Dat is gewoon normaal hoor. Op pokersites kan je ook van alles aan en uitzetten zoals avatars van bepaalde mensen als hun kop je niet aanstaat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja laten we een functie bouwen omdat mensen zich niet in kunnen houden met gifjes.![]()
Neuh zo werkt het niet. Gifjes, ok, teveel is niet tof.
Met dit wisseldende weer groeit het lekker doorquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn laatste tuin had ik door omstandigheden bijna een jaar niets aangedaan![]()
ik wist niet hoeveel soorten onkruid er omhoog konden komen![]()
er groeide zelfs een krop sladat was echt bizar
de katten vonden het wel leuk, soort van oerwoud voor ze met heel hoog gras
Je kunt wel een add on in je browser installeren die alle gifjes blokt...quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja laten we een functie bouwen omdat mensen zich niet in kunnen houden met gifjes.![]()
Neuh zo werkt het niet. Gifjes, ok, teveel is niet tof.
Ja fok is technisch en qua look echt aan het verouderen... Is er al nieuws over een nieuwe versie? wordt tijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal hoor. Op pokersites kan je ook van alles aan en uitzetten zoals avatars van bepaalde mensen als hun kop je niet aanstaat.
Met het verschil dat er op pokersites vele miljoenen verdiend worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal hoor. Op pokersites kan je ook van alles aan en uitzetten zoals avatars van bepaalde mensen als hun kop je niet aanstaat.
kloptquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met dit wisseldende weer groeit het lekker door
Ik heb een gemeenschappelijke tuin met 4 studenten en 2 stelletjes, het stinkt er naar urine en bierquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik heb het balkon afgeschermd met kattengaas maar er vliegt steeds een koolmees op het net en daar gaat hij dan steeds fluiten. Mijn katten vinden het fantastisch en zijn ineens een stuk meer buiten.
Zijn voorganger deed dit ook een paar jaar terug maar ineens was hij er niet meer en lagen er veertjes op het balkon.![]()
Verder geen plantje te bekennen buiten.
Ja alleen gaat het hier over een forum. Een discussie platform. Hier kunnen mensen met elkaar praten. Met woorden. En als dat bijna niet te doen is door de hoeveelheid plaatjes. dan moet er wat gebeuren aan de hoeveelheid plaatjes niet een functie komen waardoor je de plaatjes niet meer ziet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het enige wat je moet hebben in je tuin is kleefkruid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt![]()
![]()
sommige kwamen echt tot de bovenkant van mijn schuur
weghalen is dan weer wel makkelijk, je trekt alles er zo uit
nou ja, de lange dingen dan, de sla wat minder
nog een reden dat ik blij ben dat ik geen tuin meer hebquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik heb het balkon afgeschermd met kattengaas maar er vliegt steeds een koolmees op het net en daar gaat hij dan steeds fluiten. Mijn katten vinden het fantastisch en zijn ineens een stuk meer buiten.
Zijn voorganger deed dit ook een paar jaar terug maar ineens was hij er niet meer en lagen er veertjes op het balkon.![]()
Verder geen plantje te bekennen buiten.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het enige wat je moet hebben in je tuin is kleefkruid.
ook handig want dan gaat alles dood daardoor en hoef je ook niets te doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een gemeenschappelijke tuin met 4 studenten en 2 stelletjes, het stinkt er naar urine en bier
Weer zoals vandaag of van het weekend is perfect om te tuinieren, zolang de zon op het geschoffelde/geplukte werk staat brand het bijna helemaal weg, kun je gerust een uurtje of wat iets anders gaan doen en is je biobak ook een stuk minder vol zodra je het later wegharkt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt![]()
![]()
sommige kwamen echt tot de bovenkant van mijn schuur
weghalen is dan weer wel makkelijk, je trekt alles er zo uit
nou ja, de lange dingen dan, de sla wat minder
run run run run run awayyyyyyquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Psycho Killer
Qu'est-ce que c'est
fa fa fa fa fa fa fa fa fa fa
Nah eigenlijk is dit een chat toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen gaat het hier over een forum. Een discussie platform. Hier kunnen mensen met elkaar praten. Met woorden. En als dat bijna niet te doen is door de hoeveelheid plaatjes. dan moet er wat gebeuren aan de hoeveelheid plaatjes niet een functie komen waardoor je de plaatjes niet meer ziet.
Af en toe een plaatje of gifje om je woorden kracht bij te zetten, prima. Maar de plaatjes en gifjes horen niet de normale communicatie over te nemen. Maar goed, totaal geen zin in deze discussie weer.
klopt ja, dat deden we vroeger ook wel eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weer zoals vandaag of van het weekend is perfect om te tuinieren, zolang de zon op het geschoffelde/geplukte werk staat brand het bijna helemaal weg, kun je gerust een uurtje of wat iets anders gaan doen en is je biobak ook een stuk minder vol zodra je het later wegharkt.
Nee, het blijft een forum. Misschien is de slowchat een wat ongelukkig gekozen naam maar volgens mij is het toch echt een forum en geen chatbox.quote:
omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |