SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik heb te weinig uitspraken die steeds weer terugkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Dan mag er ook wel een DS2 bingo kaart komen.
Kan er genoeg opnoemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig uitspraken die steeds weer terugkomen.
Kutvent(en)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig uitspraken die steeds weer terugkomen.
SMLENO shirt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dat SMLENO-shirt al dus dan hoef ik niet ook nog een bingo.
futdb.netquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was die site ook alweer die maver hier laatste poste die op ultimatetrading.net leek
bohhh wie was de gelukkige?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
Net mijn eerste potje met een legend gespeeld
und?quote:
We hebben het gvd over Bingo en niet over FUT.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
Varela heeft in h2h 5* weak foot. Beter heeft hij die volgend jaar ook weer. In FUT12 had hij ook 5* skills
Bij DSL is het altijd bingo. In die lange verhalen staat altijd wel een woord dat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kan over meerdere mensen een bingo maken.. ik kan alleen nu niet zoveel bedenken.
Wel geinig. 1 potje, was meer om door te verkopen maar toen zei maat: speel er eerst een potje mee. Voila. Nu staat hij weer te koopquote:
Maar dan moeten jullie ze gaan lezen om ze te vinden..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij DSL is het altijd bingo. In die lange verhalen staat altijd wel een woord dat je nodig hebt.
ctrl + fquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie ze gaan lezen om ze te vinden..
oh snap.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lastig jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maver maakt veel TRsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bingo van Roy wordt lastig...die heeft een ban
wat heeft hij gezegd?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bingo van Roy wordt lastig...die heeft een ban
die dood verwensing hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan? Roy heeft niks gedaan hier in dit topic toch?
Dat is pech, Ronaldo wegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, ik heb hem al gevonden.
[ afbeelding ]
topic reportquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Kan me iemand eens uitleggen wat een TR is? Zal wel een vies aansmeer iets ofzo zijn
Wat zei die dan :pquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
Maverheeft hij echt een TR gemacht.
wat een stelletje nasi's toch hierzo zeg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver met zijn TR's
Zielig ventje is het zeg
Zo belangrijk is hij niet.quote:
paarse ? huh ? waar is dat voor dan ?quote:
Ronaldo - Eder - Varelaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
denk toch dat Danny de voorkeur krijgt voor een baisplek
iMOTM bij het vorige toernooi. Geen idee of ze dit jaar ook paars zijn..dacht eigenlijk dat ik ergens had gezien dat ze groen waren nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
paarse ? huh ? waar is dat voor dan ?
Ronaldo - Eder - Quaresmaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo - Eder - Varela
Danny
Moutinho - Meireles
![]()
Maar Varela en Eder zitten op het bankie denk ik ja. En dat pleurisjong van een Nani is er ook nog.
Groene Hulkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iMOTM bij het vorige toernooi. Geen idee of ze dit jaar ook paars zijn..dacht eigenlijk dat ik ergens had gezien dat ze groen waren nu.
hebben we onze ras North Sea Bezoeker ook weer hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het wel grappig die TR's
Moet je maar niet zo dom doen, dan krijgt niemand de kans om je te reporten
Ik had in mijn hoofd zitten dat hij niet eens bij de selectie zat, maar hij zit nog wel bij de 30 ja, ook een eindbaasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ronaldo - Eder - Quaresma
Danny
Moutinho - Meireles
Quaresma speelde wel ziek goed bij Porto het afgelopen half jaar.
Beter zetten ze Ronaldo in de spits. Beter dan die kneuzen. En wingers hebben ze genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef DutchSL het volgende:
Portugal speelt met Hugo Almeida of Helder Postiga in de spits..
Beter naturaliseren ze even heel snel Lima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter zetten ze Ronaldo in de spits. Beter dan die kneuzen. En wingers hebben ze genoeg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hebben we onze ras North Sea Bezoeker ook weer hoor
quote:
grapjequote:
je zet verdomme depay toch ook niet in de spits jonguhh... oh wacht..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter zetten ze Ronaldo in de spits. Beter dan die kneuzen. En wingers hebben ze genoeg.
HEEEquote:
Willems?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ontmoet eindelijk z'n held hoor.
Dat is echt domquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Niet zo janken, gewoon doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is echt dom
Vorige WK stond Ronaldo ook in de as en speelde die echt slecht. Hij moet meer ruimte hebben en in het centrum sta je toch 2 tegen 1 en de op vleugel eerder 1 op 1.
Welke verdediging?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand IF Lucas al geprobeerd?
Mijn nieuwe verdediging is wel uber trouwens![]()
![]()
![]()
Als ik zo'n verdediging had zou het echt als een opengerekt anusje spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef The_Yakuza het volgende:
352
Desailly - TOTY Ramos - TOTY Silva
TOTY Neuer
bij mij staan de 2CB's ook altijd 5 m voor de middenlijn, ook niet erg handig schijnt, maar ach, weiger ultra defending te gaan spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik zo'n verdediging had zou het echt als een opengerekt anusje spelen.
Tevens... Neuer met zo weinig chem?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef The_Yakuza het volgende:
352
TOTY Neuer
Wat een achterlijke keeperquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef The_Yakuza het volgende:
352
TOTY Neuer
Daar zitten niet heel veel verdedigende workrates meer inquote:
Heb je niet nodig met Rijkaard en Kluivert in je teamquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zitten niet heel veel verdedigende workrates meer in
Verschil in workrates bij een CB heb ik dit jaar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Verder erg aanvallend ja. Ga hem ook niet maken, maar hij is wel geyl. Beeeeeetje boven mijn budgetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zitten niet heel veel verdedigende workrates meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |