AZ en Groningen waren oersaai. RKC was bar en bar slecht. Excelsior was op niveau. Sparta was niet zo goed maar vocht dapper. Dordt was wel goed en vocht niet dapper.quote:
ik vind excelsior eigenlijk best jammer in de eredivisie, maar rkc vind ik niet veel beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ en Groningen waren oersaai. RKC was bar en bar slecht. Excelsior was op niveau. Sparta was niet zo goed maar vocht dapper. Dordt was wel goed en vocht niet dapper.
RKC was vandaag echt om te janken. Eerste schot op goal was in de 80e minuut geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind excelsior eigenlijk best jammer in de eredivisie, maar rkc vind ik niet veel beter.
Dat staat ook totaal niet ter discussiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:42 schreef Groby het volgende:
heuj groningen gaat gewoon winnen in de euroborg niks aan de hand alle huilies wegwezen
omdat iedereen het stiekem al weetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat staat ook totaal niet ter discussie
Het logo van AZ ziet er uit alsof een banketbakker het in zijn handen had en er toen vrij rap mee tegen een muur rende.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:40 schreef Paxcon het volgende:
De OP heeft wat grafische updates ondergaan
Ik zie dat LR al een mooi plaatje gevonden heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het logo van AZ ziet er uit alsof een banketbakker het in zijn handen had en er toen vrij rap mee tegen een muur rende.
oke ijsbeertjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:42 schreef Groby het volgende:
heuj groningen gaat gewoon winnen in de euroborg niks aan de hand alle huilies wegwezen
idd, alhoewel ik helaas nog geen biertje mag... is het wel heerlijk weer natuurlijk en hopelijk kan ik naar de grote markt.... nu al zenuwachtigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef hottentot het volgende:
Weerbericht Groningen: Zondag is het vrij zonnig en rustig weer met 19 tot 21 graden.
Geweldig, gewoon lekker in het zonnetje met een biertje in de hand kijken hoe de FC Europa ingaat.
Erg veel zin in.
Ook zonder biertje kun je een geweldige voetbalmiddag hebben, ik kwam als Kind/Jongere erg vaak in het Oosterparkstadion nooit de biertjes gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
idd, alhoewel ik helaas nog geen biertje mag... is het wel heerlijk weer natuurlijk en hopelijk kan ik naar de grote markt.... nu al zenuwachtig
Euh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |