Staat wel wat puntjes los van de rest natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:25 schreef gelestipjes het volgende:
Klonk meer als "Dag David" , maar hoop het niet
^^quote:
Staat maar 1 punt voor op Bart toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staat wel wat puntjes los van de rest natuurlijk.
Die konden *btw wel koken maar daar ben je er nog niet mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Haha ja kan niet anders. En dat constant gebabe babe babe babe babe
twee taalkundige woordgrapjes/fenomenenquote:
Ja dat is waar. Ik redeneerde even vanuit Rosah.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Staat maar 1 punt voor op Bart toch?
Of Rosah omdat ze als 1e in het filmpje komt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop niet dat intro filmpje een voorbode is. Bart met glas champagne
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop niet dat intro filmpje een voorbode is. Bart met glas champagne
Of misschien komen morgen nog alle kandidaten terug om weer mee te doen in de wedstrijd en wint Roel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:41 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Of Rosah omdat ze als 1e in het filmpje komt.
David kan zo bij Julius gaan grillen, die mag 'm wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef loecje het volgende:
dus geen doorgestoken kaart
wel jammer dat david eruit is. dan maar inzetten op rosah
niet bewust gezien, maar klinkt beter. Ik vind bart niet zo sympathiek over komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:41 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Of Rosah omdat ze als 1e in het filmpje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |