Is toch geen bundesliga of wel soms?quote:
Ik vind dat het an sich wel een eigen topic'je verdient. Voor de geïnteresseerden, aangezien er zaterdag nog veel meer voetbal is.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Dortmund gaat Bayern vernederen.
danke schonequote:
2e helft wordt epicquote:
het was over de lijnquote:
Zwolle-Ajax.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer was de laatste leuke finale? ongeacht welk toernooi
24 - 05 - 2014. Noteer het in je agenda. Volgens mij wordt het een geweldige finale.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer was de laatste leuke finale? ongeacht welk toernooi
oh ja, een van de weinige. champions league finales vallen ook elk jaar tegen, dan moet je ook een kleine 10 jaar terug.quote:
JAJAJAquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
LEGENDARISCHE SPELER ROBBEN MIJN HELD
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Scoort altijd op belangrijk momenten
quote:
hij verdient een standbeeldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef Drolflap het volgende:
Robben gaat Nederland dragen tijdens het WK
Wanneer werd Dortmund genaaid?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:25 schreef VeX- het volgende:
Bah, eerst wordt Dortmund dus genaaid en dan weer die dekselse Robben die scoort.
Klopt. Maar bleek buitenspel te zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:26 schreef VeX- het volgende:
Die bal van hun was over de doellijn. Onterecht niet gegeven doelpunt.
Martinez manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:26 schreef KingRoland het volgende:
RELLEN
Boateng is fysiek de sterkste op het veld.
Maar de enige goal die ertoe doet... Miste hijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef Drolflap het volgende:
Robben heeft nu al 2 winnende doelpunten op zijn naam staan
Mooi dat de duitse voetbalclubs met zijn allen gestemd hebben en de grote meerderheid vond doellijn technologie te duur.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:26 schreef VeX- het volgende:
Die bal van hun was over de doellijn. Onterecht niet gegeven doelpunt.
quote:
De CL is ook geen geintje nadat je er ong 3 hebt verloren dus dat kan je voor Bayern begrippen wel als een WK vergelijken. Mensen die nog denken aan die kansquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar de enige goal die ertoe doet... Miste hij
Nee, 3 WK-finale's verliezen is een pretjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De CL is ook geen geintje nadat je er ong 3 hebt verloren dus dat kan je voor Bayern begrippen wel als een WK vergelijken. Mensen die nog denken aan die kansterecht verloren in de finale.
in die 3 WK-finales was er geen een speler die bij alle 3 mee deed( in dit geval Robben). We hadden het net over een individuele speler, Robben niet als land.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nee, 3 WK-finale's verliezen is een pretjeTerecht verloren bestaat niet in WK-finale's.
Denken dat Robben niet meedeed in '74 en '78quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in die 3 WK-finales was er geen een speler die bij alle 3 mee deed( in dit geval Robben). We hadden het net over een individuele speler, Robben niet als land.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Denken dat Robben niet meedeed in '74 en '78
Gewoon een naar clubje. Dortmund is puur.quote:
Dortmund heeft wel het beste publiek ter wereld, dat wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een naar clubje. Dortmund is puur.
welke blonde ik had het niet gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Anonymous, wat voor cijfer geef jij die blonde?
echte bazenquote:
tering wat kwam ik klaar zegquote:
Eens, ik ben voor Nederland en Duitsland komende WK.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Nu MOET Duitsland GODVERREDOMME wereldkampioen worden! KAMPFGEIST VERDAMMT! Geen gezeik, maar KEIHARD vechten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |