SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 15:32:36 ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:28 schreef Elan het volgende:
Denk niet dat jullie echt oorlog met VBL willen hoor mja.
Waarom had je jezelf dan niet even nuttig gemaakt door hier in dit topic over te posten, in plaats van dat offtopicquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Dat je niet kan traden op de webapp wist ik 2 uur geleden al, Rob had het al gemeld op het EA forum in een topic
en niet even aan ons doorgeven...quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Dat je niet kan traden op de webapp wist ik 2 uur geleden al, Rob had het al gemeld op het EA forum in een topic
Die webapp doet het hier al maanden niet alleen op mobiele app en op de ps3 zelf kan je traden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel profits?quote:
Wat was je favoriete stuk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Topics van vandaag uitgeprint en ingelijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |