Van de week brak een 104-jarige nog het record op de 100 meter (voor 90+ denk ik). Hij deed er 32 seconde over.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, hoort toch ook bij het leven en 94, tering ik weet niet eens of ik wel zo oud wil worden
Zordra je 40 bent wil je dat de komende 20 jaar blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil al jaren 40 zijn en dit jaar word ik het eindelijk![]()
![]()
![]()
wat kunnen mensen toch verschillend denken, BIZAR gewoon![]()
Ben er al mee bezig. Roken, drinken, onregelmatig eten en slapen en niet sporten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
leuk onderwerp: op welke manier maak jij een einde aan je leven?
Ik denk kanker of euthenasie, maar er kan altijd wel een vrachtwagen/auto op de loer liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
leuk onderwerp: op welke manier maak jij een einde aan je leven?
Laatst zei iemand dat kanker binnen 10 jaar geen ongeneselijke ziekte meer wordt. Dus je moet iets anders verzinnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
ja als jullie het zo bekijken dan verwacht ik zeker dat ik kanker krijg en ja ik rook, slaap slecht, eet niet goed maar sporten doe ik tegenwoordig wel, behalve de afgelopen 3 weken, ik ben maar 2 keer geweest ipv 6.
afijn ja kanker word hem zeker weten en dan graag euthanasie, ik wil graag high aan de morfine eindigen![]()
Hangt er vanaf waar de kanker zit en of deze uitgezaaid is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat kanker binnen 10 jaar geen ongeneselijke ziekte meer wordt. Dus je moet iets anders verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |