Maak maar een kamer en geef de link.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Ah, blijf nog even op, maar BaBu en Joezi, gaan we nog eens dat voetbalspelletje spelen, weet dat ik te goed ben maar toch ..
Kun je er niet een keer eentje verloten in de SCquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat RT. Ook daar heb je een bureaublad, maar kun je niet de 'normale windows programma's' installeren. Voor de 'normale Windows programma's' heb je gelukkig bijna overal wel een app voor.
De Pro draait gewoon een volledige Windows. Nadeel, ding is zwaarder, wordt warmer en kan minder lang met de batterij doen. Ik heb ze beide, maar gebruik de RT verreweg het meeste.
Ah ok, ik heb zelf een Nexus 7 tablet (android). Het is waarschijnlijk ook een kwestie van smaak, ik vind een ipad ook prima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat RT. Ook daar heb je een bureaublad, maar kun je niet de 'normale windows programma's' installeren. Voor de 'normale Windows programma's' heb je gelukkig bijna overal wel een app voor.
De Pro draait gewoon een volledige Windows. Nadeel, ding is zwaarder, wordt warmer en kan minder lang met de batterij doen. Ik heb ze beide, maar gebruik de RT verreweg het meeste.
van mij wel, ik weet ook nog niet of ik mee mag doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ Andrea mode ] ik mag weer niet meedoen
ik ga bijna pitten, BOONDOCK neemt mijn plaatsquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
BaBu en Joezi nog zin een een spelletje voetbal, wil hier een meerderheid meedoen.
ikke ikke ikkequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
BaBu en Joezi nog zin een een spelletje voetbal, wil hier een meerderheid meedoen.
Wat zijn heel weinig apps? Ik mis eerlijk gezegd bijna helemaal niks....quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is dan het voordeel van zo'n surface? Dan zit je met een tablet met heel weinig apps.
aaaahhhh slaapie slaapie doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ga bijna pitten, BOONDOCK neemt mijn plaats
Dat klinkt inderdaad als een voordeel! Dat kunnen android en apple tablets nog niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zijn heel weinig apps? Ik mis eerlijk gezegd bijna helemaal niks....
Grote voordeel wat ik vind is Multi-tasking. Streams op 1/4 van het scherm en op de rest van het scherm de browser.
Heb je gebeldquote:
ik ook geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
Ik heb toch maar mooi een aantal eigen doelpunten gemaakt.
Ja man, wij hebben Joezi en BaBu vet geowned!quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
Wat is die Baconbus flauw zeg, geeft op omdat we hem de baas zijn ..![]()
echt welquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben Joezi en BaBu vet geowned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |