Orphan Black (TV Series 2013– ) - IMDbquote:Orphan Black follows outsider, orphan and street-wise chameleon Sarah. After witnessing a woman's suicide, Sarah assumes the strangers identity - who happens to look just like her. Expecting to solve all her problems by cleaning out the dead woman's savings, Sarah is instead thrust headlong into a kaleidoscopic mystery as she realizes the dizzying truth - she and the dead woman are clones. As Sarah searches for answers, she discovers the chilling fact that there are more people like her out there - genetically identical individuals who were planted in unsuspecting birth parents and nurtured in completely different circumstances. With no idea who created the clones, she'll need to discover the reason in a hurry as an assassin is killing them one by one.
Ik vind het juist leuker nuquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:55 schreef Mirel het volgende:
Ik begin het een beetje saai te vinden, en dat acteerwerk met Helena is zo ergelijk. Moeilijk kijkend, telkens random woorden in andere taal. Er lijkt verder te weinig vooruitgang of groei te zitten in een verhaallijn of persoon. Ik geef nog 2 eps de kans.
Van het eerste seizoen bedoel je of...?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef funrider het volgende:
Ik heb van de week twee aflevering gekeken en vind het acteerwerk niet bijzonder en inderdaad vond ik het Duitse accent van Helena ook niet om over naar huis te schrijven. Ik geef het nog een kans, maar ben minder onder de indruk.
Ja nog van eerste seizoen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Van het eerste seizoen bedoel je of...?
morgen komt aflevering 5 en het seizoen heeft 10 afleveringen.quote:
Ik vind dat dus te weinig. Hoef echt niet een halve aflevering te zien hoe Allison dronken is. Nou ja, ga daar met veel detail op in. Vele minuten besteden aan iemand betekent niet dat die minuten zelf vol zitten met gebeurtenissen. Het is zo kaal ookal besteden ze er veel tijd aan..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Muisraket het volgende:
Niet overdreven goed? Als je zoveel verschillende kloons zo verschillend neer kunt zetten, vind ik dat anders wel overdreven goed.
En dat accent: Tatiana heeft Oekraïense roots en een dialect coach, dus dat Oekraïense accent, hoewel soms net iets te aanwezig, zal echt geen slecht accent zijn denk ik.
Sommige delen zijn even wat rustiger ja, dus wat dat betreft snap ik het als mensen dat saaier vinden. Maar om nou te zeggen dat dat geen karakterontwikkeling is... Allison heeft echt rock-bottom geraakt, Sarah stelt zich steeds meer open (Art, die knuffel met Helena etc.), Cosima wordt steeds zieker en Felix heeft zich voor de verandering van een gevoelige kant laten zien. Daarnaast is Kira nu meer kinds (oogt realistischer imho) en zien we ook meer verschillende kanten van Mrs. S.
haha wat stom, sta helemaal niet bij stil dat het dezelfde actrice is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Muisraket het volgende:
Niet overdreven goed? Als je zoveel verschillende kloons zo verschillend neer kunt zetten, vind ik dat anders wel overdreven goed.
ja alleen raar dat ze weer zo meeging met die proletheans en sarah haar gewoon achterliet bij de polizei.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:19 schreef golfer het volgende:
Weer erg leuk. Vooral weer met Helena in de kroeg.
Inderdaad ja, Mike Rossquote:Op zondag 25 mei 2014 20:34 schreef Monolith het volgende:
Was wel even wennen om Mike als redneck te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |