Jij spreekt geen Arabisch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En ik kan ze niet goed verstaan![]()
Dus minder genieten van het over en weer schelden![]()
Wel veel volume en deuren open en dicht smijten enzv je weet wel het gebruikelijke gedoe.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Sla ze dood en begraaf ze in het kutje van je lerares Godsdienst.
Een Turk met een Pools hoertje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:51 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nou het is gebrekkig duits en vloeiend turks.
Jezelf quotenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:55 schreef BuffaloJill het volgende:
Luid door de brievenbus roepen of ze 't hem al heeft verteld. Waarschijnlijk gaat het volume dan omhoog.
Luid door de brievenbus roepen of ze 't hem al heeft verteld. Waarschijnlijk gaat het volume dan omhoog.
Niet iedereen op FOK zit nog op school.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Sla ze dood en begraaf ze in het kutje van je lerares Godsdienst.
Niet echt maar goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:51 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nee ruzie is een onderdeel van een![]()
Gratis drama! Bij mij onder af en toe huiselijk geweld, mannetje met een woedeprobleem geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En ik kan ze niet goed verstaan![]()
Dus minder genieten van het over en weer schelden![]()
Wel veel volume en deuren open en dicht smijten enzv je weet wel het gebruikelijke gedoe.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Chill he, normaal gesproken betaal ik om dit te zien op TV
Soms zelfs gratis MMAquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]Zo was het wel ja gratis soap maar dan echt live!
Of wel RIP buurvrouw of buurmanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:26 schreef Evertjan het volgende:
het houdt niet op niet vanzelf
http://www.vooreenveiligthuis.nl/huiselijkgeweld/campagne#
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |