SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 15:32:36 ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:28 schreef Elan het volgende:
Denk niet dat jullie echt oorlog met VBL willen hoor mja.
Waarom had je jezelf dan niet even nuttig gemaakt door hier in dit topic over te posten, in plaats van dat offtopicquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Dat je niet kan traden op de webapp wist ik 2 uur geleden al, Rob had het al gemeld op het EA forum in een topic
en niet even aan ons doorgeven...quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Dat je niet kan traden op de webapp wist ik 2 uur geleden al, Rob had het al gemeld op het EA forum in een topic
Die webapp doet het hier al maanden niet alleen op mobiele app en op de ps3 zelf kan je traden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel profits?quote:
Wat was je favoriete stuk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Topics van vandaag uitgeprint en ingelijst
Kan je een korte samenvatting geven?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Topics van vandaag uitgeprint en ingelijst
nietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat je hier aan kan doen?
Heb inmiddels 4 openstaande tickets bij EA.
werkt alleen op de console, is al dagen bekendquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dan.
We hebben ook nog deze:
[ afbeelding ]
#kutleven
de 30 posts in 5 minuten van maver die in paniek was nav de maintenance. Voor de poep echt de ventilator raaktequote:
Hackersquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Rob heeft gezegd op het EA forum dat hij niet mag zeggen waarvoor de maintenance is geweest en het is niet geweest voor de webapp![]()
Die waterdrager weet sowieso nietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Rob heeft gezegd op het EA forum dat hij niet mag zeggen waarvoor de maintenance is geweest en het is niet geweest voor de webapp![]()
linkje aubquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
de 30 posts in 5 minuten van maver die in paniek was nav de maintenance. Voor de poep echt de ventilator raakte
Doet je ab het weer?quote:
Confetti, aan het werktwitter:jpflathead twitterde op donderdag 15-05-2014 om 15:29:28#FUT is back but something isn't right... I have three sold cards that have an untradeable icon. Not good at all... reageer retweet
Tering zeg, waarom mogen wij dat niet weten dan? Echt onzin wat die mensen allemaal doen daarquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
Confetti, aan het werktwitter:jpflathead twitterde op donderdag 15-05-2014 om 15:29:28#FUT is back but something isn't right... I have three sold cards that have an untradeable icon. Not good at all... reageer retweet
Wel goed dat jij eens op je plek bent gezet, mannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jeetje, wat gebeurt hier allemaal in dit topic vandaag zeg?
Ja, ik ben zojuist naar de spiegel gelopen, en heb mezelf eens goed verrot gescholden. Dat lucht op. Ik voel me als herboren. En ik heb mijn lesje wel geleerd ook: ik moet gewoon op dezelfde voet verder gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goed dat jij eens op je plek bent gezet, mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |