Ik zou daar wel avonden naast willen zitten jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
grapje hoop ik?
Jezus daar zou je toch maar een avond naast op de bank mee moeten zitten
Dat is gewoon om die quotes te genereren dus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Elke keer anders. Kleine greep: wat heb je gemaakt? (natuurlijk) Hoe ging het koken? Wat vind je er zelf van. Bij rosah kunnen ze gevraagd hebben: Waarom heb je voor een dessert gekozen, terwijl je zelf vind dat je daar niet goed in bent?
Masterrace signing inquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zou daar wel avonden naast willen zitten ja
offtopic:
Ik had nooit verwacht dat die ekte dopfles aka manlet hater dit zou kijken
Je wordt al minder fanatiek nu en komen er voorwaarden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze d'r bek houdt, zou ik d'r doen.
alpha's koken niet die hebben mensen die het voor ze doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Masterrace signing in
moet toch beetje weten hoe ik moet koken toch? Eet gemiddeld 5000 cal om mijn prachtige lichaam te onderhouden![]()
brb being alpha
ja normaal komt je moeder voor mij koken maar soms heeft ze geen tijd jwzquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
alpha's koken niet die hebben mensen die het voor ze doen
Mijn moeder kan niet kokenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja normaal komt je moeder voor mij koken maar soms heeft ze geen tijd jwz
Ja, elke avond dat geraaskal van d'r. Keertje ok, maar na een paar keer gaat dat vervelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt al minder fanatiek nu en komen er voorwaarden.
Ik loop halverwege de 1e keer al weg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, elke avond dat geraaskal van d'r. Keertje ok, maar na een paar keer gaat dat vervelen.
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop halverwege de 1e keer al weg.
Bij welke shoarmatent ben jij aandeelhouder??quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Halcon het volgende:
Ik kan overigens alleen simpele gerechten maken.
Ben wel aandeelhouder van een restaurant, maar bemoei me er inhoudelijk nauwelijks mee. Alleen af en toe wat ideetjes. De chef werkt die soms verder uit.
dan raak je haarquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Rosah lijkt me gezellige meid maar na 5 minuten weet ik al dat ik daar niet op val.
Niet bij een shoarmatent. Tent staat in de Bib Gourmand.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Bij welke shoarmatent ben jij aandeelhouder??
Dan doe je d'r dus 1 keer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Rosah lijkt me gezellige meid maar na 5 minuten weet ik al dat ik daar niet op val.
Dan stop je iets in haar mondquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bang dat ik zelfs 1x niet ga redden wanneer ze zoveel praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |