Nee hoor, ik fiets naar de Mac, ik ben sportiefquote:
hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, ik fiets naar de Mac, ik ben sportief
Eet onsmakelijkquote:
quote:
ah bahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
Oh ik kan Chinees bestellen sinds kortdat is misschien wel lekker
volgende dag altijd misselijk danquote:
Ik eet het gewoon al niet op, alleen een beetje rijst met saté en pisang goreng. Meer lust ik niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon al niet op, alleen een beetje rijst met saté en pisang goreng. Meer lust ik niet.
Wat is er bah aan?quote:
quote:
Nee.quote:
Als mijn vader chinees haalt ga ik altijd mee om bij de snackbar friet te halen voor mezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon al niet op, alleen een beetje rijst met saté en pisang goreng. Meer lust ik niet.
Meer wilde ik ook niet nemen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
zeg jijquote:
Lust je geen rijst?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Als mijn vader chinees haalt ga ik altijd mee om bij de snackbar friet te halen voor mezelf
Dat is sowieso lekkerder.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Als mijn vader chinees haalt ga ik altijd mee om bij de snackbar friet te halen voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |