abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6313338
En hier kunnen we verder gaan met de meesterlijke CM Challenge!

CM = Championship Manager voor diegenen die niet weten waar het over gaat...

Huidige versie is overigens 01/02

[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 16-10-2002 15:53]

.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 15:51:35 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_6313355
Case Mod challange?
Drop you like an ill, bad habit
pi_6313371
Misschien alvast discussiëren over de volgende CM Challenge?

Welk land, welke club etc...

Ik ga trouwens even kijken hoe groot een savegame is aan het begin van het 1e seizoen... Misschien dat het te doen is om dat centraal te gaan gebruiken... (idee voor een centrale managernaam? )

[Update]
Ik ga kijken hoe groot Italy + Serie C2 A, B, C is. Met de volgende opties:

• Use real players
  • Attribute masking OFF
  • [Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 16-10-2002 15:57]

.
      woensdag 16 oktober 2002 @ 15:53:41 #4
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_6313391
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 15:51 schreef pmponer het volgende:
    Case Mod challange?
    bijna
    852002IWASTHERE
    pi_6313406
    Ik heb al een paar dagen niet meer met Rimini gespeeld. Ik ben maar weer eens in Brazilie (Atlético Paranaense) begonnen, de volgende challenge afwachtend

/edit: Heeft CherryMoonTraxx al 01/02 kunnen regelen ergens? Het lijkt erop dat je veel kennis hebt van de mogelijkheden van het spel, dus een welkome aanvulling bij de Challenge.

pi_6313611
    Zou omstreeks deze tijd niet ongeveer CM02/03 uitkomen of vergis ik me nu?
    pi_6313651
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 16:04 schreef Oerend_Hard het volgende:
    Zou omstreeks deze tijd niet ongeveer CM02/03 uitkomen of vergis ik me nu?
    Op dit moment wordt er inderdaad aan een nieuwe CM gewerkt, maar dit is om precies te zijn Championship Manager 4. De release datum is nog niet bekend. Maar voorlopig zal hij nog niet uitkomen, dus tijd genoeg voor een tweede CM Challenge met CM01/02.
    .
    pi_6313713
    Savegame update

Ik heb zoals hierboven vermeld staat een savegame aangemaakt. De savegame wordt uiteindelijk 30,8MB... Maaaaaar als ik deze zip wordt het een bestand van 9,12MB... Goed te doen als iemand webspace heeft volgens mij...

.
    pi_6313934
    Een Engelse club is wel leuk. Conference Division of zo?
    Don't think it feel it....
    pi_6314001
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 16:21 schreef JwS2ooo het volgende:
    Een Engelse club is wel leuk. Conference Division of zo?
    Dat lijkt me ook wel een goed idee...
    .
    pi_6314913
    Rimini is door omstandigheden compleet mislukt bij mij (te slome computer op Maximale database, kan het alsjeblieft op Normal ? )..

Ik ga proberen bij de volgende wel mee te doen.. Doe alvast een suggestie : Barnet, in de Conference !

Forza SCH.
      woensdag 16 oktober 2002 @ 17:59:00 #12
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_6315985
    Telford??? Niet al te veel geld in het begin. Ligt eraan hoeveel mensen meedoen, misschien kan ik hem wel op mijn account neerzetten... anders kun je hem wel kwijt op www.web1000.com
    pi_6316063
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 15:54 schreef Quaresma het volgende:
    Ik heb al een paar dagen niet meer met Rimini gespeeld. Ik ben maar weer eens in Brazilie (Atlético Paranaense) begonnen, de volgende challenge afwachtend

/edit: Heeft CherryMoonTraxx al 01/02 kunnen regelen ergens? Het lijkt erop dat je veel kennis hebt van de mogelijkheden van het spel, dus een welkome aanvulling bij de Challenge.

Heb het nog niet kunnen regelen, ben zelfs naar de winkel geweest maar ook daar hadden ze het niet.
    Ik ga deze week Kazaa maar weer eens installeren
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_6316353
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 16:06 schreef Tackleberry het volgende:

Op dit moment wordt er inderdaad aan een nieuwe CM gewerkt, maar dit is om precies te zijn Championship Manager 4. De release datum is nog niet bekend. Maar voorlopig zal hij nog niet uitkomen, dus tijd genoeg voor een tweede CM Challenge met CM01/02.

Hmm heb nou al verschillende mensen gehoord dat CM 4, 24 oktober zou uitkomen, maar ik vind dat iets te vroeg..

Nieuwe challenge zeker, maar graag een ander land? Kunnen we niet met de engelse spelen?

pi_6316375
    Max database vind ik ook niet zo nodig. Normal is prima.
      woensdag 16 oktober 2002 @ 19:04:44 #16
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6317077
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 18:19 schreef VVouter het volgende:

[..]

Hmm heb nou al verschillende mensen gehoord dat CM 4, 24 oktober zou uitkomen, maar ik vind dat iets te vroeg..

Nieuwe challenge zeker, maar graag een ander land? Kunnen we niet met de engelse spelen?

niet luisteren naar 'verschillende mensen'. Gewoon op www.sigames.com kijken. Er is nog geen releasedatum geplanned. Er zijn zoveel mensen die zeggen dat ze 'inside information' hebben, maar de mensen die het echt weten zijn op één hand te tellen (figuurlijk)
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    pi_6317206
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 17:08 schreef Jelminho het volgende:
    Rimini is door omstandigheden compleet mislukt bij mij (te slome computer op Maximale database, kan het alsjeblieft op Normal ? )..

Ik ga proberen bij de volgende wel mee te doen.. Doe alvast een suggestie : Barnet, in de Conference !

helemaal voor.
    heb weliswaar geen tijd gehad om met de eerste challenge mee te doen (ben pas in seizoen 3, ben te laat begonnen), maar Barnet is mijn favo club !

Kun je echt tot iets groots en spectaculairs laten uitgroeien. Ben ooit in seizoen 2010/2011 winnaar CL geworden met ze, met een 27/28 jarige Van der Vaart op zijn hoogtepunt als inspirerend leider van het team.

pi_6328053
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 17:08 schreef Jelminho het volgende:
    Als de club niet boven de andere Conference clubs uitsteeks (het moet een uitdaging zijn ) dan lijkt me dat een goede optie...

Bovendien vind ik de DB op max toch wel fijn... Je hoeft alleen maar de Engelse divisie en Conference aan te hebben, dus veel kracht kost het je PC niet... (let wel: dit is verplicht, je mag geen andere leagues aan hebben staan)

.
    pi_6330365
    Schrik niet, maar ik heb een simpel Pentium 2, 300 MhZ computertje .. Het draait gewoon langzaam, vind ik klote en daarmee verlies ik sneller het spelplezier ..

Maar goed, als er meerdere mensen liever een database op maximaal willen, dan doen we dat natuurlijk..

Forza SCH.
    pi_6330602
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 15:07 schreef Jelminho het volgende:
    Schrik niet, maar ik heb een simpel Pentium 2, 300 MhZ computertje .. Het draait gewoon langzaam, vind ik klote en daarmee verlies ik sneller het spelplezier ..

Maar goed, als er meerdere mensen liever een database op maximaal willen, dan doen we dat natuurlijk..

Je kunt ook zelf de database op minimaal zetten, als je een 300Mhz hebt. Zou ik wel doen, want ik heb weleens op een 266 Mhz CM 00/01 gespeeld en dan is de lol er idd snel af.

Heb je Cycling Manager al aan de praat gekregen?

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_6331738
    *PBateman1978 heeft al een poosje Rimini niet meer gecoached....

Zit nog steeds in 't 4e seizoen, Serie B, maar ben de laatste tijd ALS ik achter de PC zit meer aan het Warcraften......

Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_6333359
    [offtopic]Jah, Cycling Manager lukt... (wel de details op Low enzo.. maar nu draait die wel lekker, dus dat maakt nie zoveel uit..) Cycling Manager 2 is alleen veeeel mooier, maar daar heb ik een te slechte pc voor helaas
    .. Maar tis wel een mooi spel..

Me pa koopt binnenkort trouwens een nieuwe pc, Pentium 4, 2 Gigaherz... Yeah [/offtopic]

Forza SCH.
    pi_6333594
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 17:59 schreef Jelminho het volgende:
    [offtopic]Jah, Cycling Manager lukt... (wel de details op Low enzo.. maar nu draait die wel lekker, dus dat maakt nie zoveel uit..) Cycling Manager 2 is alleen veeeel mooier, maar daar heb ik een te slechte pc voor helaas
    .. Maar tis wel een mooi spel..

Me pa koopt binnenkort trouwens een nieuwe pc, Pentium 4, 2 Gigaherz... Yeah [/offtopic]

[offtopic]
    Ik heb nu Cycling Manager 2. Echt een vet spel, alleen ik moet nog even wat patches installeren want bepaalde renners zijn echt veel te sterk. Dat is dan ook het enige nadeel aan het spel, want verder is het fantastisch. Wel nog even ontdekken hoe ik renners moet kopen.
    pi_6334561
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 15:07 schreef Jelminho het volgende:

Nu hebben we 2 mogelijkheden...
  • Savegame aanmaken en die door iedereen laten gebruiken

• nadeel is dat jij bijvoorbeeld met een max database zit
  • Iedereen zelf een spel laten starten met een aantal regels

• nadeel is dat je kans hebt op een behoorlijk verschillende uitgangspositie
    .
      donderdag 17 oktober 2002 @ 19:19:10 #25
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6334773
    doe maar savegame. Ik heb nu twee weken vakantie (vanaf morgen middag) dus dan kan ik weer ff los gaan
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    pi_6335648
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 19:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    doe maar savegame.
    Eens. Met uitzondering van Jelminho dan misschien, die vanwege de snel(?)heid zelf een spel kan aanmaken met een minimale of normale database.

Dus het wordt Barnet? Ze staan op dit moment op een 12de plaats in de Conference Divisie. Waar ze vorig jaar zijn geeindigd kon ik zo snel niet vinden, maar duidelijk is wel dat het niet meer dan een subtopper is op dit moment.

edit: Vorig jaar (dus met de selectie waar wij mee beginnen) zijn ze 5de geeindigd.

pi_6341019
    Savegame is het eerlijkst en daardoor ook het leukst.
    pi_6350637
    Oke, Barnet is shall be!

Ik ga ff kijken hoe groot de savegame voor Barnet gaat worden. Ik ben zo terug met de uitkomst van dit diepgaand onderzoek...

.
    pi_6350857
    Heb zojuist een savegame aangemaakt om het te testen...

Real players: yes
    Attribute masking: no

Gekozen leagues: England + Conference division

Direct na het kiezen van Barnet het spel opgeslagen.

Bestandsgrootte: 29,7 MB
    na zippen: 8,69 MB

.
    pi_6350887
    spam verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-10-2002 18:16]

pi_6350930
    quote:
    Op vrijdag 18 oktober 2002 15:14 schreef dedesk het volgende:
    -edit-
    Het is geen 1 april... Maar toch leuk geprobeerd...

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-10-2002 18:16]

.
    pi_6353522
    quote:
    Op vrijdag 18 oktober 2002 15:14 schreef dedesk het volgende:
    -edit-
    Blijf jij irritant spammen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-10-2002 18:17]

pi_6402203
    Zeg CM Challengers, komt er nog wat van?
    .
      dinsdag 22 oktober 2002 @ 00:22:29 #34
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6403322
    ja ehh... gaat iemand die savegame dan nog uploaden? Zit al een tijdje te wachten
    pi_6406668
    quote:
    Op dinsdag 22 oktober 2002 00:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    ja ehh... gaat iemand die savegame dan nog uploaden? Zit al een tijdje te wachten
    Ik heb al een savegame aangemaakt...

Als iemand mij toegang tot voldoende webspace kan geven wil ik het wel uploaden...

De naam van de manager is dus Fok Challenge

.
      dinsdag 22 oktober 2002 @ 11:30:19 #36
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6407087
    is er niet genoeg ruimte op die website die HOOLIE had aangemaakt?
      dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:29:35 #37
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_6408046
    Gaat het in m'n derde poging net redelijk met Rimini (alhoewel m'n accu leeg was en ik een maand of twee aan goede resultaten verloor ) , gaan we opeens met Barnet beginnen *huil*
      dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:59:05 #38
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6408581
    Geen haast hoor. Je kan best eerst Rimini afmaken
    pi_6434608
    Ik ben aan het proberen of ik de gezipte savegame kan uploaden naar Hoolie's webspace... Qua gebruikte webspace moet het lukken... Er is slechts 1,2MB gebruikt van de 12MB die er is...

Ik houd jullie op de hoogte...

[Update]
    Dit gaat niet werken... Ik heb file size geprobeerd van 1000000 bytes (970 kb ongeveer) en nog accepteert de webspace het niet... Ik ga nog even wat proberen, maar waarschijnlijk moeten we het zometeen in 10+ files splitsen...

[Update 2]
    Ik ben doorgegaan tot file sizes van 300kb (in totaal 30 zipfiles!), maar nog steeds accepteert de webspace de bestanden niet... Dit gaat dus NIET lukken!

Heeft iemand ergens anders nog webspace?

[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 23-10-2002 21:00]

.
    pi_6439393
    Heb nog wel wat webspace over, 12 MB moet lukken.
    Probleem is alleen dat ik nu tot 12 uur nog wakker ben en dan eerst zondagavond laat of maandagavond laat weer tijd heb om het op mijn webspace te donderen, aangezien ik dit weekend niet thuis ben.
      donderdag 24 oktober 2002 @ 02:51:34 #41
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6442040
    Ik kan heel misschien wel wat webspace lenen van de server van een vriend van mij. Maar de keren dat hij online is, is zo onregelmatig. Ik zou hem morgen of over 3 dagen kunnen spreken (hij komt uit london, dus ik kan ook niet ff langsfietsen )
    pi_6477582
    Mr_Brownstone of JSR, we horen het vanzelf wel... Het heeft niet echt haast ofzo...

Ik ga zelf nog een beetje rotzooien met mijn eigen webspace, misschien krijg ik nog wel wat geflikt...

.
    pi_6483253
    En ja hoor! Ik heb het voor elkaar... Dankzij 2 extra accounts heb ik de savegame online kunnen zetten!

Nu nog een begindatum bepalen en we kunnen beginnen.

.
    pi_6487077
    Nou, kom maar op met die save-game. Ik ben deze week een paar dagen vrij, dus wat mij betreft kunnen we vandaag of morgen wel beginnen.
    Hopen dat er deze keer wat meer mensen regelmatig hun resultaten posten. Bij Rimini begon het leuk, maar nam het aantal mensen dat postte opeens drastisch af naarmate de seizoenen vorderden.
      zondag 27 oktober 2002 @ 13:33:02 #45
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6488226
    ik heb die gozer helaas nog niet kunnen bereiken.

Kunnen we anders niet gewoon MSN adressen uitwisselen en de save game via MSN naar elkaar sturen?

De mijne is te vinden in mijn profiel

pi_6488239
    quote:
    Op zondag 27 oktober 2002 13:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    ik heb die gozer helaas nog niet kunnen bereiken.

Kunnen we anders niet gewoon MSN adressen uitwisselen en de save game via MSN naar elkaar sturen?

De mijne is te vinden in mijn profiel

Tackleberry heeft de savegame al online gezet. Kijk maar eens 2 berichten naar boven
      zondag 27 oktober 2002 @ 17:33:51 #47
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6491414
    oops

Maar wat mij betreft kunnen we nu meteen beginnen. Diegene die geen tijd hebben kunnen gewoon iets later beginnen.

Voor de nieuwelingen die mee willen doen nog even een paar (voor de hand liggende) regels:

- Geen gebruik van editors

- Geen extra managers toevoegen.

- Geen player tipping (bijv: ik heb <naam speler> gekocht, en hij is goed joh. Die moet je ook eens proberen!). Daar benadeel je niet alleen jezelf mee, maar ook anderen.

- Maak aan het eind van seizoen (eind mei/begin juni) een screenshot van je managerpoints die je in het betreffende land hebt gehaald (dus niet wereldwijd)

- ehh.... have fun enzo

pi_6491917
    Ik zou ook best mee willen doen, heb namelijk hier het spel liggen....

Maar ik snap het idee achter deze Challenge nog niet helemaal, heb net wel de regels hierboven gelezen (maar ben nog niet veel wijzer geworden )

Dus als ik het goed begrijp moet ik Barnet nemen en dan m'n spelinstellingen ff aanpassen naar de eerder genoemde maatstaven?? en dan..........., want jullie hadden het allemaal over webspace etc etc??

Ben ff de kluts kwijt, hoop dat iemand me ff (in het kort)kan bijpraten, zodat ik ook mee kan doen aan deze Challenge...

'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
    **Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
      zondag 27 oktober 2002 @ 18:36:45 #49
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6492042
    quote:
    Op zondag 27 oktober 2002 18:23 schreef Chiel-Montagne het volgende:
    Ik zou ook best mee willen doen, heb namelijk hier het spel liggen....

Maar ik snap het idee achter deze Challenge nog niet helemaal, heb net wel de regels hierboven gelezen (maar ben nog niet veel wijzer geworden )

Dus als ik het goed begrijp moet ik Barnet nemen en dan m'n spelinstellingen ff aanpassen naar de eerder genoemde maatstaven?? en dan..........., want jullie hadden het allemaal over webspace etc etc??

Ben ff de kluts kwijt, hoop dat iemand me ff (in het kort)kan bijpraten, zodat ik ook mee kan doen aan deze Challenge...

We spelen allemaal 5 seizoen met dezelfde club. Wie na 5 seizoenen het het beste heeft gedaan is de winaar. Vandaar ook de screenshots van de manager points. Je telt na 5 seizoen de manager points die je ieder jaar hebt behaald bij elkaar op. Wie de meeste manager points heeft wint (geen verdere prijzen aan verbonden )

Om te spelen moet je straks (wanneer Tackleberry de link post) een save game downloaden. Deze savegame laad je in CM en daar speel je dan 5 seizoenen mee.

Dat we allemaal de savegame downloaden heeft te maken met het feit dat veel in het spel willekeurig is ingesteld (zoals het potentieel van vele spelers). We proberen het op deze manier zo eerlijk mogelijk te maken.

pi_6492108
    quote:
    Op zondag 27 oktober 2002 18:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

We spelen allemaal 5 seizoen met dezelfde club. Wie na 5 seizoenen het het beste heeft gedaan is de winaar. Vandaar ook de screenshots van de manager points. Je telt na 5 seizoen de manager points die je ieder jaar hebt behaald bij elkaar op. Wie de meeste manager points heeft wint (geen verdere prijzen aan verbonden )

Om te spelen moet je straks (wanneer Tackleberry de link post) een save game downloaden. Deze savegame laad je in CM en daar speel je dan 5 seizoenen mee.

Dat we allemaal de savegame downloaden heeft te maken met het feit dat veel in het spel willekeurig is ingesteld (zoals het potentieel van vele spelers). We proberen het op deze manier zo eerlijk mogelijk te maken.

Oh vandaar, ik snapte het al niet helemaal met die webspace etc etc.

In ieder geval bedankt voor de informatie en ik zal deze topic zeker in de gaten houden

'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
    **Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
    pi_6495628
    Ik post één dezer dagen de linkjes... Nog even geduld aub...
    .
    pi_6497926
    Aangezien ik de komende 2/3 dagen nog vrij ben, en het daarna erg druk krijg (zou zonde zijn als ik die dagen vrij niet zou benutten), ben ik ook maar eens gaan kijken of mijn chello webspace misschien die save game kan hosten. Ik heb bijgod geen idee hoeveel ruimte ik bij chello heb, maar na veel kutten met Winzip heb ik de savegame (in gezipte versie natuurlijk) zowaar online gekregen. Hij is ca. 8,7 MB groot. Database op max.

Link naar de savegame :

http://members.rott.chello.nl/misitton/Barnet.zip

maandag 28 oktober 2002 @ 00:40:00 #53
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6498088
    beter

Ik ga morgen meteen beginnen.

pi_6499045
    hebbes....
    pi_6499228
    Hmmm. ik heb gister eindelijk weereens tijd en zin gehad om te CMen, en ben verder gegaan met Rimini

Zat in 4e seizoen (Serie B) en ben kampioen geworden !
    Gelijk even de zomerstop doorgeklikt, een aantal zeer goede spelers weten te kopen, en ik zit er weer helemaal in ! Vanavond zeker verder gaan in de Serie A....

En daarna blijf ik gewoon doorgaan, ik moet en zal nu de Scudetto met Rimini gaan pakken !!!!

Suc6 iedereen met de nieuwe challenge iig

pi_6499455
    Vanochtend voordat ik naar mijn werk ging gelijk maar een half uurtje gespeeld met Barnet. Mijn shortlist van 10 spelers die ik altijd "probeer" te kopen aangesproken ... en geen van de 10 spelers wilde naar Barnet (onbegrijpelijk, IK ben toch de mega-manager die hun carriere gaat redden).

Lekker begin dus

En de eerste oefenwedstrijd kansloos met 3-0 verloren.

Gelukkig ken ik de spelers van Barnet behoorlijk goed, dus ik ben nog vol vertrouwen.

In wat voor een opstelling spelen jullie trouwens? Ik speel een vrij gewaagde 3-1-2-3-1 opstelling (3 centrale verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 middenvelders, 2 vleugelspelers en 1 aanvallende middenvelder en als laatste m'n spits).

pi_6503459
    Het begin was lastig. Kleine selectie. Niet de juiste spelers voor mijn geliefde tactiek. Na wat aanpassingen en een 'topaankoop' ging het elftal draaien. Resultaat:

pi_6503666
    Ik kan op z'n vroegst donderdag beginnen aan deze nieuwe ronde van de CM Challenge... Ik zal iig de savegame alvast binnenhengelen...

Ik heb nu iig weer genoeg webspace vrij

.
      maandag 28 oktober 2002 @ 16:32:21 #59
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_6506048
    Ik ga vandaag ook maar eens beginnen. Ben een beetje uitgespeeld met Fiorentina...
    pi_6516970
    GVD

Gister eindelijk Serie A gespeeld met Rimini, verlies ik 11 competitiewedstrijden op rij

Sta dus met 0 uit 11 onderaan.....

Heel vreemd, aangezien ik een aantal zeer goeie spelers heb, en in de Serie B de laatste 22 wedstrijden niet meer had verloren....

Ook zeer irritant is dat het stadion pertinent niet groter mag worden van de gemeente, en ik dus record na record haal in de Serie A qua laagste toeschouwersaantallen...

1 troost, ik versloeg Lazio in de 1e ronde van de beker met 3-0

pi_6518037
    quote:
    Op dinsdag 29 oktober 2002 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:

Ook zeer irritant is dat het stadion pertinent niet groter mag worden van de gemeente, en ik dus record na record haal in de Serie A qua laagste toeschouwersaantallen...

Dat had ik ook. Zonder een groter stadion is het vrijwel onmogelijk om structureel tot de top van Italie te behoren. Je moet dan af en toe een belangrijke speler verkopen om het hoofd boven water te houden, en dat schiet natuurlijk niet op.
    pi_6522237
    Ooit had ik ene Marius Niculae, die er 50 uit 50 inpeerde. Maar deze beste man gaat dat met 2 vingers in de neus verbeteren:

En hij staat niet eens diepste spits. Hij zwerft er een beetje achter. Meestal krijgt hij de bal op het middenveld, passeert dan een man of 3/4 en knalt hem erin. Ongelooflijk

pi_6537602
    Hoort wel niet in deze topic thuis, maarre ik hou jullie gewoon op de hoogte van mijn missie om Rimini kampioen van Italie te laten worden...

Gisteravond, 33 wedstrijden gespeeld, samen met Bari op 31 punten.
    Bari moest thuis tegen Atalanta, ik moest thuis tegen Juve...

Wie zou winnen bleef behouden voor de Serie A.

Echt super, Bari verliest met 1-3, en ik speel met 1-1 gelijk door een late gelijkmaker van de enige speler die er al vanaf het begin bij zit : Marco Brighi

Nu maar eens kijken of ik komend seizoen iig in de middenmoot me kan draaien, want alle spelers zijn weer een jaartje ouder, en hopelijk ook wijzer....

pi_6564138
    code:
    ************************************************************************************************
     Italian Serie A - Sunday 21st January 2007
    ************************************************************************************************

================================================================================================
     2006/7 Table
    ================================================================================================

Pos     Team                            Pld  Won  Drn  Lst  For  Ag   Won  Drn  Lst  For  Ag   Pts
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    1st     Roma                            18   5    3    0    13   2    6    4    0    13   5    40   
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    2nd     Milan                           18   8    0    0    18   2    4    3    3    20   15   39   
    3rd     Lazio                           18   6    3    1    26   9    5    0    3    14   8    36   
    4th     Rimini                          18   3    1    4    16   15   8    0    2    18   7    34   
    5th     Inter                           18   7    1    2    23   10   3    1    4    9    17   32   
    6th     Juventus                        18   7    0    2    17   9    2    4    3    11   16   31   
    7th     Udinese                         18   5    3    2    7    6    4    0    4    5    7    30   
    8th     Bologna                         18   4    1    3    10   7    4    1    5    15   18   26   
    9th     Vicenza                         18   5    0    3    16   11   3    2    5    10   19   26   
    10th    Genoa                           18   5    1    2    13   5    2    3    5    14   21   25   
    11th    Atalanta                        18   5    1    4    18   14   2    2    4    7    10   24   
    12th    Parma                           18   2    6    0    9    5    2    3    5    14   19   21   
    13th    Sampdoria                       18   5    2    3    19   11   1    0    7    3    14   20   
    14th    Torino                          18   5    1    3    14   12   1    1    7    12   25   20   
    15th    Lecce                           18   2    3    5    13   20   3    0    5    5    12   18   
    16th    Reggina                         18   3    0    7    12   15   2    1    5    10   14   16   
    17th    Palermo                         18   3    0    5    11   18   0    4    6    5    16   13   
    18th    Piacenza                        18   1    3    6    9    18   0    0    8    4    21   6    

En pas in de kwartfinale van de beker onderuit tegen Juve, terwijl ik een ronde daarvoor nog met 0-1 en 3-1 won van Inter !

Denk dat de aankoop van o.a. een 35-jarige Bernito Carbone en de 30-jarige Lorenzo Stovini de broodnodige ervaring hebben gebracht...

donderdag 31 oktober 2002 @ 23:56:51 #65
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6564914
    ohja, de CM Challenge

Sorry gasten, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Ben de hele week ziek geweest en heb voornamelijk op bed gelegen, en ik heb er een tentamen week aankomen, dus dat word voor mij ff niet (veel) gamen.

pi_6574675
    quote:
    Op donderdag 31 oktober 2002 23:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    Sorry gasten, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Ben de hele week ziek geweest en heb voornamelijk op bed gelegen, en ik heb er een tentamen week aankomen, dus dat word voor mij ff niet (veel) gamen.
    You lucky bastard! Ik was en ziek en ik had tentamenweek...

.
    pi_6605074
    Zo, een rustig weekend gehad, dus ik heb aardig wat kunnen spelen.

Ik was gebleven bij de Conference Division, waar ik na speeldag 2 al bovenaan kwam te staan, en ik ben er eigenlijk nooit meer weggeweest. De competitie was dus niet echt boeiend, maar gelukkig hebben we nog de 19345 verschillende bekertoernooien.
    Te beginnen met de FA CUP. Door in de voorronde van Boston Utd. te winnen, mocht ik aantreden tegen Huddersfield Town. Kansloos met 5-2 naar huis gestuurd, helaas. Een week later voor de FA Trophy tegen Scarborough. Kansloos met 3-1 naar huis gestuurd.
    Maar gelukkig is er ook de Vans Trophy South. Ik kwam zowaar in de finale van de Zuid-afdeling, waarin ik jammerlijk verloor tegen Swansea (third div.). Het seizoen verder op het gemakkie uitgespeeld, met de hierboven afgebeelde aanvaller als de grote held. 50 goals uit 45 wedstrijden.

In de zomerstop werd het stadion met 1000 plaatsen uitgebreid, en ook werden er meer zitplaatsen gemaakt. 'Om het mogelijk te maken om naar de third div. te promoveren', werd als reden gegeven.
    In de competitie begon het wat stroef (1ste wedstrijd verloren van Bristol City). Daarna ging ik eigenlijk weer zonder slag of stoot door naar de 1ste plaats. Terwijl het helemaal geen super seizoen was (5 gelijk en 8 verloren), maar de rest (oa. Mansfield en Rushden and Diamonds) was gewoon nóg slechter. Ook dit seizoen waren de diverse bekertoernooien weer het meest vermakelijk. Het begon allemaal met de League Cup. 1ste wedstrijd tegen Northampton thuis 3-0 gewonnen. 2de wedstrijd Wrexham (nu first div.) 7-3 gewonnen thuis. En toen mocht ik thuis tegen Arsenal, die met een veredeld B-elftal kwamen opdraven. Toch verloor ik nog kansloos met 0-3.
    Meteen daarna kwam de FA Cup. Achtereenvolgens won ik thuis van Swindon en Shrewsbury met 5-1 en 4-1. 3de ronde tegen Peterborough (second div.) een gelukkige 1-0 thuis gewonnen. Daarna mocht ik aantreden (alweer thuis) tegen Sheffield Utd. Het werd een verrassende 5-1 voor mij. Ik heb Sheffield de hele wedstrijd niet gezien
    De 5de ronde leek het eindstation te worden, Blackburn uit. Blackburn had de iets betere kansen in het begin, maar ik kwam ijzersterk terug. Nog in de eerste helft werd het 0-2 voor Barnet. In de laatste vijf minuten werd de wedstrijd beslist, en Blackburn mocht nog wel even een eretreffer overhouden aan dat duel.
    Met de loting voor de kwartfinale had ik een beetje geluk. Northampton en wij, waren de enige lower div. clubs. Verder nog oa. Arsenal, Leeds en Man Utd. Maar ik lootte Northampton thuis (alweer thuis ). Op the Underhill bleef het wat ongelukkig 0-0. In Northampton (de replay) stond het na 90 minuten 2-2. Uiteindelijk miste ik 1 penaly minder dan Northampton, en mocht ik zowaar naar de halve finale van 's werelds oudste bekertoernooi, op neutraal terrein tegen Leeds United.
    Het eerste uur was ik compleet kansloos en kwam ik met 3-0 achter. Na wat wissels kwamen er opeens kleine kansjes voor Barnet, wat resulteerde in de 3-1 in de 75ste minuut, en de 3-2 in de 90ste minuut. Zowaar kreeg ik nog een kans op de gelijkmaker, maar de bal werd door de keeper tot hoekschop verwerkt. Toch nog even mooi 1 miljoen euro overgehouden aan die wedstrijd

Het komend seizoen dus de second division. Ik hoop het daar te redden met enkele spelers die al wat PL-ervaring hebben, en wat jonge gasten die in de bekertoernooien hebben bewezen het niveau aan te kunnen.

pi_6652254
    Ik ben ondertussen begonnen met Barnet. Heb een aantal interessante jeugspelers gevonden. Op aanvallend gebied is het een ramp, slechts 2 echte spitsen (die je dus al hebt). Daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden. Enige optie is huren, want geld om spelers te kopen is er (natuurlijk ) niet...

Heb drie oefenwedstrijden gespeeld en ik ben klaar voor de competitie (hoop ik )...

Go Barnet!

.
    pi_6672370
    Sta na een aantal wedstrijden in de competitie (veel wedstrijden trouwens...) rond de 10e plaats... Gaat wel redelijk met 2 gehuurde spelers.

De financiële situatie is slechter dan die van Rimini, maar dat maakt het nog interessanter eigenlijk...

Go Barnet!

.
      donderdag 7 november 2002 @ 14:03:21 #70
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6675462
    Ik ga morgen beginnen
    pi_6680708
    Ik ga ook een dezer dagen beginnen, met database op Normal..

Ik ben trouwens al een tijdje met AC Milan bezig, 4de seizoen, alles gewonnen al. En Marius Niculae zit ook in me team. Een prachtige stand in voor Shevchenko.. 5 invalbeurten in 6 wedstrijden, 5 goals.. ..

Maar Shevchenko haal ik er niet uit.. in 2002/2003 in 40 wedstrijden 50 goals gemaakt ofzo.. Misschien nog wel een screenie van..

Forza SCH.
    pi_6682646
    Ik zit nu in februari 2008 en heb dit seizoen Champions League gespeeld omdat ik afgelopen seizoen 4e geworden was in de Serie A, en in de 3e voorrondes Wisla uit Polen 2 keer versloeg.

Zat in een poule met Barcelona, Hamburger SV, en Celtic

code:
     European Champions Cup - Saturday 9th February 2008

2008/9 Tables
    Phase 1 Group F

Pos     Team                            Pld  Won  Drn  Lst  For  Ag   Won  Drn  Lst  For  Ag   Pts
    1st  Q  Barcelona                  ESP  6    2    1    0    9    2    2    1    0    6    2    14   
    2nd  Q  Celtic                     SCO  6    2    1    0    8    2    1    0    2    2    9    10   
    3rd     HSV                        GER  6    2    0    1    6    3    0    1    2    1    6    7    
    4th     Rimini                     ITA  6    1    0    2    4    4    0    0    3    2    10   3    

Ik won alleen thuis van HSV....

Gelukkig sta ik in de competitie na 21 wedstrijden 6e, dus Europees moet er zoiezo zeker weer inzitten dit seizoen.

vrijdag 8 november 2002 @ 18:48:06 #73
    38200 B3aTjUgGl3r
    Gefl1pter dan een skateboard
    pi_6702480
    Om maar ff meteen met de deur in huis te vallen hier twee van mijn diamantjes in mijn selectie van Ipswitch 2011/2012 . Volgens mij betreft het hier de nieuwe Rui Costa en de nieuwe Zidane

The problem is that what is on the FM dial and on M-TV is HipPOP. HipPOP is a product that basically only reinforces false stereotypes and relegates minorities to the role of the minstrel.
    pi_6712992
    Ik heb wederom Europees voetbal gehaald met Rimini, dit keer UEFA Cup omdat ik de playoffs verloor van nr 4 Parma..(ik was 5e)

En aangezien ik toch in een andere challenge, en een heel ander jaartal zit, hierbij mijn basisteam in seizoen 2008/09 :

GK Ivan Pelizzoli
    DC Bruno Bru
    DC Lorenzo Stovini
    DC Felice Piccolo
    ML Ryan Giggs
    MC Owen Hargreaves
    MC Roberto Baronio
    MR Matteo Brighi
    AMC Andrea Pirlo
    SC Ezio Borelli
    SC Pablo San Martin

Giggs heb ik net transfervrij gehaald van Man U op zijn 34e

Het meest verrassende is toch wel dat mijn jeugd nu ''Top Facilities and Youth Academy'' heeft, en dat EINDELIJK mijn stadion is uitgebreid naar... 6.650 zitplaatsen !!

Net uit bij Alaves gewonnen met 0-3 in de 1e ronde UEFA Cup, en uitslagen als 2-4 bij Juve zijn ook allang niet vreemd meer, ik presteer zoiezo beter in uitwedstrijden als in thuiswedstrijden met mijn 3-4-1-2 opstelling....

Hoe gaat het met Barnet mensen ??

pi_6771261
    Ben weer een paar wedstrijden verder met Barnet, sta nu 8e. Sta voor de 1e wedstrijd in de FA Qualifying round. Tegen een non-leaugue club, moet in principe lukken dus...

Heb een leuk spitsje gehuurd uit de 1e divisie. In de eerste wedstrijd direct gescoord.

Go Barnet!

.
    pi_6801856
    Zo, ik ben door naar de eerste ronde van de FA Cup! Gewonnen van die non-division club, met 2-0. Niets aan het handje dus!

In de eerste ronde moet ik overigens weer tegen een non-division club. Deze heeft wel in de Qual. ronde van een Conference club gewonnen.... Maja, oprollen die handel!

Go Barnet!

.
    pi_6997714
    Zo, een hoop wedstrijden verder maar weer eens een update...

Het (eerste) seizoen is nu ongeveer op de helft. Op dit moment rond de 8e plaats, met uitzicht op verbetering ivm inhaalwedstrijden.

We strijden voor zeker 2 cups nog mee. Ook een enkel talentje weten te scoren overigens!

Go Barnet!

.
    pi_11910094
    -edit- Wrong topique
    Hoi.
    pi_17076589
    Tijd voor de nieuwe challenge: Dynamo Dresden!

voorgaande prestaties van de club:

quote:
    98 Europacup-Spiele
    Erreichen des UEFA-Cup-Halbfinales 1989
    DDR-Meister 1953, 1971, 1973, 1976, 1977, 1978, 1989 und 1990
    FDGB-Pokalsieger 1952, 1971, 1977, 1982, 1984, 1985 und 1990
    1. Fußball-Bundesliga 1991 bis 1995
    Oberliga-Meister 2001/2002
    Sachsenpokalsieger 2002/2003
    huidige selectie:

CM regels:

Duitse League op medium incl. Regional-Liga, geen andere leagues geactiveerd
    Real Players
    Attribute masking: AAN
    Versie 4.1.4 (laatste update met die database)

5 seizoenen spelen tot 2008/2009

eindranking (hoe lager hoe beter) = plaatsingen in de liga (2e,15e of 8e)/ aantal cups (bijv. CL, DFB pokal, liga cup) * 100

zie ook: CM Fanaten [Deeltje 16]

mocht iemand het niet met de regelgeving eens zijn, laat het dan even weten

woensdag 11 februari 2004 @ 00:18:48 #80
    79523 Harmpy
    Legends Never Die
    pi_17076835
    Oke dan ! morgen begin ik !

Forza Dynamo !

If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
    pi_17080459
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2004 00:18 schreef Harmpy het volgende:
    Oke dan ! morgen begin ik !

Forza Dynamo !

haha weet waar je aan begint, je hebt maar liefst 16k om nieuwe spelers te halen dat is echt helemaal niks gewoon.
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
      woensdag 11 februari 2004 @ 10:42:08 #82
    52841 TomHoofd
    Rehab Is for Quitters
    pi_17081573
    Zal het ook eens proberen

* TomHoofd is in the game

Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
      woensdag 11 februari 2004 @ 10:53:23 #83
    52841 TomHoofd
    Rehab Is for Quitters
    pi_17081780
    Geweldige club Een transfer budget van 18k, spelers die net hun linker voor hun rechterbeen kunnen zetten, maar wel een stadion waar 30.000 man in past
    Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
      woensdag 11 februari 2004 @ 10:55:10 #84
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_17081828
    Ik zal van de week ook 's een game met Dresden opstarten , misschien vandaag al , want het gaat behoorlijk KUT met Barnet
    Ik ben inmiddels overleden
      woensdag 11 februari 2004 @ 15:41:38 #85
    79523 Harmpy
    Legends Never Die
    pi_17089936
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2004 10:53 schreef TomHoofd het volgende:
    Geweldige club Een transfer budget van 18k, spelers die net hun linker voor hun rechterbeen kunnen zetten, maar wel een stadion waar 30.000 man in past
    Challenge he
    If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
    pi_17091227
    ook meedoet
      woensdag 11 februari 2004 @ 17:59:34 #87
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_17093857
    quote:
    Duitse League op medium
    Bedoel je medium player database?
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_17095843
    I;m out. Ik heb nog 4.1.1 en ik wil m'n andere games niet verliezen.
    pi_17097770
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2004 19:12 schreef Sloggi het volgende:
    I;m out. Ik heb nog 4.1.1 en ik wil m'n andere games niet verliezen.
    je kan die updates gewoon installeren toch?
    pi_17098005
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2004 20:11 schreef AirRaid het volgende:

[..]

je kan die updates gewoon installeren toch?

Zijn je savegames dan niet weggevlogen?
      woensdag 11 februari 2004 @ 20:23:38 #91
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_17098206
    DJ.Krizz, ik zou dit verder in het topic in GAM doen, aangezien dit niet echt bij het SPT forum hoort, omdat het voetbal is
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')