Toernooi!SPOILER: lolroepquote2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Karelnoord het volgende:
Ik heb de teams inmiddels geloot. Het zou kunnen dat iemand de lijst verkeerd heeft gekopieerd of ik iemand over het hoofd heb gezien. Mocht dit zo zijn meld dit dan even dan deel ik je nog in.
Ik heb besloten te loten om met een random number generator (random.org) iedereen een nummer van 1 t/m 22 toe te kennen en die zo in te delen:
Team 1 : 1,2,3,4
team 2 : 5,6,7,8
team 3 : 9,10,11,12
team 4 : 13,14,15,16
team 5 : 17,18,19
team 6 : 20,21,22
Dit geeft de volgende indeling:Poule indeling/speelschema.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat tips: Probeer de wedstrijden te recorden, zo kan je noot genaaid worden door je tegenstander en heb je altijd bewijs van de uitslag.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te recorden moet je op REC drukken voor het begin van de match in het hoofd menu en deze nog een keer indrukken voordat je weggaat! De tweede keer dat je REC drukt popt er een opslaan scherm op. Als je weg gaat en je hebt niets opgeslagen dan is je REC verloren gegaan. Het kan zijn dat de host sluit voordat je iets op het kunnen slaan in dit geval komt er bij het connection closed menu een optie REC opslaan te staan.
Verder is het handig om met je teammaten en tegenstander een dag af te spreken om je wedstrijd te spelen. Anders loop je elkaar de hele tijd mis en kan deze competitie jaren duren.
Gamesettings:
- Big
- 5 minuten per helft
- 3vs3
Uitslagen kunnen naar mij gestuurd worden (liefst met rec) en dan edit ik ze in het roster.
Vragen mogen gesteld worden.
EDIT:
Regeltje wat betreft wisselen: Alleen in de rust. Anders kan je het spelbeeld beinvloeden door bv snel je striker er uit te halen en een verdediger in te brengen als iemand alleen op de goal afgaat.
Verder gewoon niet proberen het spel te verneuken met 20 miljoen pauses etc.
Team 2 is net als VBL / [Live] Play-offs Europa #4 FC Groningen, het Barcelona van het Noorden het Barcelona van het HaxBall!quote:
Rustig PaxGod #Team4 heeft zijn tegenstander met 7-0 opgerold.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Team 2 is net als VBL / [Live] Play-offs Europa #4 FC Groningen, het Barcelona van het Noorden het Barcelona van het HaxBall!
Dan konden die er geen ene tyfus van.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rustig PaxGod #Team4 heeft zijn tegenstander met 7-0 opgerold.
5-0 staat er in de poulequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Eriksen: kanker toch op man
Ojah in mijn hoofd waren we nóg beter..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
nouja als 5 van de 7 tegendoelpunten eigen doelpunten zijn word je wel beetje boosquote:
Droommoord is onze motivator, de Sjaak Polak van de selectie weet je wel. Maar waar die boef nou weer uithangt weet onze lieve heer ook niet ben ik bang.quote:
spijt mequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja als 5 van de 7 tegendoelpunten eigen doelpunten zijn word je wel beetje boos
Een team is zo sterk als zijn zwakste schakel. Sorry Heinz.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echter speelden wij tegen een zeer sterke tegenstander
als al die noboddies niet verschijnen kan de poule niet gespeeld wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef opreis het volgende:
al dat gepraat over haxballen, wanneer gaan we weer spelen
ik heb het niet over een poule wedstrijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als al die noboddies niet verschijnen kan de poule niet gespeeld worden
Misschien dat we zeer binnenkort een training moeten inlassen. Ik krijg de indruk dat ik een kleine achterstand hebquote:
ja, of we veranderen van laatste man, al vind ik de nor en eriksen op het middenveld wel een goeie combi dus we kijken welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat we zeer binnenkort een training moeten inlassen. Ik krijg de indruk dat ik een kleine achterstand heb
Noem jij dit zwak?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een team is zo sterk als zijn zwakste schakel. Sorry Heinz.
Dit noteer ik evenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Het zou voor de mensen die in de kool staan al veel schelen als ze achter hun eerste paal zouden blijven staan zodat de bal niet steeds via hun achterkant in de kool ketst.
lulquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij dit zwak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een hattrickje, met de juiste montage speelt Heeinz morgen bij Real Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop