SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Willy nie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb weer eens wat vast zitten bij gewonnen aflopende bids, IF Willy
Dat klinkt als plausibel. Als jij niets verkoopt, komt dat per definitie omdat er niemand iets van je kooptquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik verkoop geen fuck
Niet omdat ik een te hoge prijs heb, maar omdat er gewoon niemand koopt
Er koopt uberhaupt niemand een Tevez, is wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt als plausibel. Als jij niets verkoopt, komt dat per definitie omdat er niemand iets van je koopt
is inderdaad wel echt bizar jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er koopt uberhaupt niemand een Tevez, is wat ik bedoelde
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
Vermoedelijke basis:
Cillessen,
Janmaat, Veltman, De Vrij, Martins Indi, Kongolo,
Clasie, Blind,
Wijnaldum,
Van Persie en Depay.
yolo
5atbquote:
Kost hij dan?!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is inderdaad wel echt bizar ja![]()
MOTM sneijder is gewoon goedkoper dan toen hij in packs zatstop 2 totsen in 1 week en het word gekkenhuis op de markt.
Kongolo is een baas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5atb
Kongolo
Clasie en Blind![]()
Depay spits
En de rest behalve RVP eigenlijk ook gewoon eenwaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |