Vind je het wel gezellig in de SC?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:43 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Dat onderstreept mijn punt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:43 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Dat onderstreept mijn punt.
Daarom moet jij ook mod wordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:47 schreef Soury het volgende:
Grappig als een mod er wat van zegt zie ik alleen dit soort reacties![]()
Als iemand anders er zich aan stoort is het het een zure, en oude garde met resultaat nog meer van die onzin shit.![]()
Maar goed het zonnetje schijnt
nee hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat jij me wilt gebruiken..
door wie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen is erg geschaad niet zo lang geleden
Nee, dan wordt het een zooitje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een goede zijn, interesse?
aaahhh dank je, eindelijk erkenningquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou geen baggeruser, al kan je wel meebaggeren op zijn tijd. Maar ik vind dat je leuk mee kan kletsen.
lol niet zo beschaamdquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhh dank je, eindelijk erkenning
en ja soms bagger ik maar meestal begint iemand anders dan
tieners zijn een helquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
en hier kan ik wel kletsen en ik vind het helemaal mooi als het helemaal nergens over gaat
lekker simpel allemaal en anoniem
omg, die ken ik van voor tot achterquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Ahhh, eindelijk, dit nummer bedoelde ik, kon er niet op komen.
anoniem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
sorry weer ff een onderbreking hier, ik heb hier alleen midden in de nacht rust als mijn kids slapen
pffff en dan zijn het al oudere tieners he
en verder met kletsen
ook zoiets, ik hou van kletsen, ik kan het veel en lang
mensen kunnen daar niet goed tegen en ik vind mensen ook niet meer zo leuk
en hier kan ik wel kletsen en ik vind het helemaal mooi als het helemaal nergens over gaat
lekker simpel allemaal en anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |