SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik heb te weinig uitspraken die steeds weer terugkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Dan mag er ook wel een DS2 bingo kaart komen.
Kan er genoeg opnoemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig uitspraken die steeds weer terugkomen.
Kutvent(en)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig uitspraken die steeds weer terugkomen.
SMLENO shirt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dat SMLENO-shirt al dus dan hoef ik niet ook nog een bingo.
futdb.netquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was die site ook alweer die maver hier laatste poste die op ultimatetrading.net leek
bohhh wie was de gelukkige?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
Net mijn eerste potje met een legend gespeeld
und?quote:
We hebben het gvd over Bingo en niet over FUT.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
Varela heeft in h2h 5* weak foot. Beter heeft hij die volgend jaar ook weer. In FUT12 had hij ook 5* skills
Bij DSL is het altijd bingo. In die lange verhalen staat altijd wel een woord dat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kan over meerdere mensen een bingo maken.. ik kan alleen nu niet zoveel bedenken.
Wel geinig. 1 potje, was meer om door te verkopen maar toen zei maat: speel er eerst een potje mee. Voila. Nu staat hij weer te koopquote:
Maar dan moeten jullie ze gaan lezen om ze te vinden..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij DSL is het altijd bingo. In die lange verhalen staat altijd wel een woord dat je nodig hebt.
ctrl + fquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie ze gaan lezen om ze te vinden..
oh snap.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lastig jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maver maakt veel TRsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bingo van Roy wordt lastig...die heeft een ban
wat heeft hij gezegd?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bingo van Roy wordt lastig...die heeft een ban
die dood verwensing hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan? Roy heeft niks gedaan hier in dit topic toch?
Dat is pech, Ronaldo wegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, ik heb hem al gevonden.
[ afbeelding ]
topic reportquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Kan me iemand eens uitleggen wat een TR is? Zal wel een vies aansmeer iets ofzo zijn
Wat zei die dan :pquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
Maverheeft hij echt een TR gemacht.
wat een stelletje nasi's toch hierzo zeg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver met zijn TR's
Zielig ventje is het zeg
Zo belangrijk is hij niet.quote:
paarse ? huh ? waar is dat voor dan ?quote:
Ronaldo - Eder - Varelaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
denk toch dat Danny de voorkeur krijgt voor een baisplek
iMOTM bij het vorige toernooi. Geen idee of ze dit jaar ook paars zijn..dacht eigenlijk dat ik ergens had gezien dat ze groen waren nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
paarse ? huh ? waar is dat voor dan ?
Ronaldo - Eder - Quaresmaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo - Eder - Varela
Danny
Moutinho - Meireles
![]()
Maar Varela en Eder zitten op het bankie denk ik ja. En dat pleurisjong van een Nani is er ook nog.
Groene Hulkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iMOTM bij het vorige toernooi. Geen idee of ze dit jaar ook paars zijn..dacht eigenlijk dat ik ergens had gezien dat ze groen waren nu.
hebben we onze ras North Sea Bezoeker ook weer hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het wel grappig die TR's
Moet je maar niet zo dom doen, dan krijgt niemand de kans om je te reporten
Ik had in mijn hoofd zitten dat hij niet eens bij de selectie zat, maar hij zit nog wel bij de 30 ja, ook een eindbaasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ronaldo - Eder - Quaresma
Danny
Moutinho - Meireles
Quaresma speelde wel ziek goed bij Porto het afgelopen half jaar.
Beter zetten ze Ronaldo in de spits. Beter dan die kneuzen. En wingers hebben ze genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef DutchSL het volgende:
Portugal speelt met Hugo Almeida of Helder Postiga in de spits..
Beter naturaliseren ze even heel snel Lima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter zetten ze Ronaldo in de spits. Beter dan die kneuzen. En wingers hebben ze genoeg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hebben we onze ras North Sea Bezoeker ook weer hoor
quote:
grapjequote:
je zet verdomme depay toch ook niet in de spits jonguhh... oh wacht..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter zetten ze Ronaldo in de spits. Beter dan die kneuzen. En wingers hebben ze genoeg.
HEEEquote:
Willems?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ontmoet eindelijk z'n held hoor.
Dat is echt domquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Niet zo janken, gewoon doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is echt dom
Vorige WK stond Ronaldo ook in de as en speelde die echt slecht. Hij moet meer ruimte hebben en in het centrum sta je toch 2 tegen 1 en de op vleugel eerder 1 op 1.
Welke verdediging?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand IF Lucas al geprobeerd?
Mijn nieuwe verdediging is wel uber trouwens![]()
![]()
![]()
Als ik zo'n verdediging had zou het echt als een opengerekt anusje spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef The_Yakuza het volgende:
352
Desailly - TOTY Ramos - TOTY Silva
TOTY Neuer
bij mij staan de 2CB's ook altijd 5 m voor de middenlijn, ook niet erg handig schijnt, maar ach, weiger ultra defending te gaan spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik zo'n verdediging had zou het echt als een opengerekt anusje spelen.
Tevens... Neuer met zo weinig chem?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef The_Yakuza het volgende:
352
TOTY Neuer
Wat een achterlijke keeperquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef The_Yakuza het volgende:
352
TOTY Neuer
Daar zitten niet heel veel verdedigende workrates meer inquote:
Heb je niet nodig met Rijkaard en Kluivert in je teamquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zitten niet heel veel verdedigende workrates meer in
Verschil in workrates bij een CB heb ik dit jaar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Verder erg aanvallend ja. Ga hem ook niet maken, maar hij is wel geyl. Beeeeeetje boven mijn budgetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zitten niet heel veel verdedigende workrates meer in
Coins kopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verschil in workrates bij een CB heb ik dit jaar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Verder erg aanvallend ja. Ga hem ook niet maken, maar hij is wel geyl. Beeeeeetje boven mijn budget
In zo'n team zou het zonde zijn om de beste C(D)M van het spel niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat doet Fer daar nou weer tussen?
neuhquote:
Uberbaas in dit spelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
moet hem ook maar eens proberen dan, miss met RvP en gerrard ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uberbaas in dit spel
Ik dacht eerst dat iedereen een garpje maakte.. maar hij baast het middenveld
Honda ipv Hernanesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar Benatia gehaald.Iemand tips?
Samen met Pogba echt met afstand de beste verdedigende CM/CDM die ik heb gehad. Echt geniaal goed. En dan heb ik ook met gasten als Vieira gespeeldquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uberbaas in dit spel
Ik dacht eerst dat iedereen een garpje maakte.. maar hij baast het middenveld
Ik vind Vidal echt niet bijzonder dit jaar. En Chiellini is ieder jaar een eindbaas, maar valt dit jaar ook zwaar tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar Benatia gehaald.Iemand tips?
In FUT 11, 12, 13 was ie echt een baas als silver ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Samen met Pogba echt met afstand de beste verdedigende CM/CDM die ik heb gehad. Echt geniaal goed. En dan heb ik ook met gasten als Vieira gespeeld
Ruben Schaken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand nog een goede, goedkope RW en niet uit de BPL aub?
Arnautovic vond ik beter dan Mirralasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Makquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die IF was ook geniaal. Toen had ik het beste silver team dat ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fer was als silver al Ferschrikkelijk goed.
Begin met boateng - desailly -toty silva en als de tegenstander een kick off doet sub ik gelijk ramos er in -> desailly naar de buitenkantquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tevens... Neuer met zo weinig chem?
Ik vond ze allebei slechtquote:
Vidal doet het wel lekker bij mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Vidal echt niet bijzonder dit jaar. En Chiellini is ieder jaar een eindbaas, maar valt dit jaar ook zwaar tegen.
Daarom heb ik hem zelf zo, met TOTS Pogba en Benatia die ik nog ga halen.
[ afbeelding ]
Vorig jaar was hij ook al goldquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
In FUT 11, 12, 13 was ie echt een baas als silver ja.Maar had dit niet verwacht als gold bij zo'n lage rating
Lucas, Kubaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kuba is inderdaad ook verrassend goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucas, Kuba
Blijft irritant dat bijna alle bazen LW zijn en niet RW. Op RW dan maar vaak een degelijke pacehoer. Narsingh vult dat ook prima in
Heb je de CPU ook gessh't?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
wat de neuk.
Faaifettebek is nog erger overpowered dan vorig jaar
Draxler [ afbeelding ]
Arnautovic [ afbeelding ]
Perisic [ afbeelding ]
Alleen die 3* blijft jammerquote:
Alle vijf onlinequote:
Legde iemand zijn controller weg ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alle vijf online![]()
Kwam wel een keer of drie tegen niveau Dreetje, maar toch
Nee.quote:
Dun Shaqquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien dat ik nog iets met Kuba bedenk voor mijn 2de team danDanku
Dit jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.Je komt weleens van die tegenstanders tegen waar het dan juist lastiger wordt.
Farfanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met een CF als spits is niet echt mijn dingquote:
Ik heb hem op CAM nog niet gehad, maar het is mijn meest scorende 'spits' tot nu toequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Draxler vond ik op CAM toch veel beter dan op CF
Neuh ik heb helemaal niks gedaan. Waarom zou ik Roy een ban willen aannaaien. Ik heb serieus niks gedaan ofzo. Als ik had gewild dat iemand een ban zou krijgen dan was het zeker Roy nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
Maverheeft hij echt een TR gemacht.
wat een stelletje nasi's toch hierzo zeg.
Ja maar iedereen weet allang dat ik die niet hoef te wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind Candreva tot nu toe een hele sterke RW en ik heb zijn TOTS nog niet eens.
Wie danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh ik heb helemaal niks gedaan. Waarom zou ik Roy een ban willen aannaaien. Ik heb serieus niks gedaan ofzo. Als ik had gewild dat iemand een ban zou krijgen dan was het zeker Roy niet
Hebben users in dit topic wel vaker last vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Kan me iemand eens uitleggen wat een TR is? Zal wel een vies aansmeer iets ofzo zijn
Omdat je hem enorm goed vindt en zijn kwaliteiten al kent? Of omdat je hem haat en hem daarom geen kans meer wil geven?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet allang dat ik die niet hoef te weten
Hij is de ultieme Candreva jizzerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat je hem enorm goed vindt en zijn kwaliteiten al kent? Of omdat je hem haat en hem daarom geen kans meer wil geven?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Thye Candreva goed vind hoef ik hem niet meer.
Durf je al weer tegen mij of doet je anus nog pijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Rijst het volgende:
Heb nu een paar keer achterelkaar keiharde batta gegeven.
Cross naar luca toni >goal
Ik kwam er al eerste mee vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, dat futdb.net is wel een mooie site. Bedankt voor het posten van de link, Zhano.
Oh sorry, ik zag hem toevallig in een ouder topic door Zhano gepost worden. Jij ook bedankt dan!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kwam er al eerste mee vriend
nee ff serieus. Het is inderdaad een goede site
Ik kende Paulaner bier helemaal niet, maar die vader van mijn uitwisselingspartner dronk het veel. Best heel erg lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Machtig mooi, heb gelunched in de stad en daarna een Paulaner gedronken
Enige witbier wat wel te drinken isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kende Paulaner bier helemaal niet, maar die vader van mijn uitwisselingspartner dronk het veel. Best heel erg lekker.
Benatia op de PS3 voor 145k.quote:
Ik drink bijna alle soorten bier wel(behalve rosébier), want ik vind niks echt vies. Maar die Paulaner smaakt toch een stuk beter dan het meeste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige witbier wat wel te drinken is
Bierbuik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik drink bijna alle soorten bier wel(behalve rosébier), want ik vind niks echt vies. Maar die Paulaner smaakt toch een stuk beter dan het meeste.
Erdingerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik drink bijna alle soorten bier wel(behalve rosébier), want ik vind niks echt vies. Maar die Paulaner smaakt toch een stuk beter dan het meeste.
Hoe vaak ga je dat nog vertellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is nu op de xbox weer 210k, vanochtend nog 190k en ik had hem voor 160k, lekker dealtje
Erdingerquote:
Ik vind mezelf eigenlijk een beetje mager, dus zo erg is het niet. Alleen als ik stop met groeien, moet ik daar even op tijd rekening mee houden.quote:
Nee daarom vraag ik het ookquote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit verraadt toch wel wat we allemaal al dachten. Litmanen is pas 14
Ranzig bier zonder smaakquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen beter witbier dan Erdinger. Die grote pullen
Hoe kan iets nou ranzig zijn als het geen smaak heeft?quote:
Ieder zijn smaak. Maar bij Erdinger-bier verbleekt die Hoegaarden en Wieckse Witte-meuk wel heel snel. Paulaner smaakt best, maar ik vind Erdinger echt het lekkerst.quote:
gewoon wachten, is het recept. tot nu toe daalt alles nog sinds het eerste TOTS.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Benatia op de PS3 voor 145k.Ook geen verkeerd prijsje.
Omdat het een gebrek aan smaak heeft misschienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kan iets nou ranzig zijn als het geen smaak heeft?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het niet ranzig. Ranzig betekent dat het een vieze (meestal zure) smaak heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het een gebrek aan smaak heeft misschien
Ja die rommel moet je al helemaal niet drinkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Maar bij Erdinger-bier verbleekt die Hoegaarden en Wieckse Witte-meuk wel heel snel. Paulaner smaakt best, maar ik vind Erdinger echt het lekkerst.
Dan is het smaakloos jij je zinquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het niet ranzig. Ranzig betekent dat het een vieze (meestal zure) smaak heeft
Ik wacht nu lekker tot de Serie A TOTS weer bijna uit packs is, maar dan koop ik gewoon alle spelers die ik nodig heb. Ik denk dat ik dit team toch niet heel gauw zal verkopen en nu is het moment om niet zo heeeeeel erg meer op de coins te letten...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon wachten, is het recept. tot nu toe daalt alles nog sinds het eerste TOTS.
daarbij gaan die junkies volgende week pas echt los als TOTS blind (oke ook messi ronaldo en baasema) in packs zitten.
dan gaat daarna nog eens dunnetjes over als alle echt goede TOTSen in packs... waar weer iedereen heerlijk gaat undercutten
met rapefruit ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb net op mijn balkon een heerlijk Radlertje zitten drinken. Ook niks mis mee
Neen miet liemoenenquote:
Schultenbräu Radler.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb net op mijn balkon een heerlijk Radlertje zitten drinken. Ook niks mis mee
1 of 2 daarvan is wel lekker jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Neen Bavaria Radler. En dat is er voor de mensen die daarna moeten rijden, of iets anders waarbij alcohol verboden/ niet handig is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Schultenbräu Radler.
Alleen snap ik niet waarom er Radler 0.0% wordt gemaakt, wat is dat voor bullshit?
Maar dan drink je toch gewoon 0.0, ik vind Radler 0.0 zo dubbelop.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen Bavaria Radler. En dat is er voor de mensen die daarna moeten rijden, of iets anders waarbij alcohol verboden/ niet handig is.
Best een domme vraag
dan heb je toch geen citroen smaak auti.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan drink je toch gewoon 0.0, ik vind Radler 0.0 zo dubbelop.![]()
Dat snap ik, maar ik vind het dubbelop en mieterig om Radler 0.0 te drinken. Het spijt me als ik jou of iemand anders daarmee beledig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan heb je toch geen citroen smaak auti.
radler heet toch geen radler omdat er een minder percentage inzit
Jij vind het mieterig om Radler 0.0 te drinken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het dubbelop en mieterig om Radler 0.0 te drinken. Het spijt me als ik jou of iemand anders daarmee beledig.
wat is er dan dubbelop aan ? omdat je 0% met een citroensmaakje drinkt in plaats van 0%quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het dubbelop en mieterig om Radler 0.0 te drinken. Het spijt me als ik jou of iemand anders daarmee beledig.
jij vindquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind het mieterig om Radler 0.0 te drinken?
Een kennis van ons bestelt altijd een Radler op wintersport, maar hij krijgt er dan spa rood bij. Ik snap nu niet zo goed meer wat er nou precies bij een Radler zit, want op de reclame is het iets van citroen ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat ik niet begrijp waarom je bier per se om de citroensmaak zou drinken. Ik heb weinig empathisch vermogen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is er dan dubbelop aan ? omdat je 0% met een citroensmaakje drinkt in plaats van 0%![]()
klap van de molen gehad daar in Zaandam ofzo ?
gaat inderdaad om de citroensmaak, oostenrijk tappen ze een half biertje en gooien ze er daarna sprite in.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een kennis van ons bestelt altijd een Radler op wintersport, maar hij krijgt er dan spa rood bij. Ik snap nu niet zo goed meer wat er nou precies bij een Radler zit, want op de reclame is het iets van citroen ofzo.
Zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik drink alleen Pitt bier.
[ afbeelding ]
Hmm, ik zou toch zweren dat hij er geen sprite in doet/krijgt, maar spa rood.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat inderdaad om de citroensmaak, oostenrijk tappen ze een half biertje en gooien ze er daarna sprite in.
Fristiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Bier en/of cider zonder alcohol.Drink dan gewoon fristi, josti's.
Type RW in een 4-3-3, of zou hij ook goed functioneren in een 4-4-2 als RM?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind Candreva tot nu toe een hele sterke RW en ik heb zijn TOTS nog niet eens.
Hij is er zeker zo eentje die geen water lustquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4-4-2 lijkt hij me geschikter voor zelfsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Type RW in een 4-3-3, of zou hij ook goed functioneren in een 4-4-2 als RM?
Bellyslide Belgian Whitequote:
Niks mis met dat bier hoorquote:
Ik vind die naam gewoon tof. Hadden ze zo moeten houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niks mis met dat bier hoorkapot lekker swa
L&Mquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zijn jullie favoriete merk peuken?
Chesterfield.
Ohhh je kent het?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die naam gewoon tof. Hadden ze zo moeten houden
ik las laatst dat je er kanker van kan krijgen enzoquote:
Ik ken het, maar heb het nog nooit gedronkenquote:
Vroeger stoer proberen te doen en daar betaal ik nu de prijs voorquote:
Lies!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik las laatst dat je er kanker van kan krijgen enzo
Wat verwacht je dan..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus wat is dat programma met die Ymke op National Geographic slecht.
Ik krijg altijd zin om mijn afstandbediening door d'r hasses te gooien ja als ik dat programma zie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus wat is dat programma met die Ymke op National Geographic slecht.
netjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.fhm.nl/meisjes/4754/weekendhapjes-deel-80.aspx bohhhhh 1 van de beste edities.
Ik had het wel verwacht maar het is nog erger dan verwacht.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om mijn afstandbediening door d'r hasses te gooien ja als ik dat programma zie.
Waarom gaat hij nu onder de naam Parker ipv DFD?quote:
Wax >>> DFDquote:
Sterling heeft wel beduidend meer strength, maar zijn mental stats zijn wel weer echt bagger. Icm zijn med/med zou het me niets verbazen als hij nooit op de goede plek staat.quote:
Ga toch alleen maar crossen op jacksonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sterling heeft wel beduidend meer strength, maar zijn mental stats zijn wel weer echt bagger. Icm zijn med/med zou het me niets verbazen als hij nooit op de goede plek staat.
95 finishing vs 76 is dan wel weer iets waardoor ik alsnog richting Sterling zou neigen
En labiel. Iedere keer is het weer een andere formatie die goud waard is. En dan boeit 9/10 chem weer wel, dan weer nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Confetti het volgende:
Nog geen 2 uur geleden weer een rage-sell gehad en nu alweer een half uur mijn volgend team aan het plannen.
Mijn naam is Confetti en ik ben verslaafd
Cahill niet mee gespeeld, maar Kompany zal sowieso veel beter zijn. Cech is dan weer veel beter dan Courtois..ook bij zijn TOTS versie denk ik. Zal niet heel veel uitmaken..net waar je prioriteiten liggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ga toch alleen maar crossen op jackson
Volgende, tots kompany en courtois of tots cahill en tots cech?
Fuck spotifyquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Intuition >>>> deze 2
Zoek intuition & equalibrum op Spotify. Tim86 ook
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Intuition >>>> deze 2
Zoek intuition & equalibrum op Spotify. Tim86 ook
Heersen..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:50 schreef rolls-reus het volgende:
Thanksdan ga ik dit maken om james even uit te proberen
[ afbeelding ]
Walkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:50 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens lijkt IF Schurrle me daar ook wel tof. Met Matic ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:50 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder een Macklemore & Ryan Lewis zonder drugs gejank en fucking harde producties.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Is dat de Amerikaanse variant van Pete Philly en Perquisite?
Ben persoonlijk niet zo'n fan van moutinho, maar dat moet maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Geen zwakke schakels
Eliseu ga ik even testen komende week bij die BBVA cup. Pack only heb ik dit:
[ afbeelding ]
Amrabat wil ik ook al lang een keer mee spelen.
Walker is fucking goed joh, niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo'n fan van moutinho, maar dat moet maar
Wil toure er wel graag inhouden, moet op rb dan if riether of azpilicueta gebruiken en die lijken me niet zo goed.
En niks mis met walkerwie moet daar dan staan?
De naam is compleet kut, maar het idee van bacon die je zo overal doorheen/overheen kan gooien is wel goed. Maar dan ook niet puur op de boterham.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:59 schreef Rijst het volgende:
Lijkt me lekker
https://www.kickstarter.com/projects/natwerk/bacon-hagelslag
Hagelvlees lijkt me beterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
De naam is compleet kut, maar het idee van bacon die je zo overal doorheen/overheen kan gooien is wel goed. Maar dan ook niet puur op de boterham.
oh lordquote:
En ik mis allesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Morgen FA Cup finale, La Liga slot, Dortmund - Bayern (bekerfinale) en ook nogNL - Ecuador
Voor jou geen probleem toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Morgen FA Cup finale, La Liga slot, Dortmund - Bayern (bekerfinale) en ook nogNL - Ecuador
Alleen La Liga en NL ga ik kijken. Rest boeit me niks.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Waarom komt alles op hetzelfde tijdstipquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
La Liga en FA Cup is dezelfde tijd (18u). Moffen om 20u en NL pas om 20.30.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom komt alles op hetzelfde tijdstip
Ja om 18.00. tegelijkertijd met de FA Cup Finale. om 20.00 heb je dan Dordmund - Bayern en ook Nederland speeltquote:
Pff zat met zondag in m'n hoofd. Maar ik kan morgen ook wel kijken gelukkig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja om 18.00. tegelijkertijd met de FA Cup Finale. om 20.00 heb je dan Dordmund - Bayern en ook Nederland speelt
Ik zie het ja. Speedfestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is een feest
gr gr
Wanne bagger.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is een feest
gr gr
Veel slechter dan dit ga je ze niet krijgen:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
Iemand die voor mij een 41212(2) kan formeren met Rakitic CAM en Pogba? Wil geen Gameiro/Bacca en ik heb een klein budget.
Oja die kan ook gewoonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon Konko RB.. wel jammer dat die Alberto Moreno niet in FUT zit.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
Iemand die voor mij een 41212(2) kan formeren met Rakitic CAM en Pogba? Wil geen Gameiro/Bacca en ik heb een klein budget.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teringjongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |