Hahaha die las ik gisteren ook. En een zo'n wijf reageerde "Oh ik doe eigenlijk alleen een nieuw lingeriesetje als ik daar geld voor heb, de rest niet".quote:
Omdat er staat waxen, dan denk ik eerder aan beenhaar en zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha die las ik gisteren ook. En een zo'n wijf reageerde "Oh ik doe eigenlijk alleen een nieuw lingeriesetje als ik daar geld voor heb, de rest niet".
Mag gvd hopen dat je wel die vieze stinkharen van je kut haalt.
Wat en gezeur. natte poes is meer dan prima.quote:
Wil wel keer Brazilian wax laten doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat er staat waxen, dan denk ik eerder aan beenhaar en zo.
US topicsquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Contrast
Ik vind dat meer slowchat moet mogen. Alleen maar foto's mogen bewonderen is stom.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
US topics12 pagina's gelul, 1 pagina foto's
Het zou voornamelijk prettig zijn als wat meer mensen dan altijd dezelfde vijf foto's postenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat meer slowchat moet mogen. Alleen maar foto's mogen bewonderen is stom.En bij vakantiefoto's is het juist leuk als iemand er meer over verteld.
Valt tegenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Contrast
vrouwen die niet laten harsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel keer Brazilian wax laten doen.
Nee toch niet.
Je mag ze ook echt alleen maar bewonderen hequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat meer slowchat moet mogen. Alleen maar foto's mogen bewonderen is stom.En bij vakantiefoto's is het juist leuk als iemand er meer over verteld.
Zal jouw anus eens harsen.quote:
lief van je dat je al dat werk wilt doenquote:
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je mag ze ook echt alleen maar bewonderen heWant waag het eens iets negatiefs te zeggen. Mijn god.
en 100x semtex in sportoutfitquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
100x skaaai vanuit dezelfde hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |