Trek er thee vanquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]Ik weet niet of ik hier opgewonden van word of ik moet kotsen. Waarschijnlijk die 2e
Als ik met mijn ouders om kwart voor acht de DWDD aan het kijken ben ga ik ook niet wijdbeens op de bank een tampon uit mijn kut vissen hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het hoort bij de mensheid, of dat nou leuk is of niet.
Of wilde je ontkennen dat vrouwen in het algemeen géén tampons of maandverband gebruiken.
Mag wel hoor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik met mijn ouders om kwart voor acht de DWDD aan het kijken ben ga ik ook niet wijdbeens op de bank een tampon uit mijn kut vissen hoor.
Alles wat erbij hoort hoeft niet gelijk in beeld als kunst.
Daarbij: Je hoeft het portfolio danwel de doeken die vanaf nu elke maand worden geveild niet te kopen.. De een vind het kunst, jij vind het vast overdreven aandachtszoekerij en vreemd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik met mijn ouders om kwart voor acht de DWDD aan het kijken ben ga ik ook niet wijdbeens op de bank een tampon uit mijn kut vissen hoor.
Alles wat erbij hoort hoeft niet gelijk in beeld als kunst.
Spoiler die shit ofzo.quote:
Ik vind het tijdstip waarop het uitgezonden word zeer ongepast.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:31 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Daarbij: Je hoeft het portfolio danwel de doeken die vanaf nu elke maand worden geveild niet te kopen.. De een vind het kunst, jij vind het vast overdreven aandachtszoekerij en vreemd.
In Engeland kun je bij de omroep klagen. Geen idee of dat in Nederland ook zo is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het tijdstip waarop het uitgezonden word zeer ongepast.
Nou ze zegt van wel natuurlijk, maar ze kan mss liegen want ze wou een tampon in haar kut fotograferen omdat een gewone tampon met bloed op getrukeerd kon zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zo'n minidrup in haar haar die niet als sperma te herkennen is.
Dus zeggen dat ze het wel doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het hoort bij de mensheid, of dat nou leuk is of niet.
Of wilde je ontkennen dat vrouwen in het algemeen géén tampons of maandverband gebruiken.
Jep. De vrouwen doen dat! Omdat schaamte en lekkagequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |