quote:
Ze zouden wel gek zijn met zoveel PS3's en 360's die gewoon nog jaren in de huiskamers blijven staan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef n8n het volgende:
[..]![]()
Komt ook nog voor 360 & PS3. Wordt tijd dat ze die consoles maar eens links laten liggen.
gaat nog wel 2 jaar duren ja, heb je wel wat grafische vooruitgang maar qua gameplay modellen zal het nog niet echt vaart maken. Animaties en AI zijn dingen waar er ook rekening gehouden moet worden met de oude generatie. meh, maar hopen dat naughty dog snel met iets vets komt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze zouden wel gek zijn met zoveel PS3's en 360's die gewoon nog jaren in de huiskamers blijven staan.
Naughty Dog is wel waar iedereen reikhalzend naar uitkijkt ja op de E3.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef n8n het volgende:
[..]
gaat nog wel 2 jaar duren ja, heb je wel wat grafische vooruitgang maar qua gameplay modellen zal het nog niet echt vaart maken. Animaties en AI zijn dingen waar er ook rekening gehouden moet worden met de oude generatie. meh, maar hopen dat naughty dog snel met iets vets komt.
Eurogamer is een van de grootste gamessites ter wereld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef RRuben het volgende:
is dit een betrouwbare site? Stond op tweakers, maar even voor de zekerheid
oh geen linkje bij gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Eurogamer is een van de grootste gamessites ter wereld.
Ik krijg echt bijna nooit locker, meestal zavodquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef tuut-chips het volgende:
Word er bij BF4 wel een beetje ziek van dat het semi-onspeelbaar is zonder Premium. De helft van de tijd krijg je 247 Locker en in de server browser zijn veel te weinig servers die je zonder Premium kunt spelen. Beetje matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wil natuurlijk![]()
Je moet wel opletten dat je de dlc ook via us store koopt.anders werken ze niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:26 schreef FerryNL86 het volgende:
Trials Fusion doet het in ieder geval ja. Even downloaden met US account en spelen met NL account. Alleen heb wel meteen een probleem en hoop niet dat het ligt aan het feit dat ik hem in de US store heb gekocht. Maar ik kan telkens niet connecten met Uplay.
Zo kan ik geen online tracks spelen of wat dan ookOf is dat gewoon jammer voor me omdat ik hem in de US store heb gekocht?
[..]![]()
![]()
![]()
Nice
Ik wil hem wel kopen, maar ik wacht nog heel eventjes. Eerst even andere games uitspelen voordat ik MLB haal. Met een beetje geluk is de prijs dan nòg gunstigerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:28 schreef jackson het volgende:
Ross, jij al MLB gekocht of sla je hem over?
Top... Ben zelf momenteel ook eigenlijk te druk met Diabloquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil hem wel kopen, maar ik wacht nog heel eventjes. Eerst even andere games uitspelen voordat ik MLB haal. Met een beetje geluk is de prijs dan nòg gunstiger
Aha vandaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Rossdale, zat gisteravond al in een party met een maatje. Vandaar dat ik niet reageerde op je uitnodiging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |