ik ook wel, maar dan ben ik er zelf naar op zoekquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb wel bazengesprekken gehad met evangelisten van het geloof
ik mis dat een beetje iemand om mee over geloof te praten als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook wel, maar dan ben ik er zelf naar op zoek
ben een tijdje best wel geïnteresseerd geweest in het geloof an sich, maar dan niet een specifiek geloof
toen ik nog op de middelbare school zat ook best veel met mijn godsdienst leraar gewoon zitten lullen en discussiëren, ook een tijd lang met een vrijmetselaar maandelijkse gesprekken gehad
leer je wel van
Jouw muziek smaak bevalt mij.quote:
jaquote:
wat mij tot nu toe het meest aanspreekt op het gebied van geloof, spiritualiteit en het occulte is toch wel de vrijmetselarijquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik mis dat een beetje iemand om mee over geloof te praten als ik eerlijk ben.
De meeste mensen die ik ken zijn of diehard atheist of diehard christen, moeilijk om gesprek mee te voeren als je er tussen in zit
o maar hij werkt gewoon op kantoor hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar als je in zo'n situatie zit
en meestal zijn ze alleen op geld uit is een soort rol die ze spelen
in rotterdam loopt een man die maakt gedichten ongevraagd en gaat ze dan voorlezen voor je maar als je geen geld geeft is hij fucking boos
1990quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jouw muziek smaak bevalt mij.
Uit welk bouwjaar kom je?
Hier in Enschede spreken zwervers je aan als je staat te pinnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar als je in zo'n situatie zit
en meestal zijn ze alleen op geld uit is een soort rol die ze spelen
in rotterdam loopt een man die maakt gedichten ongevraagd en gaat ze dan voorlezen voor je maar als je geen geld geeft is hij fucking boos
Ik ben van 88 maar dat kruist elkaar wel, Welke periode bedoel je precies?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1990
Die hebben een bazenperiode in muziek meegemaakt
1990quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jouw muziek smaak bevalt mij.
Uit welk bouwjaar kom je?
De foute dansmuziek van eind jaren 90quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben van 88 maar dat kruist elkaar wel, Welke periode bedoel je precies?
Ik vind het jammer dat bij de kerk pastoors vaak 65+ zijn ik zou best een keer met een jongere persoon willen praten over geloof.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat mij tot nu toe het meest aanspreekt op het gebied van geloof, spiritualiteit en het occulte is toch wel de vrijmetselarij
binnenkort maar weer eens langs gaan
Ik was toen nog echt van Toybox en Aqua geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De foute dansmuziek van eind jaren 90
Dat ook soweiso jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De foute dansmuziek van eind jaren 90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |