Zo eentje heb ik ooit gekregen. Een keer gebruikt, nu ligt ie in de la. :-(quote:
Scheelt écht tijd, in tegenstelling tot een hoop zogenaamd makkelijke maar eigenlijk vooral overbodige keukenhulpjes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef RobinOok het volgende:
Fuck! Nog nooit gezien! Die moet ik ook!!!!
haha nee. Maar we hebben de bieslook buiten in een potje, dus daar knip ik wat af en dan knip ik t ook maar meteen in stukjes. Al moet ik eigenlijk gewoon een scherper mes kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog heeeeeel veel afleveringen terug te kijken. Ik wil eigenlijk vooral Stan zien koken maar steeds als ik door een willekeurige aflevering heenklik staat -ie weer op die stomme vide
[..]
Met zoeentje?![]()
[ afbeelding ]
Ah bedankt! Ik dacht al, wat wordt er weinig gepost...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:49 schreef Burner82 het volgende:
Hier in Cul is de laatste post van afgelopen zondag en zit iedereen nog in het zelfde topic van vorig seizoen (of een of andere andere *-chef)
TV / Masterchef Holland - SBS6 18.30-19.30 uur #6 Op naar de eliminatie! is WEL actief en zit nu dit seizoen al op 6 topics. Dus als mensen het actief volgen, is dat misschien leuker.
E tu, Brute RobinOok?quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:36 schreef RobinOok het volgende:
Grooooeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! Grooooooooeeeeeennnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!! Grooooeeeeeeennnnnnnnnnnn!!!!!
WTF, die posts van Sandra.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:49 schreef Burner82 het volgende:
Hier in Cul is de laatste post van afgelopen zondag en zit iedereen nog in het zelfde topic van vorig seizoen (of een of andere andere *-chef)
TV / Masterchef Holland - SBS6 18.30-19.30 uur #6 Op naar de eliminatie! is WEL actief en zit nu dit seizoen al op 6 topics. Dus als mensen het actief volgen, is dat misschien leuker.
Adem in.quote:Op maandag 27 april 2015 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag moeten ze de ultieme tosti maken met een tosti apparaat!!!
Contradictio in fucking terminis!!!
Vijf minuutjes heeft ie wel nodig hoowr, zegt de Staart.
Aaaaaarrrrgggghhhhh!!!
Barbaren. Nitwits. Losers!
Ik vond dat ook wel een dramaatje ja. Hoe kan je in vredesnaam een fatsoenlijk ding in zo'n apparaat maken...quote:Op maandag 27 april 2015 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag moeten ze de ultieme tosti maken met een tosti apparaat!!!
Contradictio in fucking terminis!!!
Vijf minuutjes heeft ie wel nodig hoowr, zegt de Staart.
Aaaaaarrrrgggghhhhh!!!
Barbaren. Nitwits. Losers!
Ja, het moet wel reclame zijnquote:Op maandag 27 april 2015 20:36 schreef RobinOok het volgende:
Ja, dat moet haast wel ja.
Zit nu te kijken en er zit werkelijk geen enkele tosti tussen die ik zou willen eten. Het is laffe toast met warme maar NIET gesmolten kaas. Echt, wat een but-tosties!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |