Yay!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Vicky het volgende:
Jaaaaa er wordt een nestje gemaakt! De koolmeesjes vliegen af en aan en mijn balkon ligt vol stukjes mos..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vorig jaar niks. Dit je gelukkig weer wel.quote:
Yes!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Vicky het volgende:
Jaaaaa er wordt een nestje gemaakt! De koolmeesjes vliegen af en aan en mijn balkon ligt vol stukjes mos..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal de poezendames straks borstelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef computergirl het volgende:
Oh en algemene tip in de herhaling: mocht je een hond, kat of schaap hebben, diverse vogeltjes houden van pluisjes om hun nesten warm en zacht te maken. Bij mij hangt er op mijn balkon een garde gevuld met schapewol.
Geen idee. Zo koud is het niet trouwens.quote:
Jouw avatarquote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef VeerEli het volgende:
Yes! Na twijfel ook hier de pimpelmeesjes van vorig jaar druk bezig met het bouwen van hun nestje in de nestkast, leuk!Hier helaas ook geen cam. Wel de kattenverjager, dus hopelijk doet die z'n werk een beetje.
Nu leeggehaald midden in het broedseizoen?quote:Op zondag 3 mei 2015 17:19 schreef Vicky het volgende:
Ik heb het nestkastje leeggehaald. Geen mees meer gezien en het nestje Was leeg. Helaas.
Volgend jaar weer een nieuwe kans
al 3w geen mees meer gezien.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nu leeggehaald midden in het broedseizoen?
Het had nog makkelijk gekund. Mijn eerste nest (2012) had pas het eerste eitje op 27 april. Je moet het dus nooit leeghalen voor augustus. Hier (Engeland) is dat zelfs een strafbaar feit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |