quote:Ja, hij had weer een feestje.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:31 schreef Lucille het volgende:
Om samen met Mat de nieuwe kar te gaan trekken of zo? Of is hij alweer lang en breed vertrokken?
quote:Ik dacht hem ook in een flits gezien te hebben, maar wat heb je eigenlijk aan hem?
Op woensdag 16 oktober 2002 17:36 schreef MeneerTim het volgende:
Hij zit er gewoon bij hoor.
quote:Misschien wel meer dan aan 2 ministers die de macht willen grijpen.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:37 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik dacht hem ook in een flits gezien te hebben, maar wat heb je eigenlijk aan hem?
quote:
Ik ben er zelf nog niet klaar voor om de kar te trekken. Ik vind mezelf hier nog te jong voor
quote:Het is een goede twee man als je als absolute leider iemand onder je wilt hebben die geen kritiek zal geven.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:37 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik dacht hem ook in een flits gezien te hebben, maar wat heb je eigenlijk aan hem?
Een andere reden kan ik niet bedenken.
quote:minder in ieder geval niet.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:38 schreef Lucille het volgende:Misschien wel meer dan aan 2 ministers die de macht willen grijpen.
quote:Hij hoopt natuurlijk zijn zetel te behouden door zich op de vlakte te houden.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:38 schreef mitt het volgende:
Hij staat nummer 2 op de lijst en heb em eigenlijk nog nooit wat zien doen
quote:En hij was natuurlijk een leuke excuus neger voor de LPF toen ze toentertijd de lijst samenstelden.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:39 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Het is een goede twee man als je als absolute leider iemand onder je wilt hebben die geen kritiek zal geven.
Een andere reden kan ik niet bedenken.
quote:een stuk of 20 kamerleden en de LPF regeringsleden .
Op woensdag 16 oktober 2002 17:43 schreef BobRooney het volgende:
Krijgen die hufters nu ook wachtgeld trouwens....
quote:Die vraag stelden ze ook aan Heinsbroek of hij in het kader van de normen en waarden het wachtgeld zou accepteren. Hij wilde hier geen antwoord op geven.
quote:Ik hoop het toch van niet. Anders ga ik zo de politiek in. Lekker makkelijk verdiend zo.
quote:Nee, maar hij is ondertussen toch maar lekker ff naar de begrafenis van Claus geweest. Tussen al dat koninklijke volk e.d..
Op woensdag 16 oktober 2002 17:38 schreef mitt het volgende:
Hij staat nummer 2 op de lijst en heb em eigenlijk nog nooit wat zien doen en heb nooit zijn naam ergens gehoord tussen al die chaos van de LPF...nergens wat hij ervan vond e.d.. mjah..die weet ook niet wat der allemaal gebeurt
quote:9 uur staatssecretaris is al genoeg voor "wachtgeld"
Op woensdag 16 oktober 2002 17:48 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik hoop het toch van niet. Anders ga ik zo de politiek in. Lekker makkelijk verdiend zo.
quote:Ho ho, 8 uur! Schat haar niet hoger in dan dat ze is.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:53 schreef sig000 het volgende:[..]
9 uur staatssecretaris is al genoeg voor "wachtgeld"
Volgens mij zit die Varela nog steeds met z'n luie reet op een mooi eiland. Het was laatst op tv dat hij voor onbepaalde tijd naar een niet bekende bestemming was vertrokken.
quote:Heinsbroek werd gevraagd of hij ook wachtweld wou ontvangen, of dat hij er van af zou zien.
Z'n antwoord: Geen commentaar....
Maar als hij zelf een partij gaat oprichten zal hij wel niet zo dom zijn om nu wachtgeld te gaan ontvangen.
quote:Hij zat met zijn luie reet gewoon in de Kamer hoor.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:57 schreef David7 het volgende:[..]
Ho ho, 8 uur! Schat haar niet hoger in dan dat ze is.
Volgens mij zit die Varela nog steeds met z'n luie reet op een mooi eiland. Het was laatst op tv dat hij voor onbepaalde tijd naar een niet bekende bestemming was vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |