Was als hint dat je een dusdanig grote en gevarieerde groep de tumor van de maatschappij noemt.quote:

Mooi man.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:06 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Was als hint dat je een dusdanig grote en gevarieerde groep de tumor van de maatschappij noemt.

Sorry arbeider, dat ik van uw belastingcenten mijzelf verzadig.quote:

Heerlen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:03 schreef JustAsEasy het volgende:
Den Haag
Hier wel trouwens. Dolle Dames Donderdag
Edit: Op vrijdag hebben wij Pullen Vullen

Thanks broah! Ik ben zo vrolijk dat ik spontaan DUO bel of ze deze maand even 500 euro extra overmaken zodat ik ontslag kan nemen en bier kan gaan drinkenquote:

Maximaal lenen en daarna in het buitenland werken/wonen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:08 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Thanks broah! Ik ben zo vrolijk dat ik spontaan DUO bel of ze deze maand even 500 euro extra overmaken zodat ik ontslag kan nemen en bier kan gaan drinken

Van Lennos zijn centenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Maximaal lenen en daarna in het buitenland werken/wonen.

Kutlevenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
Den HaagDat is niet eens een studentenstad man

Ik denk dat ik subiet maar even naar mijn goedgevulde overheids gesponsorde koelkast loop.quote:

Zeker wetenquote:

Heerlen is dood man. Geen fuck meer te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:12 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Zeker weten
Kan je goed stappen voor een kleine stad

Beter dan Maastricht in ieder geval. Op vrijdagen is het er wel vrij saai. Maar de zaterdag is toch prima te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heerlen is dood man. Geen fuck meer te doen

Naar huis sluit het achterste gedeelte af zodat het wat drukker lijktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Beter dan Maastricht in ieder geval. Op vrijdagen is het er wel vrij saai. Maar de zaterdag is toch prima te doen

Extra lenen moet je terug betalenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:08 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Thanks broah! Ik ben zo vrolijk dat ik spontaan DUO bel of ze deze maand even 500 euro extra overmaken zodat ik ontslag kan nemen en bier kan gaan drinken

Bolero ook wel gezelligquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Naar huis sluit het achterste gedeelte af zodat het wat drukker lijkt
Toeter tsja sinds de invoering van 18+ controleren ze te goed
Shooters
Se7en is dan wel nog eens druk

Ohja bolero is ook goed te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:20 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Bolero ook wel gezellig
Wat betreft Naar Huis. Helemaal gelijk in

Kom jij er vaker dan?quote:

- Wat is dit nou weer voor taalgebruikquote:
 -
  - 

Haha, you got ownt!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
- Wat is dit nou weer voor taalgebruik-

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |