SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
ik wil bij je etennnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pasta met zelfgemaakte rode saus met chorizo
Of met Boursin
Of met groene pesto
in dat geval wil ik ook bij jou etenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef KitKatChunky het volgende:
was dat toevallig dat ie met bugles begon te gooien?
Ik heb geen idee waar hij ze vandaan haalde. Maar het had niks te maken met jouw post als je dat bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik denk dat die mee leestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar hij ze vandaan haalde. Maar het had niks te maken met jouw post als je dat bedoelde.
vaak zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik wist niet hoe je het schreef dus typte maar buglesquote:
Nu ben ik in de war en weet ik niet meer wat de juiste spelling isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je het schreef dus typte maar bugles
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war en weet ik niet meer wat de juiste spelling is
Edit: google vind het bugles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |