SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-05-2014 01:21:50 ]If not now, then when.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
?
Ik vind die dans alleen een beetje gaar, doet vrij weinig voor m'n penor
Hahahahaha, jij bent echt zo een baas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
?
Ik vind die dans alleen een beetje gaar, doet vrij weinig voor m'n penor
Ja zij is fucking lekker alleen die dans is echt suf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha, jij bent echt zo een baas.
Ik vind haar bloedgeil. Hnnng.
Op zich wel ja. Wel een goede squat op een gegeven moment.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zij is fucking lekker alleen die dans is echt suf.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd. Lijkt wel een beetje op een krab in dat preview plaatje.
wizardquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee geen idee, typte gewoon "dancing latina" in op youtube
Al die vrouwen meteen butthurt in de comments.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
Die gozer is ook best triest.quote:Op donderdag 15 mei 2014 06:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Al die vrouwen meteen butthurt in de comments.
Lekker belangrijk joh. Zo'n ding draag je toch niet met uitgaan. Alhoewel..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel voetbalshirtje
Maar de kleuren groengeel staan mij dan ook niet.
Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Deephousequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Techno- /deephousefestivalletjes op facebook fucking overal.
Wie is Solange en waarom is dat interessant? Who cares wat Jay-Z in een lift doetquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.
[..]
Wat zei hij dan?
[..]
HA! HA! Jay-z heeft hoeken gekregen van Solange in de lift.
Nooit van gehoord. Wat is het?quote:
Met een beetje geluk kom je eruit te zien als Zyzz.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Teddyburrr het volgende:
Raak je gains kwijt als je de kamelenkuch (MERS) krijg?
Nooit van een zelfontspanner gehoord? Of denk je daarbij gelijk aan masturberen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hoe schiet je een kaolo selfie via de spiegel zonder de camera in de reflectie terug te zien dan?
Hekserij jongen, ik zweer het.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
would hit/10quote:
teasen op een forumquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
quote:
Even een CarbonC doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh. Zo'n ding draag je toch niet met uitgaan. Alhoewel..
[..]
Wat is dat?
[..]
[..]
Deephouse
Lekker grooven
[ afbeelding ]
[..]
Wie is Solange en waarom is dat interessant? Who cares wat Jay-Z in een lift doet. Al dat celebrity gegeil
. Gister sta ik te koken zet m'n chick RTL boulevard op. Item dat de zoon Ruud Gullit nu bij hem woont ipv bij Estelle. Incl persbericht door de advocaat naar buiten gebracht. Echt who fucking cares waar de zoon van Ruud Gullit woont. Bemoei je lekker met je eigen zaken ofzo. Heb bijna m'n koffiezetapparaat door de TV gegooid.
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het?
[..]
Met een beetje geluk kom je eruit te zien als Zyzz.
[..]
Nooit van een zelfontspanner gehoord? Of denk je daarbij gelijk aan masturberen?
[..]
[..]
would hit/10
[..]
teasen op een forum.
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |