ja man, moet je lester ff bellenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef P8 het volgende:
GTA V is het meest gehypte spel van 2013. De vorige delen waren beter en innovatiever.
N33.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
San andreas was veel toffer dan die teringzooi van nu
Assen - Veendamquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GTA V spelen is de komende 4 jaar nog acceptabel.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GTA V spelen is de komende 4 jaar nog acceptabel.
Nee hoor. De eerste delen misschien, maar GTA V is een stuk beter dan voorgaande delen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef P8 het volgende:
GTA V is het meest gehypte spel van 2013. De vorige delen waren beter en innovatiever.
Je hebt wel een punt. Dat halve Nazilogo wordt ook gewoon gedoogd door de mods. Ik zoek wel een andere crewquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Leonos het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] PS3 #77
Deze mensen, vroeger was het gezellig, nu alleen maar aandacht trekkende kut lesbo's.
En modjes die niks doen
Klacht: Modjes
Doe dan een TR jij malle geit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Dat halve Nazilogo wordt ook gewoon gedoogd door de mods. Ik zoek wel een andere crew
Topic reportquote:
Ja toch, hier nog 1 . .quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Dat halve Nazilogo wordt ook gewoon gedoogd door de mods. Ik zoek wel een andere crew
Oke, 5 crews tegelijk? Want ik vind het echt belachelijk dat er een of andere debiel denkt dat het leuk is om met een half nazisymbool rond te lopen. Met dat soort figuren associeer ik mij liever niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja toch, hier nog 1 . .
Maar je kan in 5 crews!
Haha, ja net Wilders groep ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef Ruif het volgende:
[..]
Oke, 5 crews tegelijk? Want ik vind het echt belachelijk dat er een of andere debiel denkt dat het leuk is om met een half nazisymbool rond te lopen. Met dat soort figuren associeer ik mij liever niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:53 schreef Leonos het volgende:
Mod; Mogen hier extreme nazi groepen opgericht worden?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:30 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Nee, alleen niet extreme nazi groependomme doos
Was je toch al van plan, armoedzaaierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:03 schreef stephano1990 het volgende:
Wanneer komt GTA V nou eindelijk eens een keer voor de PC uit godverdomme???!!!!
Ik heb mezelf al voorgenomen, dat aangezien ze ons PC gamers zo lang laten wachten, om illegaal downloaden tegen te gaan, ik om mezelf te compenseren het spel ook moet downloaden via the piratebay!
Je moet online gaan man.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:26 schreef trolley het volgende:
Na twee keer uitgespeeld te hebben gister voor de derde maal begonnen aan de verhaallijn van GTA V. Elke keer kom je weer nieuwe/andere dingen tegen, dat het spel gewoon fucking vet blijft
Ik weet nog niet eens hoe torrents werkenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:11 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Was je toch al van plan, armoedzaaier
SA online EN 5 online vergelijkenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:17 schreef DieselTank het volgende:
Daarom GTA SA MP omdat baas want gta5 is geen eens voor pc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |