SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Zelfreflectie ja? Toe maar...quote:donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Santello het volgende:[/b]
[..]
Lees je posts maar eens terug. Doe aan zelfreflectie. Het is echt te triest voor woorden hoe vooral jij je gedraagt tegenover anderen. Over het spelletje gaat het allang niet meer. Je verschijnt met je berichten alleen om te prikken.
Zomaar een observatie. Heb er wel meer.
Vind het nogal triest dus dat zeg ik even, of moet ik daar toestemming voor vragen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar haal je de noodzaak vandaan omdat even te komen posten dan?
Sowieso moet je toestemming vragen. Je post gewoon offtopicquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind het nogal triest dus dat zeg ik even, of moet ik daar toestemming voor vragen?
Ik vind hier meelezen, niets zeggen en daarna even komen oordelen triest. dus dat zeg ik even.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind het nogal triest dus dat zeg ik even, of moet ik daar toestemming voor vragen?
Nee joh, jij mag ook lekker alles posten wat je wil. Vrijheid van van alles en nog wat is een groot goed man. Is mooi man, maakt iedereen hier goed gebruik vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Op z'n minst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel toevallig dat al die mensen die maar heel soms meelezen dat net nu doen
Fora toe-eigenenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar haal je de noodzaak vandaan omdat even te komen posten dan?
Dat doet niemand. Misschien moet je dat lezen wat je net aan anderen als tip meegeeft, zelf ook eens leren doenquote:
Primaquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hier meelezen, niets zeggen en daarna even komen oordelen triest. dus dat zeg ik even.
Valt anderen ook op hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfreflectie ja? Toe maar...![]()
Jij komt hier even op een blauwe maandag aanzeilen en velt even het oordeel![]()
![]()
Dat vindt men wel vaker als het om kritiek gaat. Vandaar ook dat meestal een derde partij de boel controleren en een oordeel vellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hier meelezen, niets zeggen en daarna even komen oordelen triest. dus dat zeg ik even.
Ah, verwijs die "anderen" even naar mij, wil je? Wel zo netjes als ze me dat zelf vertellenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt anderen ook op hoor.
Jouw humor moet altijd ten koste gaan van anderen.
Daarom posten veel mensen hier ook niet veel of niet meer.
Dat er veel mensen zijn afgehaakt is een feit ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt anderen ook op hoor.
Jouw humor moet altijd ten koste gaan van anderen.
Daarom posten veel mensen hier ook niet veel of niet meer.
En dat allemaal dankzij mij, dus...bijzonder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat er veel mensen zijn afgehaakt is een feit ja.
Nopequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
Doet gewoon FIFA het wel? Als in, kan ik H2H spelen?
Misschien willen/durven ze dat wel niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, verwijs die "anderen" even naar mij, wil je? Wel zo netjes als ze me dat zelf vertellen
Clown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |