Dat eerste ook hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef Leeuwerik02 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Heb het nog niet gezegd, maar misschien durf ik het na een paar glazen wijn.
Als mij dit zou overkomen zou mijn vriendin blauw liggen van het lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef appelepent het volgende:
[..]
Dat eerste ook hoor.
Ze zal echt niet boos worden, en bovendien ruim je toch je eigen rotzooi op.
Ik van de week ook helaas. Had een valbeveiliging aan op het werk maar die knelde af blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:15 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Is mij ooit gebeurd toen ik een jaar of 12 was. Ik zat te gamen wilde niet stoppen om even te pissen. Nouja, toen ik uiteindelijk toch ging, was het al te laat. De broek heeft nog tijden in een hoekje op m'n kamer gelegen
Omdat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:28 schreef CafeRoker het volgende:
Dit is wel een aardige reden om nooit een tweedehands auto te kopen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Leeuwerik02 het volgende:
Ik was iets later in m'n straat dan gebruikelijk, alle parkeerplaatsen waren weg, en ik moest m'n auto een straat verderop parkeren. Maar het einde van de marteling kwam nabij. De drang om te plassen was nu echt gigantisch en met een megavolle blaas liep ik voorzichtig naar huis.
Ik was er bijna, en toen gebeurde het.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ik van de week ook helaas. Had een valbeveiliging aan op het werk maar die knelde af blijkbaar.
[ afbeelding ] Ik voelde al in de verte dat ik moest plassen. .. toch maar het klusjes afgemaakt(je moet wat als je 20 meter ladder moet klimmen. ) klus klaar snel naar beneden, klik de gordel los, die had de functie van de blaadafsluitspier overgenomen blijkbaar want het begint spontaan te lopen! Gvd, probeer hem weer dicht te maken maar lukt niet. Gelukkig had ik een overal aan dus viel het niet op. Verder de natte zooi uitgedaan en een nieuwe overal gepakt uit de bus.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan altijd erger: Mijn vader heeft eens op de mat bij onze voordeur zijn broek vol gescheten
Knoei gewoon expres nog een keer iets, zorg dat je vriendin de vlek opmerkt en zeg dan iets à la "ik ben echt lomp, ik knoeide vorige keer ook al (chocolade/wijn/koffie) over m'n broek, koop voor m'n verjaardag een slabbetjequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef Leeuwerik02 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Heb het nog niet gezegd, maar misschien durf ik het na een paar glazen wijn.
Altijd leuk als dan blijkt dat het toilet bezet isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef babipangang het volgende:
Heel typisch eigenlijk, ophouden lukt vaak heel goed, maar naarmate je dichterbij een toilet komt lijken je hersens een seintje af te geven van: "Ontspan maar vast een beetje, je bent er bijna" En de druk is net voor de wc dan zo groot dat je hem al af moet knijpen terwijl je je gulp open doet, dat terwijl het 1-2 minuten van tevoren nog zonder al te veel moeite op te houden was....
Ben wel eens dameswc binnengeglipt hierom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:38 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Altijd leuk als dan blijkt dat het toilet bezet is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |