Hier in de buurt kan ik die stoelen gewoon in de winkel bestellen. Maar duur zijn ze wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef laziness het volgende:
Tof vanyel dat jullie ook echt een achteruitstoel hebben!
Ik wilde wel maar de prijzen en ver weg moeten bestellen hielden me tegen.
Heb je een foto met Dot er in? Waarbij je Dot even een ster over dr hoofd soept natuurlijk
Wij hadden de Tobi en er zit wel een verstelbare hoofdsteun inquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een mc tobi volgens mij. Die zijn niet zo hoog en er zit geen hoofdsteun die nog omhoog kan.
Dat is met de nieuwe stoelen zo. Bij de stoelen die in 2012/2013 zijn gekocht kan dat niet. Zowel mijn ouder en zus hebben dat en bij onze kan het dus wel... *weer wegsluipt...*quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:12 schreef laziness het volgende:
Wat een goede oplossing Danic!
Maar dames kijk eens in het boekje want met de hoofdsteun gaan de gordels ook mee omhoog bij de tobi zodat de boel weer iets ruimer zit.
Ik meen me te herinneren dat de hendel boven aan de rand aan de achterkant zit om de boel omhoog te trekken.
Bij ons stond op het eind de hoofdsteun hoger dan de rand van de kuip.
Lars gaat vandaag met de BSO de boer op. Ben benieuwd naar de verhalen zometeen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
Wij vertrekken zo naar de boerderij, want het is vandaag "open boerderijdagen"
Misschien ook een tip voor anderen die vandaag misschien niets te doen hebben
Wij hebben een model van 2010 o.i.d.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Dat is met de nieuwe stoelen zo. Bij de stoelen die in 2012/2013 zijn gekocht kan dat niet. Zowel mijn ouder en zus hebben dat en bij onze kan het dus wel... *weer wegsluipt...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |