Klopt. Je kunt minder £ kopen per 1 euro.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
dus als er staat
euro is gedaald ten opzichte van de pond
dan was het 1 euro = 1,20 pond
en nu 1 euro : 1,10 want de euro is goedkoper geworden toch?
of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Dus eigenlijk moet je altijd de munt die na "ten opzichte van" als eerst zetten en dan klopt het.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:07 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Klopt. Je kunt minder £ kopen per 1 euro.
Laat eens een voorbeeld zien van iets wat je niet snapt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef savagesquad het volgende:
Ik snap nergens iets van, waar slaat dit op..
Bij de eerste 9 vragen van 2013-I loop ik al vast. Behalve vraag 1, 4 en 5 een beetje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Laat eens een voorbeeld zien van iets wat je niet snapt?
Ik ga deze nu maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef savagesquad het volgende:
[..]
Bij de eerste 9 vragen van 2013-I loop ik al vast. Behalve vraag 1, 4 en 5 een beetje.
Ik had m op z'n bek geramd gastquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:18 schreef limbovot het volgende:
Maar even serieus... die persoon van de klacht over die puist heeft wel een punt!
de jongen die naast mij zat heeft het hele examen maandag scheten zitten laten (iedereen weet dat hij een probleem daarmee heeft) en er kwam dus regelmatig een uhm, onprettig windje voorbij... Ik vond het te ver gaan om erover te klagen maar ik snap best dat hij het als onprettig ervaren heeft want ik zat dus ongeveer in hetzelfde schuitje...
Klagen bij examenklacht heeft weinig zin maar je kan er met een docent over praten. Zorgen dat hij wat meer afgezonderd zit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:18 schreef limbovot het volgende:
Maar even serieus... die persoon van de klacht over die puist heeft wel een punt!
de jongen die naast mij zat heeft het hele examen maandag scheten zitten laten (iedereen weet dat hij een probleem daarmee heeft) en er kwam dus regelmatig een uhm, onprettig windje voorbij... Ik vond het te ver gaan om erover te klagen maar ik snap best dat hij het als onprettig ervaren heeft want ik zat dus ongeveer in hetzelfde schuitje...
Lekker man, de vragen zijn wel te doen met een beetje inzicht toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef badschaap het volgende:
economie word morgen echt makkelijk.
ik heb het examen van vorig jaar gemaakt, en ik heb een 8,3 zonder in mijn boeken te kijken
jaa, het is vooral gewoon goed nadenken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef DakotaRudd het volgende:
[..]
Lekker man, de vragen zijn wel te doen met een beetje inzicht toch?
kon ik maar een 8.3 halen met in mijn boeken te kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef badschaap het volgende:
economie word morgen echt makkelijk.
ik heb het examen van vorig jaar gemaakt, en ik heb een 8,3 zonder in mijn boeken te kijken
wat snap je niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef savagesquad het volgende:
[..]
kon ik maar een 8.3 halen met in mijn boeken te kijken
Ja ik weet zelf niet wat ik wel en niet snap. Uit het boek snap ik ongeveer alles en ook samengevat dus. Heb al genoeg geoefend en shit.. en ik weet niet maar het lukt me niet. Dat KUTgedoe met wisselkoersen alleen al maakt mijn hoofd helemaal kapot.quote:
wisselkoers is makkelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef savagesquad het volgende:
[..]
Ja ik weet zelf niet wat ik wel en niet snap. Uit het boek snap ik ongeveer alles en ook samengevat dus. Heb al genoeg geoefend en shit.. en ik weet niet maar het lukt me niet. Dat KUTgedoe met wisselkoersen alleen al maakt mijn hoofd helemaal kapot.
Dit ziet er niet goed uit.. een hele slechte dag morgen dus.
Ja ik heb geen idee wat er steeds wordt bedoeld met dit daalt ten opzichte van dit, dat daalt. Dit uitgedrukt in dat. Rot es op..quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
wisselkoers is makkelijk.
Denk je zelf in de situatie in
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef savagesquad het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wat er steeds wordt bedoeld met dit daalt ten opzichte van dit, dat daalt. Dit uitgedrukt in dat. Rot es op..
C/(P-V) is voor de BEA. Maar dat is allemaal MO dus dat hoef je niet te kennen voor economie. Dus nee, er zijn geen formules. (Voor zover ik weet.)quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef HuisbaasBob het volgende:
Zijn er standaardformules voor het berekenen van het breakevenpunt en de maximale winst (niet MO=MK)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |