Absoluut géén bezwaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist, dus jij heb er geen problemen mee dat ik af en toe een lekker ding tussendoor gooi?
Thnx binnenkort ons afscheidsfeestjequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, ik ben hier chronisch veel te weinig! Jij en Bacon (en natuurlijk de rest) gefeliciteerd met dit jubileum!![]()
![]()
Dank u. Dank u. We zijn nogal aanwezig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, ik ben hier chronisch veel te weinig! Jij en Bacon (en natuurlijk de rest) gefeliciteerd met dit jubileum!![]()
![]()
We zijn toch een harem!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit je nou de kerels te verleiden met plaatjes voor hen
dacht dat je aan onze kant stond
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
zo, geen tepel te zien volgens mij
ho ho, ik ben mijn eigen vrouw! Ik opereer alleen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We zijn toch een harem!
we're here to tease and please!
oh je doet het om ze in onze harem te lokken, dacht dat we daar mee gestopt warenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We zijn toch een harem!
we're here to tease and please!
in onze harem zijn de vrouwen juist de baas en de herenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
ho ho, ik ben mijn eigen vrouw! Ik opereer alleen!
Nope het spijt me lady's. Geen harem voor mij. Maar ik kom graag op bezoekquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in onze harem zijn de vrouwen juist de baas en de heren
mag hoor, je bent altijd welkomquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nope het spijt me lady's. Geen harem voor mij. Maar ik kom graag op bezoek
gadverdamme ook nog manwijven posten..quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
weer geen tepels, zo moeilijk is het niet
Nu nog je best doen op een aantrekkelijk plaatjequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
weer geen tepels, zo moeilijk is het niet
tja wat vind jij aantrekkelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu nog je best doen op een aantrekkelijk plaatje
Ik kap er binnenkort mee, mijn missie is geslaagd, de 100 halen.. het is mooi geweest, veel geleerd en veel genoten. SHALL NEVER FORGET!quote:
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kap er binnenkort mee, mijn missie is geslaagd, de 100 halen.. het is mooi geweest, veel geleerd en veel genoten. SHALL NEVER FORGET!
laat je je nou wegjagen, nee tochquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kap er binnenkort mee, mijn missie is geslaagd, de 100 halen.. het is mooi geweest, veel geleerd en veel genoten. SHALL NEVER FORGET!
Hij haalt de 17 cm zeker ook niet en voelt zich niet langer welkomquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij haalt de 17 cm zeker ook niet en voelt zich niet langer welkom
[..]
Geen idee... hou geen lijstjes bij.quote:
[..]
ik ook niet, maar er was 1 van jullie die zei dat ie het net haalde, welke van jullie weet ik niet meer maar dacht dat het joezi was, en de rest heeft niet eens gereageerdquote:
[..]
[..]
dan heb je nog wat te doen met teruglezen. succes ermeequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Geen idee... hou geen lijstjes bij.
En ik moet nog steeds een topic of 3 teruglezen![]()
Ik zei dat het er om zou gaan, of krap aan zou worden O.i.d.... (ik haal het net niet denk ik, of heel somsquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook niet, maar er was 1 van jullie die zei dat ie het net haalde, welke van jullie weet ik niet meer maar dacht dat het joezi was, en de rest heeft niet eens gereageerd
gelukkig
Haha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zei dat het er om zou gaan, of krap aan zou worden O.i.d.... (ik haal het net niet denk ik, of heel soms)
Pfff... wat een onderwerp eigenlijk....
Wat zijn jullie BH maten? En hoeveel vingers kan je "er" in kwijt?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zei dat het er om zou gaan, of krap aan zou worden O.i.d.... (ik haal het net niet denk ik, of heel soms)
Pfff... wat een onderwerp eigenlijk....
Wat zijn jullie BH maten? En hoeveel vingers kan je "er" in kwijt?
Wij jullie ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
En ik hoop op een spectaculaire onthulling van wie jullie kloons zijn. Maar misschien is dat alleen in mijn hoofd.quote:
Hahaaquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik hoop op een spectaculaire onthulling van wie jullie kloons zijn. Maar misschien is dat alleen in mijn hoofd.
ik ben alleen een kloon van mezelf, voor 2009 had ik een andere naam maar toen crashte de boel op fok ofzo en toen moest ik opnieuw registreren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik hoop op een spectaculaire onthulling van wie jullie kloons zijn. Maar misschien is dat alleen in mijn hoofd.
Van mijquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net die El Camino del Rey bekeken.. Gaaf is dat!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan heb je nog wat te doen met teruglezen. succes ermee
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Net die El Camino del Rey bekeken.. Gaaf is dat!!!
Iemand hier wel eens Canyoning gedaan?
Echt tof! Wel een gevorderde tour anders sta je alleen maar op bange treuzelaars te wachten.
nopequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Echt tof! Wel een gevorderde tour anders sta je alleen maar op bange treuzelaars te wachten.
Ik heb in het begin ook aan kloons gedacht, en ergens kan ik het nog niet los laten, maar ik ga er inmiddels vanuit dat ze uniek zijn....quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whűt? daar vraag je niet naar toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Unieke kloonsquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook aan kloons gedacht, en ergens kan ik het nog niet los laten, maar ik ga er inmiddels vanuit dat ze uniek zijn....of..... nouja boeit ook niet.
Ja nou ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook aan kloons gedacht, en ergens kan ik het nog niet los laten, maar ik ga er inmiddels vanuit dat ze uniek zijn....of..... nouja boeit ook niet.
Ik vraag toch ook niets? En nee ik heb het nooit laten checken, geen enkele reden toe. Dus gewoon speculatie van mijn kant. Wilde het gewoon even gezegd hebben voor als er een told you so moment komt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Whűt? daar vraag je niet naar toch?
Ik heb wel eens aan canopying gedaan, ik weet niet of je dat bedoeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hier ben ik geweest... Alleen is dit filmpje van de middel tour...quote:
nopequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan canopying gedaan, ik weet niet of je dat bedoeld.
Leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hier ben ik geweest... Alleen is dit filmpje van de middel tour...
Tof. Moedig ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
die zit zich nu vol te douwen met vretenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Even offtopic: Hoe is het met onze homophobe lams des Gods?
Ik ren met Evy. Elk half jaar ongeveer drie keer en dan ben ik er al weer klaar meequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof. Moedig ook.
Ik wil een keer meedoen met een blubberrace. Moet ik eerst nog even wat conditie kopen.
stoerquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Whehehehe!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ren met Evy. Elk half jaar ongeveer drie keer en dan ben ik er al weer klaar mee![]()
Heb wel hele kekke hardloopschoenen en pakjes, dat heb je wel nodig voor die 6x per jaar![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |