God, de SC heeft nog meer diepte gang dan de hele streams met 23 cm, waar lullen we over ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te weinig diepgang. Maar dit is SC van Utopia, oppervlakkiger kan het niet
ik weet het beter gemaakt, ik ben ongeveer net zoiets als adelequote:
het is zooo verleidelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
BLIJF DAN OOK VAN DAT SPOILER KNOPJE AF![]()
wij ook niet, alleen soury, laten we dat vooral niet vergetenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
God, de SC heeft nog meer diepte gang dan de hele streams met 23 cm, waar lullen we over ..
Nee hoor, niet alleen Soury.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij ook niet, alleen soury, laten we dat vooral niet vergeten
ik kan er ook nooit vanaf blijven, moet toch klikken danquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
BLIJF DAN OOK VAN DAT SPOILER KNOPJE AF![]()
Very good,quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het beter gemaakt, ik ben ongeveer net zoiets als adele
dus ja wel volslank ja, ahum
zo noemen andere me dan en dan zeg ik, ja ja je mag ook gewoon dik zeggen hoor![]()
![]()
maar het word steeds minder, ben de laatste tijd wat actiever en ga naar de sportschool
das wel een beetje overdreven hoorquote:
Serious reqeust helemaal gevolgd ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:56 schreef isax het volgende:
[..]
ja joh, niet slapen enzo.
ik zit 3fm op tv te kijken
is best grappig hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelf heb ik nog nooit een sportschool van binnen gezien.
mijn record is 4 nachtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das wel een beetje overdreven hoor
dat ga ik niet reden
een nachtje door geen probleem
maar ben geen giel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |