Wilders geen gelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij heeft in deze wel gelijk. Als je als land het verschil tussen een regering en een parlementariër niet weet dan ben je ook een apenland.
Ze bevestigen alleen maar wat ik al jaren wist. Ik heb senator Graham gehoord, hij is een conspiracy nutjob. Zijn boek is dan ook fictie, zegt ie zelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:03 schreef SadPanda het volgende:
Een terroristische groep die wat zegt zie jij wel als bewijs. Maar 4 senators die het report hebben ingezien niet. Waarbij het niet toevallig is dat er wat pagina's verboden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |