Alsof die het meekrijgenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Neuh, dat het aantal FOK'kers of crew-leden in een wijk niets zegt over de veiligheid ervan
Je bent me net voor. Triest verhaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef JJH het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)an-robert-voorhorst/
Ex eigenaar van de Stoof.
Merkwaardig verhaal. Waarom weten die bewoners dat zo zeker? Woont er in hun omgeving een "geschiktere" kandidaat?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef Misstique het volgende:
http://www.zwollenu.nl/ni(...)n-verkeerde-persoon/
Poedersuiker? Hij is (was) kok toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef JJH het volgende:
Viavia gehoord dat er nog wel wat meer 'handeltjes' waren dan alleen auto's...
wat precies weet ik niet. Zo werd het ook tegen mij gezegd. Maar je zult wel die kant op moeten denken gok ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Poedersuiker? Hij is (was) kok toch?
Nou ja, je wordt niet voor niets doorgezeeft lijkt mij. Ik ken niet eens mensen met een vuurwapen (tenzij agent). Laat staan personen met automatische vuurwapens/machinegeweren waar daadwerkelijk mee geschoten wordt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
wat precies weet ik niet. Zo werd het ook tegen mij gezegd. Maar je zult wel die kant op moeten denken gok ik.
Leek me wel tof, maar was bij Film aan de grachtquote:Op donderdag 4 september 2014 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand bij typhoon en band? Zouden een half uur geleden al beginnen
Wow! Ik zal mijn oren open houden. Kan 15mille wel gebruikenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef JJH het volgende:
Vijftien mille tipgeld in liquidatiezaak Zwolle
15 ruggen,
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! Ik zal mijn oren open houden. Kan 15mille wel gebruiken
Aah jammer, voor nood maar in de bij passende kleur laten doen, hele voorgevel erbij was een stukje duurder geworden denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Mazou het volgende:
Net nog! Maar het was donker. Heb dus niks gezien![]()
125 ! Bij Van Raalte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef Mazou het volgende:
Fijn is dat altijd he. Waar zit je ongeveer in de van der Laenstraat? Dan loop ik er binnenkort eens langs om het te bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |