ntfsfix nog niet, die zou ik nog even kunnen proberen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:48 schreef NightH4wk het volgende:
De MFT mirror was dus ook weg? ntfsfix en TestDisk geprobeerd?
Vergelijk je dan wel een volgeladen linux machine met bloats als gnome 3 of kde en niet met een kaal servertje? (linux zal waarschijnlijk nog steeds winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef µ het volgende:
Tering wat gebruiken Windowsmachines veel RAM. Als ik dat op vmware vergelijk met mijn linuxdoosjes schrik je je de pleuris.
Ik vergelijk mijn postgresql-server met MSSQLquote:Op maandag 16 juni 2014 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergelijk je dan wel een volgeladen linux machine met bloats als gnome 3 of kde en niet met een kaal servertje? (linux zal waarschijnlijk nog steeds winnen)
Glad ijs. Tenslotte wil je bij een DB server juist dat hij zoveel mogelijk geheugen gebruiktquote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef µ het volgende:
[..]
Ik vergelijk mijn postgresql-server met MSSQL.
Factor 15 ongeveer qua memory.
Whut???quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef µ het volgende:
Tering wat gebruiken Windowsmachines veel RAM. Als ik dat op vmware vergelijk met mijn linuxdoosjes schrik je je de pleuris.
Factor 15??Hoeveel gig??quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef µ het volgende:
[..]
Ik vergelijk mijn postgresql-server met MSSQL.
Factor 15 ongeveer qua memory.
16GB voor een ongebruikte MSSQL serverquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut???
[..]
Factor 15??Hoeveel gig??
WTF,mijn quadcore desktop heeft maar 4 gig.quote:
Is dat niet virtueel geheugen?quote:
SQL servers gebruiken juist megaveel geheugen. Althans, afhankelijk van het gebruik en de grootte van de tabellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WTF,mijn quadcore desktop heeft maar 4 gig.
Ik dacht dat SQL servers weinig geheugen gebruiken??
Dat zie je verkeerd. Onze Linux bakken hebben 32Gb aan memory en dat zit voor 80% vol (mysql met ongeveer 200 databases en veel verkeer). Caching Caching Caching is waar het om draait.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef µ het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WTF,mijn quadcore desktop heeft maar 4 gig.
Ik dacht dat SQL servers weinig geheugen gebruiken??
Heb het verder niet uitgezicht. Dit is wat vmware rapporteert...quote:
Onze MSSQL wordt amper gebruikt, alleen voor wat interne applicatiesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Onze Linux bakken hebben 32Gb aan memory en dat zit voor 80% vol (mysql met ongeveer 200 databases en veel verkeer). Caching Caching Caching is waar het om draait.
Ah. Schroef het dan wat naar benedenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:04 schreef µ het volgende:
[..]
Onze MSSQL wordt amper gebruikt, alleen voor wat interne applicaties
Dat doen de windowsmensen maarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ah. Schroef het dan wat naar beneden
Zal best een instelling voor zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:04 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
Heb het verder niet uitgezicht. Dit is wat vmware rapporteert...
Windblah: faal OS dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:04 schreef µ het volgende:
[..]
Onze MSSQL wordt amper gebruikt, alleen voor wat interne applicaties
Die zeker problemen!!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:06 schreef µ het volgende:
Nu trouwens bezig met RHEL7 icm IPv6. Leuk spul, en nuttig om wat mee te doen.
Wow. Onvoorstelbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
X Windows System is 30 jaar oud vandaag!!!
And in case you're wondering, X predates:quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow. Onvoorstelbaar eigenlijk.
Ik ben eigenlijk meteen van Radeon afgestapt zodra ik Linux ben gaan gebruiken. Linux + Radeon is altijd al rampzalig geweest imoquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef t4rt4rus het volgende:
Iemand radeonsi met glamor al werkend gekregen op debian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |