abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2014 @ 12:32:58 #1
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_139979907
Jawel, je leest het goed. En niet alleen de standaard zombies maar ook kippenzombies, vegetarische zombies en zelfs "boze tovenaarszombies" :o

http://www.nu.nl/buitenla(...)ijdplan-zombies.html

quote:
Pentagon heeft strijdplan tegen zombies

Mocht het ooit zover komen, dan heeft het Amerikaanse leger een strijdplan voor de bestrijding van een zombieaanval.

Dat ontdekte het blad Foreign Policy, zo melden Amerikaanse media donderdag.
Het document CONOP 8888 dateert van 30 april 2011 en beschrijft tot in detail hoe het leger zombiehordes moet bestrijden en ervoor moet zorgen dat "niet-zombieachtig menselijk leven" overleeft.

Daarbij wordt met alles rekening gehouden: kippenzombies, vegetarische zombies en zelfs "boze tovenaarszombies".

Blauwdruk
De makers van het plan stellen duidelijk in het voorwoord dat het niet bedoeld is als een grap. Het plan dient als blauwdruk voor de bestrijding van allerlei soorten denkbare aanvallen en biedt daarmee de mogelijkheid om op dergelijke aanvallen te trainen.
Om te zorgen dat een trainingsscenario door het grote publiek niet verward zou worden met een echte catastrofe, zochten de makers naar een scenario dat zo absurd en zo onwaarschijnlijk mogelijk is. Zombies bleken daar uitermate voor geschikt.

Besmettelijk virus
Het plan gaat vrij diep op de materie in, met allerlei scenario's. Het doemscenario is een zeer besmettelijk virus, hordes zombies die veel mensen opeten en nauwelijks effectieve maatregelen tegen de ondoden.
Maar zelfs als dat scenario uitkomt, moet het leger dankzij het plan in staat zijn om de openbare orde te herstellen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_139979989
8)7
pi_139980029
quote:
Om te zorgen dat een trainingsscenario door het grote publiek niet verward zou worden met een echte catastrofe, zochten de makers naar een scenario dat zo absurd en zo onwaarschijnlijk mogelijk is. Zombies bleken daar uitermate voor geschikt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 15 mei 2014 @ 12:38:57 #4
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_139980041
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Details.

Kippenzombies lijken me juist gaaf.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 mei 2014 @ 12:39:06 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_139980044
Dat is toch al oud nieuws.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Games donderdag 15 mei 2014 @ 12:39:06 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_139980045
Lees het ook net inderdaad :D

Waarschijnlijk gewoon afgekeken van de Zombie Survival Guide van Max Brooks.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_139980049
Als hondsdolheid ooit airborne wordt, gaat dit heel erg op een zombieuitbraak lijken.
pi_139980106
Beter iets dan niets... of andersom. Je weet maar noooooit :P
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  donderdag 15 mei 2014 @ 12:43:12 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_139980152
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Als hondsdolheid ooit airborne wordt, gaat dit heel erg op een zombieuitbraak lijken.
Met alle grote stappen die de laatste tijd in de biologische wereld genomen worden. (Het kunnen maken van een nieuw soort DNA bijvoorbeeld, wat vorige week gepubliceerd werd) denk ik dat een daadwerkelijk zombie virus wel eens mogelijk gaat zijn in de toekomst.

Je moet maar zo denken, een rups transformeert compleet tot een vlinder, allemaal door een aantal precies gerangschikte atomen (DNA). Zodra we DNA compleet snappen kan je in principe allerlei rare dingen doen.
  roze donderdag 15 mei 2014 @ 12:45:23 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139980212
Amerika :')
Your beauty never ever scared me.
pi_139980391
Plannen maken is 1 ding, maar werken ze ook?
Toen op 9/11 Amerika werd aangevallen was het Pentagon helemaal niet voorbereid.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_139980475
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Met alle grote stappen die de laatste tijd in de biologische wereld genomen worden. (Het kunnen maken van een nieuw soort DNA bijvoorbeeld, wat vorige week gepubliceerd werd) denk ik dat een daadwerkelijk zombie virus wel eens mogelijk gaat zijn in de toekomst.

Je moet maar zo denken, een rups transformeert compleet tot een vlinder, allemaal door een aantal precies gerangschikte atomen (DNA). Zodra we DNA compleet snappen kan je in principe allerlei rare dingen doen.
Nou, hoezeer we ook ontwikkeld zijn, ik geloof niet dat de wetenschap ooit in staat zal zijn om van Honey Booboo ooit een echt model te maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_139980483
I am happy
  donderdag 15 mei 2014 @ 12:58:49 #14
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_139980562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, hoezeer we ook ontwikkeld zijn, ik geloof niet dat de wetenschap ooit in staat zal zijn om van Honey Booboo ooit een echt model te maken.
Misschien maar beter ook, stel je voor dat het mis gaat en er een zombie Honey BooBoo ras ontstaat.

(en zoals altijd heeft internet een passend plaatje)

pi_139980584
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Misschien maar beter ook, stel je voor dat het mis gaat en er een zombie Honey BooBoo ras ontstaat.
Pure horror.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_139980704
Je kan er om lachen maar er zijn parasieten die al bij bepaalde dieren een zombielike effect geven, dus waarom niet het zekere voor het onzekere nemen?
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:04:48 #17
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_139980723
Leven als Rick. Ik weet niet of ik dat wil. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:05:22 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_139980736
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je kan er om lachen maar er zijn parasieten die al bij bepaalde dieren een zombielike effect geven, dus waarom niet het zekere voor het onzekere nemen?
Das waar. Hoewel ik wel denk dat de meeste FOK!ers zich geen zorgen hoeven te maken over een eventueel zombievirus. Voor hen veranderd er weinig als ze geïnfecteerd raken.
pi_139982659
Ze moeten wat hé.
Ура для россии
pi_139984211
Boze tovenaarszombies _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')