haha en ik maar denken dat míjn broertje irritant isquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:59 schreef SeLang het volgende:
De vleugels beginnen al indrukwekkend te worden
Het is inderdaad humor om te zien hoe ze allemaal gewoon over elkaar heen lopen en met vleugels gaan wapperen en dergelijke als ze daar zin in hebbenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
haha en ik maar denken dat míjn broertje irritant is
Hoe gaat dat eigenlijk aan het begin als ze allemaal nog zo klein zijn. Lopen ze niet het risico geplet te worden door moeders die een stuk groter en zwaarder is?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is inderdaad humor om te zien hoe ze allemaal gewoon over elkaar heen lopen en met vleugels gaan wapperen en dergelijke als ze daar zin in hebben
Ze zijn er btw alle zeven nog
Dat heb ik me ook vaak afgevraagd maar kennelijk is dat geen probleem. Vaak zie ik moeder gewoon met haar poten op hun keel staan en dergelijke. Aan de andere kant gaat het verwijderen van poepjes weer heel voorzichtig (als ze na het voeden een poepje doen dan zie je moeder dat er voorzichtig uit trekken).quote:Op zondag 29 mei 2016 19:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk aan het begin als ze allemaal nog zo klein zijn. Lopen ze niet het risico geplet te worden door moeders die een stuk groter en zwaarder is?
En ik kan het niet zien (behalve misschien de eerste twee of drie afleveringen)quote:Op maandag 30 mei 2016 08:50 schreef computergirl het volgende:
Spring watch begint vanavond weer, dus liefhebbers van vogels &nestverlaters kunnen de komende tijd op bbc2 terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vogeltjes zijn er nog. Vandaag zou de meest waarschijnlijke uitvlieg datum zijn van de eerst geborenen.
Ik ben benieuwd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
hey, die paps en mams van jou zijn braaf geregistreerd partnerschap aangegaanquote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef SeLang het volgende:
Na de eerste aflevering van Springwatch ben ik nog trotser op mijn vogeltjes![]()
Ik ken dat reservaat waar ze het filmen heel erg goed. Minsmere is echt een aanrader als je ooit in East Anglia bent.
Hier is het gewoon droog (net als gisteren). Voor vanmiddag wordt wel regen voorspeld.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:44 schreef computergirl het volgende:
Hoe is het weer bij jou nu, het noodweer dat wij gisteren hadden?
"come on already, I want to go on holiday you lazy tits!"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:19 schreef SeLang het volgende:
Nu regent het en de vogeltjes zitten nog steeds knus binnen
We willen het uitvliegen natuurlijk wel life zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:19 schreef SeLang het volgende:
Nu regent het en de vogeltjes zitten nog steeds knus binnen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
"come on already, I want to go on holiday you lazy tits!"
Ja al is er voor jullie weinig te zien (op de camera). Ikzelf kan het met de verrekijker wel goed zien, tenminste als ik op het juiste moment kijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We willen het uitvliegen natuurlijk wel life zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |