Dan zat ik ook bij jou, want ik zat met Donderjagers in een tank continuequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Rene ik zat met Donderjager en TjRuben in een game.
Ik was er tot half 10 denk ik, moest daarna weg. Maar niet opgevallen dat je bij ons in de server zatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan zat ik ook bij jou, want ik zat met Donderjagers in een tank continue. Prima scores gehaald op nummer 1/2 met 33-3/28-3
Het is toch al heel lang bekend dat Driveclub arcade like is en heel erg hangt op het social gedeelte?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind Driveclub steeds minder worden naarmate ik er meer beelden van zie. Helaas geen simulatie.
Ik ben hem nu aan t spelen vandaag, ziet er top uit! Eerst oefenpotje gespeeld. Niet heel moeilijke controles. Nu een speler aangemaakt en moet nu paar amateur wedstrijden spelen en dan ga je carriere starten zeg maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef rihago het volgende:
iemand al MBL gespeeld?
benieuwd naar ervaringen.
Waarom niet? Heb je een leven?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:14 schreef Santello het volgende:
[..]
HEHEHEHEHHEHE
Kan niet zo vaak online zijn
Misschien wel op afspraak?????
Sluit je pc eens aan op je tv en speel hetzelfde spel eens op alle resoluties. Je zal zien dat de native resolutie van het scherm altijd het beste is. Kan je trouwens ook testen op je full hd monitor, speel daar een spel op 720, 900 en 1080p en je weet genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:12 schreef Mystikvm het volgende:
http://m.joystiq.com/2014(...)-pr-differentiation/
Wat ik al dacht, die hele 1080p-discussie is vooral voer voor de reclame, maar maakt in de praktijk geen drol uit.
Dat is niet waar. Het zou een mix tussen arcade en simulatie worden maar het is nu meer het eerste. Wat in mijn ogen zonde is. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is toch al heel lang bekend dat Driveclub arcade like is en heel erg hangt op het social gedeelte?
Zou gek zijn als sony nóg een sim (naast GT) naar voren schuift..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck, Second son, de tweede boss is toch wel erg vervelend na dit een uur nog niet geluktMeer mensen hier
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef janrad het volgende:
Fuck, Second son, de tweede boss is toch wel erg vervelend na dit een uur nog niet geluktMeer mensen hier
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Watch DogsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS4 beelden?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: