ga eens stofzuigen jij slavinquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Nou, dat was geweldig..![]()
*vast kaarten doet bestellen
heb jij een kort pittig kapsel en een bril?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:32 schreef alors het volgende:
Waarom bashten ze hem niet terug met korte haar en brilVrouwen
Nee en ja maar die zet ik zo weinig mogelijk op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb jij een kort pittig kapsel en een bril?
Nee, steil haarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb jij een kort pittig kapsel en een bril?
Wat is daar mis mee?quote:
Oh dan wil ze vast krullen hahaha...ik snap het al.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet je aan alors vragen, zelf weet ik het ook niet.
Helaas.quote:
Oh je hebt krullenquote:
Nee vrouwen die krullen hebben houden van steil haar. Vrouwen die steil haar hebben houden van krullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik voel je pijn.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn verdriet tijdens het WK wegeten met merggijpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft tenminste nog een strot.quote:
Wat een kutopstelling hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn verdriet tijdens het WK wegeten met merggijpjes.
Moet je die leeuwenpootjes halenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn verdriet tijdens het WK wegeten met merggijpjes.
en een heel kort en pittig kapselquote:
Joost is anders geaardquote:
Mensen die niet naar Atleti kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Ik las Griftequote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze is verkleed als Ygritte uit GoT.
Dat is de enige die tot een Kattuks kroketje in staat is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kutopstelling he
die slaat echt als kut op dirk kuyt
manmanmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde niets, drie krijsende vogels keurden het nogal af.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
qua gejengel zie ik wel een overeenkomst
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soundbites is wel minder vervelend dan normaal
You know nothing Johannesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze is verkleed als Ygritte uit GoT.
Ja, 200 samenstellingen verder, is gewoon de naam van een band van een studentenvereniging.quote:
Jawel.quote:
leuke kuffer jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben Country Roads weer goed op de kaart gezet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben Country Kuntry Roads weer goed op de kaart gezet.
Dit vind ik nou echt kunstquote:
Hij maakt geen metal hequote:
eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef Stickertje het volgende:
onbegrijpelijk, deze vent krijgt maar een paar minuten in dwdd.. joop 20 minuten
Ehm... hij zit er voor dit item hoor...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef Stickertje het volgende:
onbegrijpelijk, deze vent krijgt maar een paar minuten in dwdd.. joop 20 minuten
Leuk voor Ilse en Waylon. Maar Euphoria is wel een klasse beter als nummer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef alors het volgende:
Euphoria was ook echt een hele complete act met choreografie en camerawerk ja
quote:
quote:
quote:
computer gegenereerde meukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk voor Ilse en Waylon. Maar Euphoria is wel een klasse beter als nummer.
hooidonk had een pingel moeten krijgenquote:
Morgen eerste PD-wedstrijd pikkie!quote:
Pi-Air had een pingel moeten krijgen.quote:
Onder de 30 ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
Glitter-eyeliner boven de 30 kan eigenlijk niet meer
pietertjes item?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Val gelijk in een leuk item.
quote:
Dan is het nog te gooien onder jeugdzonde of iets.quote:
Haha dit dus!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef FredVleespet het volgende:
Het heeft dus bijna 2jaar geduurd voordat iemand het durfde te zeggen
omdat voor t einde iedereen al is afgehaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:51 schreef starla het volgende:
Ook vóór de show bloemen geven.
Wat een Nederlands kansarm amateurisme weer.
Dan nog, daar hadden ze NU dus tijd voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat voor t einde iedereen al is afgehaakt
weet jij er meer van?quote:
Kun je hier wel vinden: http://www.korrelatie.nl/quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef Stickertje het volgende:
was wel een onverwachte aankondiging van pietertjes vertrek![]()
heb me er helemaal niet op kunnen instellen..
wat is het nummer van slachtofferhulp?
Hopelijk kan ik dan zijn handtekening scoren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
misschien zien wel em wel terug in vi(oranje), die hadden namelijk nog een lul nodig
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd het niet droog.
[ afbeelding ]
ik kijk een mooie natuurshow op de EO over neukende kangaroesquote:
Thnx voor de tip, ned 2 it isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk een mooie natuurshow op de EO over neukende kangaroes
Skippy?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk een mooie natuurshow op de EO over neukende kangaroes
nee, rocky en moldyquote:
Op verzoek:quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef Stickertje het volgende:
was wel een onverwachte aankondiging van pietertjes vertrek![]()
heb me er helemaal niet op kunnen instellen..
wat is het nummer van slachtofferhulp?
Ik ken weinig vrouwelijke VBL posters verderquote:
Wie is Esmee?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken weinig vrouwelijke VBL posters verder
Die youtube username is een inside joke.quote:
https://www.google.nl/sea(...)i%C3%A8re&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/channel/UC7voqVfXwC1cqgSQU_93f8A
Oui, die had wel mooie katten wat dat betreft.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Grifte het volgende:
Mooie Franstalige naam Johannes, doet me denken aan je avonturen met de kattenvrouw in Parijs.
Dat snapte ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)i%C3%A8re&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
Het is leuker als je alle filmpjes van Bassie op de radio kent (daar zijn er 30 van, maar die staan nog niet allemaal online). Daar is het een running gag dat Bassie een compagnon zoekt om Adriaantje te vervangen en één van de mogelijkheden is Esmée de la Bretonnière. Als Jensen dan vraagt wie dat is zegt Bassie: "Al sla je me dood."quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snapte ik.
Ik hoopte echter dat Johannes los ging laten wie dat was.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Erik kutlul en die andere jakhals zitten zometeen bij popcafé.
Voor de die hard fans hier.quote:
Ik vind daar alles mis mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:11 schreef IbanMayo het volgende:
Vanavond lekker operaatje. Niets mis mee.
Wat moet ik nou met zo'n achterlijk operaatje lelijke paardenpikkenlikker? Dat is misschien leuk voor die grachtengordeldieren daarzo maar niet voor normale mensen zoals ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |