CM = Championship Manager voor diegenen die niet weten waar het over gaat...
Huidige versie is overigens 01/02
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 16-10-2002 15:53]
Welk land, welke club etc...
Ik ga trouwens even kijken hoe groot een savegame is aan het begin van het 1e seizoen... Misschien dat het te doen is om dat centraal te gaan gebruiken... (idee voor een centrale managernaam? )
[Update]
Ik ga kijken hoe groot Italy + Serie C2 A, B, C is. Met de volgende opties:
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 16-10-2002 15:57]
quote:bijna
Op woensdag 16 oktober 2002 15:51 schreef pmponer het volgende:
Case Mod challange?
/edit: Heeft CherryMoonTraxx al 01/02 kunnen regelen ergens? Het lijkt erop dat je veel kennis hebt van de mogelijkheden van het spel, dus een welkome aanvulling bij de Challenge.
quote:Op dit moment wordt er inderdaad aan een nieuwe CM gewerkt, maar dit is om precies te zijn Championship Manager 4. De release datum is nog niet bekend. Maar voorlopig zal hij nog niet uitkomen, dus tijd genoeg voor een tweede CM Challenge met CM01/02.
Op woensdag 16 oktober 2002 16:04 schreef Oerend_Hard het volgende:
Zou omstreeks deze tijd niet ongeveer CM02/03 uitkomen of vergis ik me nu?
Ik heb zoals hierboven vermeld staat een savegame aangemaakt. De savegame wordt uiteindelijk 30,8MB... Maaaaaar als ik deze zip wordt het een bestand van 9,12MB... Goed te doen als iemand webspace heeft volgens mij...
quote:Dat lijkt me ook wel een goed idee...
Op woensdag 16 oktober 2002 16:21 schreef JwS2ooo het volgende:
Een Engelse club is wel leuk. Conference Division of zo?
Ik ga proberen bij de volgende wel mee te doen.. Doe alvast een suggestie : Barnet, in de Conference !
quote:Heb het nog niet kunnen regelen, ben zelfs naar de winkel geweest maar ook daar hadden ze het niet.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:54 schreef Quaresma het volgende:
Ik heb al een paar dagen niet meer met Rimini gespeeld. Ik ben maar weer eens in Brazilie (Atlético Paranaense) begonnen, de volgende challenge afwachtend/edit: Heeft CherryMoonTraxx al 01/02 kunnen regelen ergens? Het lijkt erop dat je veel kennis hebt van de mogelijkheden van het spel, dus een welkome aanvulling bij de Challenge.
quote:Hmm heb nou al verschillende mensen gehoord dat CM 4, 24 oktober zou uitkomen, maar ik vind dat iets te vroeg..
Op woensdag 16 oktober 2002 16:06 schreef Tackleberry het volgende:Op dit moment wordt er inderdaad aan een nieuwe CM gewerkt, maar dit is om precies te zijn Championship Manager 4. De release datum is nog niet bekend. Maar voorlopig zal hij nog niet uitkomen, dus tijd genoeg voor een tweede CM Challenge met CM01/02.
Nieuwe challenge zeker, maar graag een ander land? Kunnen we niet met de engelse spelen?
quote:niet luisteren naar 'verschillende mensen'. Gewoon op www.sigames.com kijken. Er is nog geen releasedatum geplanned. Er zijn zoveel mensen die zeggen dat ze 'inside information' hebben, maar de mensen die het echt weten zijn op één hand te tellen (figuurlijk)
Op woensdag 16 oktober 2002 18:19 schreef VVouter het volgende:[..]
Hmm heb nou al verschillende mensen gehoord dat CM 4, 24 oktober zou uitkomen, maar ik vind dat iets te vroeg..
Nieuwe challenge zeker, maar graag een ander land? Kunnen we niet met de engelse spelen?
quote:helemaal voor.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:08 schreef Jelminho het volgende:
Rimini is door omstandigheden compleet mislukt bij mij (te slome computer op Maximale database, kan het alsjeblieft op Normal ?)..
Ik ga proberen bij de volgende wel mee te doen.. Doe alvast een suggestie : Barnet, in de Conference !
Kun je echt tot iets groots en spectaculairs laten uitgroeien. Ben ooit in seizoen 2010/2011 winnaar CL geworden met ze, met een 27/28 jarige Van der Vaart op zijn hoogtepunt als inspirerend leider van het team.
quote:Als de club niet boven de andere Conference clubs uitsteeks (het moet een uitdaging zijn
Op woensdag 16 oktober 2002 17:08 schreef Jelminho het volgende:
Bovendien vind ik de DB op max toch wel fijn... Je hoeft alleen maar de Engelse divisie en Conference aan te hebben, dus veel kracht kost het je PC niet... (let wel: dit is verplicht, je mag geen andere leagues aan hebben staan)
Maar goed, als er meerdere mensen liever een database op maximaal willen, dan doen we dat natuurlijk..
quote:Je kunt ook zelf de database op minimaal zetten, als je een 300Mhz hebt. Zou ik wel doen, want ik heb weleens op een 266 Mhz CM 00/01 gespeeld en dan is de lol er idd snel af.
Op donderdag 17 oktober 2002 15:07 schreef Jelminho het volgende:
Schrik niet, maar ik heb een simpel Pentium 2, 300 MhZ computertje.. Het draait gewoon langzaam, vind ik klote en daarmee verlies ik sneller het spelplezier
..
Maar goed, als er meerdere mensen liever een database op maximaal willen, dan doen we dat natuurlijk..
Heb je Cycling Manager al aan de praat gekregen?
Zit nog steeds in 't 4e seizoen, Serie B, maar ben de laatste tijd ALS ik achter de PC zit meer aan het Warcraften......
Me pa koopt binnenkort trouwens een nieuwe pc, Pentium 4, 2 Gigaherz... Yeah [/offtopic]
quote:[offtopic]
Op donderdag 17 oktober 2002 17:59 schreef Jelminho het volgende:
[offtopic]Jah, Cycling Manager lukt... (wel de details op Low enzo.. maar nu draait die wel lekker, dus dat maakt nie zoveel uit..) Cycling Manager 2 is alleen veeeel mooier, maar daar heb ik een te slechte pc voor helaas.. Maar tis wel een mooi spel..
Me pa koopt binnenkort trouwens een nieuwe pc, Pentium 4, 2 Gigaherz... Yeah
[/offtopic]
quote:Nu hebben we 2 mogelijkheden...
Op donderdag 17 oktober 2002 15:07 schreef Jelminho het volgende:
Schrik niet, maar ik heb een simpel Pentium 2, 300 MhZ computertje.. Het draait gewoon langzaam, vind ik klote en daarmee verlies ik sneller het spelplezier
..
quote:Eens. Met uitzondering van Jelminho dan misschien, die vanwege de snel(?)heid zelf een spel kan aanmaken met een minimale of normale database.
Op donderdag 17 oktober 2002 19:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
doe maar savegame.
Dus het wordt Barnet? Ze staan op dit moment op een 12de plaats in de Conference Divisie. Waar ze vorig jaar zijn geeindigd kon ik zo snel niet vinden, maar duidelijk is wel dat het niet meer dan een subtopper is op dit moment.
edit: Vorig jaar (dus met de selectie waar wij mee beginnen) zijn ze 5de geeindigd.
Ik ga ff kijken hoe groot de savegame voor Barnet gaat worden. Ik ben zo terug met de uitkomst van dit diepgaand onderzoek...
Real players: yes
Attribute masking: no
Gekozen leagues: England + Conference division
Direct na het kiezen van Barnet het spel opgeslagen.
Bestandsgrootte: 29,7 MB
na zippen: 8,69 MB
quote:Het is geen 1 april... Maar toch leuk geprobeerd...
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:14 schreef dedesk het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-10-2002 18:16]
quote:Blijf jij irritant spammen?
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:14 schreef dedesk het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-10-2002 18:17]
quote:Ik heb al een savegame aangemaakt...
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ja ehh... gaat iemand die savegame dan nog uploaden? Zit al een tijdje te wachten
Als iemand mij toegang tot voldoende webspace kan geven wil ik het wel uploaden...
De naam van de manager is dus Fok Challenge
Ik houd jullie op de hoogte...
[Update]
Dit gaat niet werken... Ik heb file size geprobeerd van 1000000 bytes (970 kb ongeveer) en nog accepteert de webspace het niet... Ik ga nog even wat proberen, maar waarschijnlijk moeten we het zometeen in 10+ files splitsen...
[Update 2]
Ik ben doorgegaan tot file sizes van 300kb (in totaal 30 zipfiles!), maar nog steeds accepteert de webspace de bestanden niet... Dit gaat dus NIET lukken!
Heeft iemand ergens anders nog webspace?
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 23-10-2002 21:00]
Ik ga zelf nog een beetje rotzooien met mijn eigen webspace, misschien krijg ik nog wel wat geflikt...
Nu nog een begindatum bepalen en we kunnen beginnen.
Kunnen we anders niet gewoon MSN adressen uitwisselen en de save game via MSN naar elkaar sturen?
De mijne is te vinden in mijn profiel
quote:Tackleberry heeft de savegame al online gezet. Kijk maar eens 2 berichten naar boven
Op zondag 27 oktober 2002 13:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ik heb die gozer helaas nog niet kunnen bereiken.Kunnen we anders niet gewoon MSN adressen uitwisselen en de save game via MSN naar elkaar sturen?
De mijne is te vinden in mijn profiel
Maar wat mij betreft kunnen we nu meteen beginnen. Diegene die geen tijd hebben kunnen gewoon iets later beginnen.
Voor de nieuwelingen die mee willen doen nog even een paar (voor de hand liggende) regels:
- Geen gebruik van editors
- Geen extra managers toevoegen.
- Geen player tipping (bijv: ik heb <naam speler> gekocht, en hij is goed joh. Die moet je ook eens proberen!). Daar benadeel je niet alleen jezelf mee, maar ook anderen.
- Maak aan het eind van seizoen (eind mei/begin juni) een screenshot van je managerpoints die je in het betreffende land hebt gehaald (dus niet wereldwijd)
- ehh.... have fun enzo
Maar ik snap het idee achter deze Challenge nog niet helemaal, heb net wel de regels hierboven gelezen (maar ben nog niet veel wijzer geworden )
Dus als ik het goed begrijp moet ik Barnet nemen en dan m'n spelinstellingen ff aanpassen naar de eerder genoemde maatstaven?? en dan..........., want jullie hadden het allemaal over webspace etc etc??
Ben ff de kluts kwijt, hoop dat iemand me ff (in het kort)kan bijpraten, zodat ik ook mee kan doen aan deze Challenge...
quote:We spelen allemaal 5 seizoen met dezelfde club. Wie na 5 seizoenen het het beste heeft gedaan is de winaar. Vandaar ook de screenshots van de manager points. Je telt na 5 seizoen de manager points die je ieder jaar hebt behaald bij elkaar op. Wie de meeste manager points heeft wint (geen verdere prijzen aan verbonden
Op zondag 27 oktober 2002 18:23 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Ik zou ook best mee willen doen, heb namelijk hier het spel liggen....Maar ik snap het idee achter deze Challenge nog niet helemaal, heb net wel de regels hierboven gelezen (maar ben nog niet veel wijzer geworden
)
Dus als ik het goed begrijp moet ik Barnet nemen en dan m'n spelinstellingen ff aanpassen naar de eerder genoemde maatstaven?? en dan..........., want jullie hadden het allemaal over webspace etc etc??
Ben ff de kluts kwijt, hoop dat iemand me ff (in het kort)kan bijpraten, zodat ik ook mee kan doen aan deze Challenge...
Om te spelen moet je straks (wanneer Tackleberry de link post) een save game downloaden. Deze savegame laad je in CM en daar speel je dan 5 seizoenen mee.
Dat we allemaal de savegame downloaden heeft te maken met het feit dat veel in het spel willekeurig is ingesteld (zoals het potentieel van vele spelers). We proberen het op deze manier zo eerlijk mogelijk te maken.
quote:Oh vandaar, ik snapte het al niet helemaal met die webspace etc etc.
Op zondag 27 oktober 2002 18:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
We spelen allemaal 5 seizoen met dezelfde club. Wie na 5 seizoenen het het beste heeft gedaan is de winaar. Vandaar ook de screenshots van de manager points. Je telt na 5 seizoen de manager points die je ieder jaar hebt behaald bij elkaar op. Wie de meeste manager points heeft wint (geen verdere prijzen aan verbonden
)
Om te spelen moet je straks (wanneer Tackleberry de link post) een save game downloaden. Deze savegame laad je in CM en daar speel je dan 5 seizoenen mee.
Dat we allemaal de savegame downloaden heeft te maken met het feit dat veel in het spel willekeurig is ingesteld (zoals het potentieel van vele spelers). We proberen het op deze manier zo eerlijk mogelijk te maken.
In ieder geval bedankt voor de informatie en ik zal deze topic zeker in de gaten houden
Link naar de savegame :
Ik ga morgen meteen beginnen.
Zat in 4e seizoen (Serie B) en ben kampioen geworden !
Gelijk even de zomerstop doorgeklikt, een aantal zeer goede spelers weten te kopen, en ik zit er weer helemaal in ! Vanavond zeker verder gaan in de Serie A....
En daarna blijf ik gewoon doorgaan, ik moet en zal nu de Scudetto met Rimini gaan pakken !!!!
Suc6 iedereen met de nieuwe challenge iig
Lekker begin dus
En de eerste oefenwedstrijd kansloos met 3-0 verloren.
Gelukkig ken ik de spelers van Barnet behoorlijk goed, dus ik ben nog vol vertrouwen.
In wat voor een opstelling spelen jullie trouwens? Ik speel een vrij gewaagde 3-1-2-3-1 opstelling (3 centrale verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 middenvelders, 2 vleugelspelers en 1 aanvallende middenvelder en als laatste m'n spits).
Ik heb nu iig weer genoeg webspace vrij
Gister eindelijk Serie A gespeeld met Rimini, verlies ik 11 competitiewedstrijden op rij
Sta dus met 0 uit 11 onderaan.....
Heel vreemd, aangezien ik een aantal zeer goeie spelers heb, en in de Serie B de laatste 22 wedstrijden niet meer had verloren....
Ook zeer irritant is dat het stadion pertinent niet groter mag worden van de gemeente, en ik dus record na record haal in de Serie A qua laagste toeschouwersaantallen...
1 troost, ik versloeg Lazio in de 1e ronde van de beker met 3-0
quote:Dat had ik ook. Zonder een groter stadion is het vrijwel onmogelijk om structureel tot de top van Italie te behoren. Je moet dan af en toe een belangrijke speler verkopen om het hoofd boven water te houden, en dat schiet natuurlijk niet op.
Op dinsdag 29 oktober 2002 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:Ook zeer irritant is dat het stadion pertinent niet groter mag worden van de gemeente, en ik dus record na record haal in de Serie A qua laagste toeschouwersaantallen...
En hij staat niet eens diepste spits. Hij zwerft er een beetje achter. Meestal krijgt hij de bal op het middenveld, passeert dan een man of 3/4 en knalt hem erin. Ongelooflijk
Gisteravond, 33 wedstrijden gespeeld, samen met Bari op 31 punten.
Bari moest thuis tegen Atalanta, ik moest thuis tegen Juve...
Wie zou winnen bleef behouden voor de Serie A.
Echt super, Bari verliest met 1-3, en ik speel met 1-1 gelijk door een late gelijkmaker van de enige speler die er al vanaf het begin bij zit : Marco Brighi
Nu maar eens kijken of ik komend seizoen iig in de middenmoot me kan draaien, want alle spelers zijn weer een jaartje ouder, en hopelijk ook wijzer....
code:************************************************************************************************
Italian Serie A - Sunday 21st January 2007
************************************************************************************************
================================================================================================
2006/7 Table
================================================================================================Pos Team Pld Won Drn Lst For Ag Won Drn Lst For Ag Pts
--------------------------------------------------------------------------------------------------
1st Roma 18 5 3 0 13 2 6 4 0 13 5 40
--------------------------------------------------------------------------------------------------
2nd Milan 18 8 0 0 18 2 4 3 3 20 15 39
3rd Lazio 18 6 3 1 26 9 5 0 3 14 8 36
4th Rimini 18 3 1 4 16 15 8 0 2 18 7 34
5th Inter 18 7 1 2 23 10 3 1 4 9 17 32
6th Juventus 18 7 0 2 17 9 2 4 3 11 16 31
7th Udinese 18 5 3 2 7 6 4 0 4 5 7 30
8th Bologna 18 4 1 3 10 7 4 1 5 15 18 26
9th Vicenza 18 5 0 3 16 11 3 2 5 10 19 26
10th Genoa 18 5 1 2 13 5 2 3 5 14 21 25
11th Atalanta 18 5 1 4 18 14 2 2 4 7 10 24
12th Parma 18 2 6 0 9 5 2 3 5 14 19 21
13th Sampdoria 18 5 2 3 19 11 1 0 7 3 14 20
14th Torino 18 5 1 3 14 12 1 1 7 12 25 20
15th Lecce 18 2 3 5 13 20 3 0 5 5 12 18
16th Reggina 18 3 0 7 12 15 2 1 5 10 14 16
17th Palermo 18 3 0 5 11 18 0 4 6 5 16 13
18th Piacenza 18 1 3 6 9 18 0 0 8 4 21 6
En pas in de kwartfinale van de beker onderuit tegen Juve, terwijl ik een ronde daarvoor nog met 0-1 en 3-1 won van Inter !
Denk dat de aankoop van o.a. een 35-jarige Bernito Carbone en de 30-jarige Lorenzo Stovini de broodnodige ervaring hebben gebracht...
Sorry gasten, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Ben de hele week ziek geweest en heb voornamelijk op bed gelegen, en ik heb er een tentamen week aankomen, dus dat word voor mij ff niet (veel) gamen.
quote:You lucky bastard! Ik was en ziek en ik had tentamenweek...
Op donderdag 31 oktober 2002 23:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Sorry gasten, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Ben de hele week ziek geweest en heb voornamelijk op bed gelegen, en ik heb er een tentamen week aankomen, dus dat word voor mij ff niet (veel) gamen.
Ik was gebleven bij de Conference Division, waar ik na speeldag 2 al bovenaan kwam te staan, en ik ben er eigenlijk nooit meer weggeweest. De competitie was dus niet echt boeiend, maar gelukkig hebben we nog de 19345 verschillende bekertoernooien.
Te beginnen met de FA CUP. Door in de voorronde van Boston Utd. te winnen, mocht ik aantreden tegen Huddersfield Town. Kansloos met 5-2 naar huis gestuurd, helaas. Een week later voor de FA Trophy tegen Scarborough. Kansloos met 3-1 naar huis gestuurd.
Maar gelukkig is er ook de Vans Trophy South. Ik kwam zowaar in de finale van de Zuid-afdeling, waarin ik jammerlijk verloor tegen Swansea (third div.). Het seizoen verder op het gemakkie uitgespeeld, met de hierboven afgebeelde aanvaller als de grote held. 50 goals uit 45 wedstrijden.
In de zomerstop werd het stadion met 1000 plaatsen uitgebreid, en ook werden er meer zitplaatsen gemaakt. 'Om het mogelijk te maken om naar de third div. te promoveren', werd als reden gegeven.
In de competitie begon het wat stroef (1ste wedstrijd verloren van Bristol City). Daarna ging ik eigenlijk weer zonder slag of stoot door naar de 1ste plaats. Terwijl het helemaal geen super seizoen was (5 gelijk en 8 verloren), maar de rest (oa. Mansfield en Rushden and Diamonds) was gewoon nóg slechter. Ook dit seizoen waren de diverse bekertoernooien weer het meest vermakelijk. Het begon allemaal met de League Cup. 1ste wedstrijd tegen Northampton thuis 3-0 gewonnen. 2de wedstrijd Wrexham (nu first div.) 7-3 gewonnen thuis. En toen mocht ik thuis tegen Arsenal, die met een veredeld B-elftal kwamen opdraven. Toch verloor ik nog kansloos met 0-3.
Meteen daarna kwam de FA Cup. Achtereenvolgens won ik thuis van Swindon en Shrewsbury met 5-1 en 4-1. 3de ronde tegen Peterborough (second div.) een gelukkige 1-0 thuis gewonnen. Daarna mocht ik aantreden (alweer thuis) tegen Sheffield Utd. Het werd een verrassende 5-1 voor mij. Ik heb Sheffield de hele wedstrijd niet gezien
De 5de ronde leek het eindstation te worden, Blackburn uit. Blackburn had de iets betere kansen in het begin, maar ik kwam ijzersterk terug. Nog in de eerste helft werd het 0-2 voor Barnet. In de laatste vijf minuten werd de wedstrijd beslist, en Blackburn mocht nog wel even een eretreffer overhouden aan dat duel.
Met de loting voor de kwartfinale had ik een beetje geluk. Northampton en wij, waren de enige lower div. clubs. Verder nog oa. Arsenal, Leeds en Man Utd. Maar ik lootte Northampton thuis (alweer thuis ). Op the Underhill bleef het wat ongelukkig 0-0. In Northampton (de replay) stond het na 90 minuten 2-2. Uiteindelijk miste ik 1 penaly minder dan Northampton, en mocht ik zowaar naar de halve finale van 's werelds oudste bekertoernooi, op neutraal terrein tegen Leeds United.
Het eerste uur was ik compleet kansloos en kwam ik met 3-0 achter. Na wat wissels kwamen er opeens kleine kansjes voor Barnet, wat resulteerde in de 3-1 in de 75ste minuut, en de 3-2 in de 90ste minuut. Zowaar kreeg ik nog een kans op de gelijkmaker, maar de bal werd door de keeper tot hoekschop verwerkt. Toch nog even mooi 1 miljoen euro overgehouden aan die wedstrijd
Het komend seizoen dus de second division. Ik hoop het daar te redden met enkele spelers die al wat PL-ervaring hebben, en wat jonge gasten die in de bekertoernooien hebben bewezen het niveau aan te kunnen.
Heb drie oefenwedstrijden gespeeld en ik ben klaar voor de competitie (hoop ik )...
Go Barnet!
De financiële situatie is slechter dan die van Rimini, maar dat maakt het nog interessanter eigenlijk...
Go Barnet!
Ik ben trouwens al een tijdje met AC Milan bezig, 4de seizoen, alles gewonnen al. En Marius Niculae zit ook in me team. Een prachtige stand in voor Shevchenko.. 5 invalbeurten in 6 wedstrijden, 5 goals.. ..
Maar Shevchenko haal ik er niet uit.. in 2002/2003 in 40 wedstrijden 50 goals gemaakt ofzo.. Misschien nog wel een screenie van..
Zat in een poule met Barcelona, Hamburger SV, en Celtic
code:Ik won alleen thuis van HSV....************************************************************************************************
European Champions Cup - Saturday 9th February 2008
************************************************************************************************
================================================================================================
2008/9 Tables
Phase 1 Group FPos Team Pld Won Drn Lst For Ag Won Drn Lst For Ag Pts
1st Q Barcelona ESP 6 2 1 0 9 2 2 1 0 6 2 14
2nd Q Celtic SCO 6 2 1 0 8 2 1 0 2 2 9 10
3rd HSV GER 6 2 0 1 6 3 0 1 2 1 6 7
4th Rimini ITA 6 1 0 2 4 4 0 0 3 2 10 3
Gelukkig sta ik in de competitie na 21 wedstrijden 6e, dus Europees moet er zoiezo zeker weer inzitten dit seizoen.
En aangezien ik toch in een andere challenge, en een heel ander jaartal zit, hierbij mijn basisteam in seizoen 2008/09 :
GK Ivan Pelizzoli
DC Bruno Bru
DC Lorenzo Stovini
DC Felice Piccolo
ML Ryan Giggs
MC Owen Hargreaves
MC Roberto Baronio
MR Matteo Brighi
AMC Andrea Pirlo
SC Ezio Borelli
SC Pablo San Martin
Giggs heb ik net transfervrij gehaald van Man U op zijn 34e
Het meest verrassende is toch wel dat mijn jeugd nu ''Top Facilities and Youth Academy'' heeft, en dat EINDELIJK mijn stadion is uitgebreid naar... 6.650 zitplaatsen !!
Net uit bij Alaves gewonnen met 0-3 in de 1e ronde UEFA Cup, en uitslagen als 2-4 bij Juve zijn ook allang niet vreemd meer, ik presteer zoiezo beter in uitwedstrijden als in thuiswedstrijden met mijn 3-4-1-2 opstelling....
Hoe gaat het met Barnet mensen ??
Heb een leuk spitsje gehuurd uit de 1e divisie. In de eerste wedstrijd direct gescoord.
Go Barnet!
In de eerste ronde moet ik overigens weer tegen een non-division club. Deze heeft wel in de Qual. ronde van een Conference club gewonnen.... Maja, oprollen die handel!
Go Barnet!
Het (eerste) seizoen is nu ongeveer op de helft. Op dit moment rond de 8e plaats, met uitzicht op verbetering ivm inhaalwedstrijden.
We strijden voor zeker 2 cups nog mee. Ook een enkel talentje weten te scoren overigens!
Go Barnet!
voorgaande prestaties van de club:
quote:huidige selectie:
98 Europacup-Spiele
Erreichen des UEFA-Cup-Halbfinales 1989
DDR-Meister 1953, 1971, 1973, 1976, 1977, 1978, 1989 und 1990
FDGB-Pokalsieger 1952, 1971, 1977, 1982, 1984, 1985 und 1990
1. Fußball-Bundesliga 1991 bis 1995
Oberliga-Meister 2001/2002
Sachsenpokalsieger 2002/2003
CM regels:
Duitse League op medium incl. Regional-Liga, geen andere leagues geactiveerd
Real Players
Attribute masking: AAN
Versie 4.1.4 (laatste update met die database)
5 seizoenen spelen tot 2008/2009
eindranking (hoe lager hoe beter) = plaatsingen in de liga (2e,15e of 8e)/ aantal cups (bijv. CL, DFB pokal, liga cup) * 100
zie ook: CM Fanaten [Deeltje 16]
mocht iemand het niet met de regelgeving eens zijn, laat het dan even weten
Forza Dynamo !
quote:haha weet waar je aan begint, je hebt maar liefst 16k om nieuwe spelers te halen
Op woensdag 11 februari 2004 00:18 schreef Harmpy het volgende:
Oke dan ! morgen begin ik !Forza Dynamo !
quote:Challenge he
Op woensdag 11 februari 2004 10:53 schreef TomHoofd het volgende:
Geweldige clubEen transfer budget van 18k, spelers die net hun linker voor hun rechterbeen kunnen zetten, maar wel een stadion waar 30.000 man in past
quote:je kan die updates gewoon installeren toch?
Op woensdag 11 februari 2004 19:12 schreef Sloggi het volgende:
I;m out. Ik heb nog 4.1.1 en ik wil m'n andere games niet verliezen.
quote:Zijn je savegames dan niet weggevlogen?
Op woensdag 11 februari 2004 20:11 schreef AirRaid het volgende:[..]
je kan die updates gewoon installeren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |