Hoezo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een beetje te lief op de Xbox zeg![]()
Maak elkaar gewoon eens belachelijk man.quote:
inb4 TTquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Gewoon proberen dus.
En Candreva op RM, is dat wat?
Op xbox zitten wat minder tokkies dan op PS.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak elkaar gewoon eens belachelijk man.
Woord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op xbox zitten wat minder tokkies dan op PS.
Heb ook al naar een Italiaanse RB gekeken maar beetje magertjes, en deze formatie lijkt me wel het beste.quote:
Godver.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Woord.
Waarom ik op xbox zit is dan wel weer apart
Candreva is een beest daar iigquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Heb ook al naar een Italiaanse RB gekeken maar beetje magertjes, en deze formatie lijkt me wel het beste.
Mooi, heb Immobile IF nu en als hij redelijk speelt over op TOTS.quote:
Abate is gewoon een beestquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Heb ook al naar een Italiaanse RB gekeken maar beetje magertjes, en deze formatie lijkt me wel het beste.
Heb 3 CA's en Abate voor 1k kunnen oppikken, zou hij op de RM uit de voeten kunnen met zijn pace?quote:
Oh ik dacht dat je een rechtsback bedoelde excuses. Ik zou Cuardado, Cerci of Candreva er neer zetten die zijn erg goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:58 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Heb 3 CA's en Abate voor 1k kunnen oppikken, zou hij op de RM uit de voeten kunnen met zijn pace?
Deze is wel nice.quote:
Past goed bij het niveau dat ze nastreven.quote:
Ik had Candreva er al staan dus het zit wel goed dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een rechtsback bedoelde excuses. Ik zou Cuardado, Cerci of Candreva er neer zetten die zijn erg goed
Waarom niet eens een fatsoenlijke verdediging kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef DutchSL het volgende:
27 wedstrijden, 0 goals en 0 assists voor een aanvallende speler, echt wat we nodig hebben ja.
Moet je Brands vragen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet eens een fatsoenlijke verdediging kopen
Of Reijnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je Brands vragen.
Ze zullen uiteindelijk wel met Viergever ofzo aankomen, want AZ.
Kroaten zonder Perisicquote:
Te weinig Ibarbo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon het beste team wat je kan hebben.
Willems, Rekik, Bruma en Zoet weg doen zou al een goede stap zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je Brands vragen.
Zou dan liever Ilicevic met mindere chem erbij knallen dan dit systeem met deze LBquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij dan ff een goede Kroatische RW/RM zoekt
Weer een paar miljoenen te veel betalen, en dan hoor je niemand klagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je Brands vragen.
Zoet is geen slechte keeper om eerlijk te zijn. Zou dan eerder die Locadia weg doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willems, Rekik, Bruma en Zoet weg doen zou al een goede stap zijn
rijstquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoi
Iemand al een Hernanes gepulled?
Zal nooit een puntenpakker worden dus matigquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zoet is geen slechte keeper om eerlijk te zijn. Zou dan eerder die Locadia weg doen.
Nu wel mogelijkheden want die mobile app is ook kapot dus minder ABsquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat traden op de console is echt niks aan.. ik wil weer kunnen traden op de web app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |