Zet MTV.fr aan...
Grunge top 10.
Dus ik: Oh dat kan cool worden..
Nr 10. Sonic Youth ( mag hoger. )
Nr 9. (vergeten, iig een gast met ranzige kleding, lang haar die door een huis loopt met een microfoon met 100 meter lang draad...)
Nr 8. Queens of the stone age.
Nr 7. Sound Garden - Black hole sun
Nr 6. Silverchair
Nr 5. Bush
Nr 4. Hole
Nr 3 Nirvana (dus ik: HU?) Smells Like teen spirit
Nr 2. Foofighters hmmm kan inkomen
Nr 1. Coldplay ?!?!?! WHAT
Kortom Coldplay is Grunge, en nummer 1 in frankrijk...
WANSMAAK!
quote:Ben ik het ook niet helemaal mee eens. Er zijn veel meer onbekendere bands die 'grunge' hebben uitgevonden. Mudhoney en the Melvins bijvoorbeeld. Bovendien wilde geen enkele van de bands in Seattle destijds iets horen van de term grunge.
Op woensdag 16 oktober 2002 16:40 schreef Pommeloer het volgende:
Nirvana is geen grunge volgens jou? Tis alleen maar de 'uitvinder' van grunge, meer niet..
quote:Wat dacht je van the Melvins, Soundgarden, Alice in Chains of Mother Lovebone. Die waren allemaal eerder bezig dan Nirvana. Nirvana is er als een van de eersten bekend mee geworden, maar wat ze toen speelden leek meer op punk dan op grunge.
Op woensdag 16 oktober 2002 16:40 schreef Pommeloer het volgende:
Tis alleen maar de 'uitvinder' van grunge, meer niet..
tja nr 1 moet gewoon nirvana zijn.
enne coldplay grunge dacht ut niet
en dan een new york noise band als grunge????
dacht dat sonic youth het niveau van grunge toch al zeker 20 jaar ontstegen is
tja maar wat kan je verwachten van mtf (mot tat fandaag)
Soundgarden is geen grunge. *grom*
Soundgarden is sort of metal, geen grunge. Niet elke band die uit het Seattle-houthakkershemden-basketbalgympen-circuit komt is grunge.
quote:komkommertijd voor mtv fr. ??
Op woensdag 16 oktober 2002 16:36 schreef Aneurism het volgende:
Okidoki, was dus in france, paris om helemaal duidelijk te zijn.Zet MTV.fr aan...
Grunge top 10.
Dus ik: Oh dat kan cool worden..
Nr 10. Sonic Youth ( mag hoger.) ab-so-luut géén grunge!
Nr 9. (vergeten, iig een gast met ranzige kleding, lang haar die door een huis loopt met een microfoon met 100 meter lang draad...)stone temple pilots misschien...?
Nr 8. Queens of the stone age. grunge, hahahahaha!!!! die fransen begrijpen er geen kloot van!
Nr 7. Sound Garden - Black hole sun
Nr 6. Silverchairhmmmm
Nr 5. Bushidem, hmmmmm
Nr 4. Hole gorgellll![]()
Nr 3 Nirvana (dus ik: HU?) Smells Like teen spiritwe komen in de buurt![]()
Nr 2. Foofighters hmmm kan inkomen post-grunge...
Nr 1. Coldplay ?!?!?! WHAT ridicule!!
Kortom Coldplay is Grunge, en nummer 1 in frankrijk...WANSMAAK!
quote:Tegenwoordig noemen ze grunge blijkbaar hardrock. Als ik toch lees dat bladen en mensen bands als Puddle of Mud en Nickelback hardrock noemen. Volgens mij was dat bij Nirvana ook het geval, iig zeker bij Nevermind.
Op woensdag 16 oktober 2002 16:58 schreef hyperfuzz het volgende:
zo ongeveer alle bands die echt bekend werden onder de term "grunge" lijken eigenlijk totaal niet op elkaar (Soundgarden, AIC, Nirvana, ...) ... inderdaad hebben veel onbekendere bandjes als Mudhoney, Melvins, Tad etc. veel meer overeenkomsten qua stijl.
quote:QOTSA is gewoon vanalles.
Queens of the stone age. grunge, hahahahaha!!!! die fransen begrijpen er geen kloot van!
quote:en vooral GOED!!
Op woensdag 16 oktober 2002 17:43 schreef Yokozuna het volgende:
QOTSA is gewoon vanalles.
quote:En Offspring
Op woensdag 16 oktober 2002 17:47 schreef kamagurka het volgende:Valt me nog mee dat ze metallica niet hebben genoemd
Overigens: Ja, Nirvana stond bij Sonic youth in het voorprogramma, ooit. Maar SY was hooguit in 1983 grunge ('Confusion is sex' komt er qua album het dichtst bij denk ik)
Nirvana heeft trouwens een behoorlijk stuk van hun nummers fiks gejat van de Meatpuppets.
quote:Ik noem het noise... ik kom die term wel vaker tegen ook, weet ook niks beters te bedenken.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:53 schreef VerbodenAppel het volgende:
Sonic Youth is toch mainly punk ?
quote:Dat hebben ze zelf ook nooit ontkend.
Nirvana heeft trouwens een behoorlijk stuk van hun nummers fiks gejat van de Meatpuppets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |