Ik begin me alleen maar aan haar te ergerenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:46 schreef Fir3fly het volgende:
De actie is wat minder geworden maar de intrige alleen maar meer. Ik vind het heerlijk. Badass Delphine mag ik ook erg graag.
quote:
Ik zou het erg jammer vinden als Krystal het niet haaltquote:Op maandag 8 juni 2015 19:20 schreef babette21 het volgende:
Krystal was leuk ja, hopelijk kunnen ze haar op tijd redden (maar vrees van niet). Helena en Donnie waren ook grappig. En dan inderdaad al die dubbele agenda's de hele tijd! Ik ben het nog niet zat hoor. Balen dat het eind alweer in zicht komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest echt lachenquote:
Zij is een jongere, niet helemaal succesvolle, kloon die aan het eind van vorig seizoen in de finale bij die vrouw op dook die Sarah over Castor vertelde.quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:39 schreef Krediax het volgende:
Oke net laatse aflevering gekeken!
Ziet er uit alsof het weer interessant gaat worden!
Maar, wie is die charlotte? Kan het me niet meer herinneren moet ik bekennen![]()
En dit was de laatse aflevering toch? Jammer!
Wauw!quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft eindelijk haar Emmy nominatie![]()
[ afbeelding ]
Cool! Terechtquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:10 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:10 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |