Dat sowieso niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
misschien mag hij wel met Dordrecht de eredivisie in.
Jij bent zeker fan van een grote club?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:37 schreef newguy3000 het volgende:
de club die het niet haalt mag volgend jaar tegen Roda en NEC, de winnaar mag tegen PEC en GAE. qua niveau maakt dat weinig verschil, behalve dat je in de juup er dan veel ellendiger aan toe bent omdat je móet winnen wil je meedoen om de topplaatsen. de verliezer vanavond kan zich opmaken voor een paar extra jaren juup en de winnaar kan zomaar eens voor langere tijd in de ere blijven hangen met de pure onderdemiddelmaat die daar heerst.
Ik hoorde ook wat verontrustende verhalen over dat ze geloof ik 5 mil zouden 'krijgen' bij promotie (denk aan tv-gelden etc.), en daarvan 1tje wilde investeren en de andere 4 op de bank zettenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
Sparta en Dordrecht is persoonlijke smaak van mijn kant. Dordrecht is qua club gewoon totaal niet Eredivisiewaardig, maar heeft het betere spel van de twee. RKC en Excelsior zijn allebei niet Eredivisie-bestand.
Ik prefeer Sparta en RKC. Al is het bij de eerste puur om de historie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
Sparta en Dordrecht is persoonlijke smaak van mijn kant. Dordrecht is qua club gewoon totaal niet Eredivisiewaardig, maar heeft het betere spel van de twee. RKC en Excelsior zijn allebei niet Eredivisie-bestand.
Welke club is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wat verontrustende verhalen over dat ze geloof ik 5 mil zouden 'krijgen' bij promotie (denk aan tv-gelden etc.), en daarvan 1tje wilde investeren en de andere 4 op de bank zetten
Ik snap heus dat je niet voor 10 miljoen verplichtingen aangaat als je niet weet of je in de ED blijft, maar op deze manier is het direct wel al heel kansloos. Je kan toch best tussen de 3 of 4 in je elftal pompen en dan zit je nog vrij safe als je direct weer degradeert (mits degradatieclausules als je dure spelers haalt etc).
Je bent tenslotte een voetbalclub, geen bank. Leuk zo'n saldo op de rekening, maar daar krijg je geen punt extra voor aan het einde van de rit.
Oh sorry, Dordrechtquote:
Gaat Dordt niet gewoon stadion opknappen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorry, DordrechtMogen van mij nog steeds promoveren hoor, over het hele seizoen gewoon prima gepresteerd en veel leuker voetbal laten zien dan Sparta. Maarja, hun begroting is in de Juup al 'rechterrijtje' volgens mij, als je daar dan mee naar de Eredivisie gaat moet je niet nog extra zuinig gaan doen als je gewoon meer geld tot je beschikking hebt. Geen rare verplichtingen aangaan ben ik helemaal voor, maar geld op de bank zetten om er naar te kijken
Kapitaal hoort op t veld te staan.
Neuh er komt een ander stadion, maar volgens mij hoeft dat niet bekostigd te worden van promotie. Sterker nog, qua formaat is het ook meer een Juup stadionnetje (6000 man).quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Dordt niet gewoon stadion opknappen?
Overigens denk ik dat investeren in het elftal niet direct nodig. Nu het overal wat minder gaat kan je ook gewoon met proper zaken doen een redelijk eftal op het veld zetten en degradeer je niet gelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh er komt een ander stadion, maar volgens mij hoeft dat niet bekostigd te worden van promotie. Sterker nog, qua formaat is het ook meer een Juup stadionnetje (6000 man).
Mjah bij Dordrecht is er heel veel gehuurd, dus het is niet dat je volgend jaar met dezelfde spelers zo verder kan, plus bovendien halen ze redelijk wat spelers van/via ADO, de vraag is maar of die nog happig zijn spelers af te staan aan een directe concurrent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat investeren in het elftal niet direct nodig. Nu het overal wat minder gaat kan je ook gewoon met proper zaken doen een redelijk eftal op het veld zetten en degradeer je niet gelijk
Clubs als NAC, RKC en Cambuur hebben met 0 geld nog best een redelijk team neergezet
Veel minder nog. Kunnen maar 4000 man in en dan zit het zelfs nooit vol, ook niet in de play-offwedstrijden. Dat bedoel ik: het spel is misschien leuk, maar het is echt geen Eredivisieclub. Vergeleken met Dordt is RKC haast Feyenoord.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh er komt een ander stadion, maar volgens mij hoeft dat niet bekostigd te worden van promotie. Sterker nog, qua formaat is het ook meer een Juup stadionnetje (6000 man).
Dat klopt hoor. Als ze promoveren lijkt me dat ze toch iemand als Gladon toch wel langer moeten kunnen binden. Verder zijn ze zo ver gekomen door creativiteit en dat zal in de eredivisie niet anders zijn. Beetje a la NAC zie ik voor mequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah bij Dordrecht is er heel veel gehuurd, dus het is niet dat je volgend jaar met dezelfde spelers zo verder kan, plus bovendien halen ze redelijk wat spelers van/via ADO, de vraag is maar of die nog happig zijn spelers af te staan aan een directe concurrent.
Klopt hoor. Alleen zijn dat problemen van latere zorg mijn inziens. Gewoon een jaar genieten en als je dan weer afzakt niet caren. Lijkt me niks mis mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel minder nog. Kunnen maar 4000 man in en dan zit het zelfs nooit vol, ook niet in de play-offwedstrijden. Dat bedoel ik: het spel is misschien leuk, maar het is echt geen Eredivisieclub. Vergeleken met Dordt is RKC haast Feyenoord.
quote:Gert Kruys, de coach van Sparta, raadt Gladon aan om buiten de lijnen te blijven.
"Als ik Paul was, zou ik niet spelen", zegt Kruys in De Telegraaf over de aparte situatie. "Die jongen kan het nooit goed doen. Ik heb onlangs een goed gesprek met hem en Leo Beenhakker gehad. Paul heeft zich uitstekend ontwikkeld en we hebben plannen met hem. In juni sluit hij weer aan bij de groep", geeft de coach van de Kasteelclub aan.
Het ligt echter in de lijn der verwachting dat de 22-jarige Gladon gewoon de weide in zal gaan. "Dat snap ik ook wel weer. Paul heeft zijn waarde bewezen en dan is het logisch dat Harry van den Ham zegt dat hij het belang van FC Dordrecht dient. Hoe ik zou reageren als hij scoort? Laten we niet gaan speculeren en eerst zien hoe de wedstrijd loopt", besluit Kruys.
Dordrecht besloot reeds om Gladon tot en met het einde van deze week niet met de media te laten praten.
Ik bedoelde het nieuwe stadion. En het leeft dit jaar echt wel in Dordrecht overigens, nou is dat natuurlijk ook hoop mooi weer supporters, maar ja, dat hou je bij elke clubquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel minder nog. Kunnen maar 4000 man in en dan zit het zelfs nooit vol, ook niet in de play-offwedstrijden. Dat bedoel ik: het spel is misschien leuk, maar het is echt geen Eredivisieclub. Vergeleken met Dordt is RKC haast Feyenoord.
Vanuit Dordrecht heb je helemaal gelijk. Maar het maakt wel mede dat ik liever Sparta zie promoveren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klopt hoor. Alleen zijn dat problemen van latere zorg mijn inziens. Gewoon een jaar genieten en als je dan weer afzakt niet caren. Lijkt me niks mis mee.
Ik snap je punt hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanuit Dordrecht heb je helemaal gelijk. Maar het maakt wel mede dat ik liever Sparta zie promoveren.
Hij speelt nu voor Dordrecht, dus Kruys moet eigenlijk ook gewoon z'n bakkes er over houden. Dit is gewoon puur proberen hem te beinvloeden.quote:
Wat een enorm zielig gedoe van Sparta zegquote:
Ja, daar geloof ik dus niets van. Een stad met 120.000 inwoners. Bij Dordrecht - De Graafschap kregen ze zelfs dat piepkleine stadionnetje niet vol, er zaten inclusief uitfans iets meer dan 3000 mensenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het nieuwe stadion. En het leeft dit jaar echt wel in Dordrecht overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |