Ja. Constant ook irrelevante informatie erbij vertellen als hij een gerecht aan de jury geeft.quote:
Ach je overdrijft wat, de gozer is wat emotioneel en berekend tegelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Constant ook irrelevante informatie erbij vertellen als hij een gerecht aan de jury geeft.
En die filmpjes tussendoor....
Wat een kwal.
Als je eten serveert, gewoon zeggen wat het is. Niet hele verhalen ophangen. Zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach je overdrijft wat, de gozer is wat emotioneel en berekend tegelijk.
Jij niet, blijkbaar werkt het toch aardig goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je eten serveert, gewoon zeggen wat het is. Niet hele verhalen ophangen. Zit niemand op te wachten.
Jij wel in een restaurant dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij niet, blijkbaar werkt het toch aardig goed.
Als het relevante dingen zijn: niets, als het irrelevante prietpraat is: alles.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met ober die mooi verhaal vertelt over het gerecht?
Dat komt zo omdat het geknipt is. Het daadwerkelijke gebeuren duurt veel langer. Het is niet alsof iemand uit het niks hele verhalen ophangt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij niet, blijkbaar werkt het toch aardig goed.
Vertel anders even stiekem wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Dat komt zo omdat het geknipt is. Het daadwerkelijke gebeuren duurt veel langer. Het is niet alsof iemand uit het niks hele verhalen ophangt.
Edit: Verkeerde quote gepakt. Wilde reageren op Halcon, die over het onzinnige verhalen oid begon.
Dinsimoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vertel anders even stiekem wie gewonnen heeft
Wat vragen ze dan zoal?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Dat komt zo omdat het geknipt is. Het daadwerkelijke gebeuren duurt veel langer. Het is niet alsof iemand uit het niks hele verhalen ophangt.
Edit: Verkeerde quote gepakt. Wilde reageren op Halcon, die over het onzinnige verhalen oid begon.
Maakt niet uit, als theatertechnicus begrijp ik precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Elke keer anders. Kleine greep: wat heb je gemaakt? (natuurlijkquote:
Ja was ook scripted, ik heb eigenlijk het bakpapier met een aansteker aangestoken, zodat mijn biet zou verbrandenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als theatertechnicus begrijp ik precies wat je bedoelt.
*btw op TV kwam jij aardig goed over, beetje druk en er mislukte wat teveel.
Je wilde gewoon extra in beeld komen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:12 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ja was ook scripted, ik heb eigenlijk het bakpapier met een aansteker aangestoken, zodat mijn biet zou verbrandenhaha
Nee man ze is gewoon super cutequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Bart is tenminste wat rustiger.
Rosah daarentegen is super irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |